instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
پس از گزارشی که چندی قبل توسط جیسون شرایر (Jason Schreier)، ژورنالیست مشهور نشریه‌ی بلومبرگ مطرح شد، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) توسعه‌ی Assassin’s Creed Infinity را تایید کرد؛ عنوانی که این سری محبوب را وارد مسیر تازه‌ای می‌کند.
وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی Assassin’s Creed Infinity، بر عهده‌ی دو استودیو مشهور شرکت یوبیسافت، یعنی استودیوهای مونترال (Montreal) و کبک (Quebec) است. استودیوی یوبیسافت مونت رئال، توسعه‌دهنده‌ی آخرین عنوان این سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla به حساب می‌آید، در حالی که استودیوی کیوبک وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی Odyssey را بر عهده داشته است.
شرکت یوبیسافت در تاریخ ۱۶ تیر ماه با انتشار پست نسبتا مفصلی در وبلاگ رسمی خود، اعلام کرد که دو تیم مونت رئال و کیوبک، “به‌صورت مشترک و یکپارچه” کار ساخت بازی سرویس محور سری Assassin’s Creed را پیش می‌برند و قرار نیست که این بازی میان دو استودیوی مذکور دست به دست شود. بگذارید تا دیر نشده است این نکته را یادآور شوم که در پستی که یوبیسافت منتشر کرده است، هیچ‌یک از کلمات آنلاین، زنده و یا سرویس محور به کار برده نشده‌اند، اما بر اساس گزارش آقای شرایر، این همان مسیر تازه‌ای است که سری Assassin’s Creed در آن قرار خواهد گرفت.
پیش‌تر گفته می‌شد که محل روایت Assassin’s Creed بعدی برزیل خواهد بود. اما با این اوصاف به نظر می‌رسد فعلا چنین پروژه‌ای در کار نباشد!
سری Assassin’s Creed چند سالی هست که از اصل خویش، یعنی ساخت عناوین مخفی‌کاری، اکشن و ماجراجویی همچون نسخه‌ی Brotherhood، دور شده و در عوض، توسعه‌ی عناوین نقش‌آفرینی را در پیش گرفته است. شاید اینکه برخی از طرفداران، دیگر عناوین جدید این سری را به اندازه‌ی قبل دوست ندارند نیز به همین دلیل باشد.
گزارش سرویس محور بودن Assassin’s Creed Infinity توسط نشریه‌ی بلومبرگ، باعث نگرانی طرفداران این سری شد و گویا علاقه‌مندان به این آی‌پی استودیوی یوبیسافت، تجربه‌ی خوبی از تغییر سبک آن ندارند. پس از انتشار این گزارش، کاربران شبکه‌های ارتباطی مختلف اینترنت علی‌الخصوص توییتر و ردیت، متهم کردن یوبیسافت به توسعه‌ی یک عنوان آنلاین پول‌ساز را شروع کردند. بیش‌تر آن‌ها Assassin’s Creed Infinty را با بازی Fortnite که پر از اسکین، آیتم‌های تزئینی و معاملات خرد است، مقایسه کرده و ابراز ناامیدی می‌کردند.
بار دیگر، کاربران فضای مجازی کار اشتباه خود را به درستی انجام داده و بر اساس گزارشی که یوبیسافت حتی آن را تایید نکرده است، عاقبت تغییر مسیر سری Assassin’s Creed را مورد بررسی قرار دادند. فارق از اینکه بر اساس همین گزارش آقای شرایر، چند سالی تا عرضه‌ی نسخه‌ی Infinity باقی مانده است و کسی چه می‌داند، شاید سرویس محور شدن آن، تغییر بسیار مفیدی برای این سری باشد.
نه اینکه بخواهم با یکی به دو کردن، این موضوع را خوب جلوه بدهم، نه. این را هم قبول دارم که یک Assassin’s Creed سرویس محور و بدون انتها، می‌تواند بیش از آنکه فکرش را می‌کنید افتضاح باشد. اگر دست و پنجه نرم کردن با نسخه‌ی گسترده‌ی Valhalla کار ساده‌ای نبود، عبور از نسخه‌ی Infinity از آن هم سخت‌تر خواهد بود.
بله، به نظر می‌رسد معاملات خردی که صرفا باعث از دست رفتن پول می‌شوند هم جزئی از آن باشند. حقیقتش را بخواهید، این موضوع خیلی باعث ناراحتی من نمی‌شود و شخصا بر این باورم که چه اهمیتی دارد وقتی این معاملات بر سر آیتم‌های تزئینی هستند؟ هرچه که باشد، صنعت بازی‌های ویدئویی کم کم به این سو متمایل می‌شود و باید با آن کنار آمد.
اما اگر یوبیسافت به درستی در این مسیر قدم برداشت چه؟ یوبیسافت پیش‌تر با توسعه‌ی عناوینی همچون The Division ،For Honor و The Crew ثابت کرده است که می‌داند شیوه‌ی صحیح توسعه‌ی یک بازی سرویس محور به چه شکل است. تعداد کمی از عناوین استودیوی یوبیسافت سرویس محور نیستند و از آنجا که Assassin’s Creed هم یکی از آن‌ها است، باید از مدت‌ها قبل انتظار چنین روزی را می‌کشیدیم.
Assassin’s Creed Valhalla با وسعت ۱۴۰ کیلومتر مربعی در پنج منطقه، بزرگترین نقشه را در این سری دارد.
این را هم در نظر داشته باشید که استودیوی یوبیسافت سال‌ها است در این زمینه فعالیت می‌کند و مسلما در ساخت Assassin’s Creed Infinity، از تجربیات خود و بازخوردهای باز‌ی‌بازان استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال، بسیاری از بازی‌بازان از گستردگی عنوان The Division شکایت داشتند و نارضایتی‌های بسیاری هم بر وسعت بالای Assassin’s Creed Valhalla وارد است. مطمئن باشید که اگر یوبیسافت بخواهد یک عنوان سرویس محور را از دل آی‌پی محبوب Assassin’s Creed بیرون بکشد، ریسک بالای آن را هم در نظر خواهد داشت و تنها راه کاهش این ریسک، توجه به بازخوردهای این چنینی کاربران خواهد بود.
نکته‌ی بعدی این است که Assassin’s Creed Infinity می‌تواند بدون ترک کامل عناصر نقش‌آفرینی موجود در نسخه‌ی Valhalla، این سری را به دوران Ezio Auditore، سیستم مبارزات مخفی‌کارانه‌ی خاص و داستان‌های هیجان‌انگیزش بازگرداند. این یعنی فرصت بسیار مناسبی برای یوبیسافت ایجاد شده است تا سری محبوب Assassin’s Creed را، به گونه‌ای توسعه دهد که بتواند سلیقه‌های مختلف را از خود راضی نگه دارد.
سیستم نبردهای دریایی نسخه‌ی Black Flag را به خاطر دارید؟ تصور کنید بتوان این سیستم را در کنار سیستم مخفی‌کارانه‌ی اولین نسخه‌ی سری Assassin’s Creed به کار بست؛ این یعنی بالاخره رویای تجربه‌ی سری Assassin’s Creed در منطقه‌ی دلخواه و با گیم‌پلی مورد علاقه محقق خواهد شد.
صحبت از گیم‌پلی شد، ممکن است یوبیسافت ابتکار به خرج داده و با دست‌چین کردن بهترین بخش‌های این سری در تمام دوران، گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Infinity را به شکلی توسعه دهد که تحسین همگان را به همراه داشته باشد. یک لحظه تصور کنید؛ نبردها و یورش‌هایی که در Valhalla و Odyssey انجام دادیم، حملات دریایی‌ای که در Black Flag تجربه کردیم و قتل‌های دزدکی‌ای که در Assassin’s Creed سال ۲۰۰۷ مرتکب شدیم، همگی در کنار هم خواهند بود.
تاکنون بیش از ۷۰ میلیون نفر عنوان Rainbow Six Siege را تجربه کرده‌اند و با عرضه‌ی این بازی برای سرویس استادیا که مدتی قبل اتفاق افتاد، این رقم بیش‌تر هم خواهد شد.
در پاسخ به این سوال که یک Assassin’s Creed سرویس محور به چه شکل خواهد بود، باید بگویم که در این رابطه احتمالات فراوانی وجود دارد و هیچ‌کس پاسخ دقیقی برای این سوال نخواهد داشت. اما با نگاهی به فعالیت یوبیسافت در چند سال گذشته، می‌توان دریافت که از آن برای مدتی طولانی پشتیبانی خواهد کرد.
اگر بخواهیم فهرستی از بزرگترین و پرطرفدارترین عناوین در سال ۲۰۲۱ تهیه کنیم، شک نداشته باشید که Rainbow Six Siege نیز در آن فهرست حضور خواهد داشت. در بخش‌های قبلی هم اشاره داشتم که یوبیسافت می‌داند چطور باید یک عنوان سرویس محور را توسعه دهد. حال باید این نکته را هم خدمتتان عرض کنم که این شرکت برای پشتیبانی از عناوین سرویس محور نیز، تجربه‌ی کافی و تبحر لازم را دارد و این را می‌توان از ساخته‌ی سال ۲۰۱۵ این شرکت که همچنان از بهترین عناوین صنعت بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید نیز متوجه شد.
بخش چندنفره‌ی Assassin’s Creed Brotherhood با موفقیت بزرگی همراه بود و همین امر سبب شد یوبیسافت آن را به نسخه‌های Black Flag و Revelation هم اضافه کند. این کار باعث شد محبوبیت و تازگی این بخش چندنفره از بین برود و یوبیسافت بخش چندنفره را برای همیشه از سری Assassin’s Creed حذف کند.
علاوه‌بر این‌ها، نمی‌دانم فرصت تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی بازی Assassin’s Creed Brotherhood را داشته‌اید یا اگر داشته‌اید، به خاطر می‌آورید که چقدر جذاب بود یا خیر. اما می‌دانم که نسخه‌ی به‌روز چیزی مشابه آن حالت بازی، بسیار خاص خواهد بود. شاید از این قسمت خوشتان نیاید اما وقتی سخن از حالت بازی چندنفره به میان می‌آید، خواه ناخواه پای واژه‌ی بتل رویال نیز وسط کشیده شده و در کنار نام Assassin’s Creed قرار می‌گیرد. با موفقیتی که عناوینی همچون Call of Duty Warzone و Fortnite در سال‌های اخیر به همراه داشته‌اند، ایده‌ی وجود چنین حالتی برای بازی Assassin’s Creed Infinity نیز خیلی دور از انتظار نیست.
با تمام این حرف‌ها، باز هم بیشتر بازی‌بازان دو دیدگاه کلی را در رابطه با عنوان Assassin’s Creed Infinity اتخاذ می‌کنند (که البته با توجه به سیاست‌های برخی توسعه‌دهندگان و شرکت‌های بازی‌سازی در سال‌های اخیر، نمی‌توان خرده‌ای بر آن‌ها گرفت)؛ یکی اینکه تنها دلیل یوبیسافت از وارد کردن این سری به دسته‌ی بازی‌های سرویس محور، صرفا افزایش درآمد و پول‌سازی است. و دیگر اینکه احتمالا وسعت بازی مورد بحث بیش از اندازه زیاد خواهد بود. اگر نظر شخصی بنده را بخواهید، می‌گویم که برای رد هردوی این دیدگاه‌ها، دلایل کافی وجود دارد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بچه: آقا اجازه، کیفیت مهمتره
معلم: الان اگه از بهترین غذای دنیا فقط یه بشقاب کوچیک بهت بدن راضیت می کنه؟
بچه: نه.
اینم شده حکایت ما
یوبیسافت که توانایی ساخت بازی داستان محور نداشت همون بهتر که سرویس محور میسازه Yes
امیدوارم موفق بشه تا دیگه سراغ ساخت بازی داستانی نره
سلام
حکایت خوب و بجایی بود.
بچه باید بگه به اندازه‌ای کیفیت و به اندازه‌ای کمیت می‌خواهم، یعنی تعادل را می‌خوام!
دوستان یک سوال لطفا جواب بدید.
برای شما پیش اومده بازی رو پلی کنید صفحه سیاه بمونه بازی بالا نیاد ۲باری بیاید بیرون درست شه .ps4 دارم
سلام عزیز
چه بازی‌ای هست؟ منظورم اینه که سنگینه یا نه.
گوست اف سوشیما
واقعه برام سواله یوبی از هر کشوری اساسین درست کردن به غیر از ایران . خداییش چرا ؟؟؟ Neutral
چه ربطی به بحث داشت الان ؟
ربطش اونجاست که فرقه حشاشیون از شاخه باطنیون و مذهب اسماعیلیان در الموت قزوین به دست حسن صباح تشکیل شد و کلمه اساسینس از حشاشین به سبب شهرتی که به واسطه ورود اسماعیلیان نزاریه زیر نظر رهبران الموت به جنگ صلیبی و متحد صلاح الدین شدن در اروپا بدست آورد ، و بسیاری از فرماندهان و صلیبیون ارتش اورشلیم و دژ کرک و عکا به دست حشاشیون کشته شدن بدون آنکه دستگیر شوند یا شکست بخورن از این رو کلمه قاتل برای آنان بسیار کوچک بود و برای نشان دادن اینکه به طور مثال این فرمانده توسط حشاشیون کشته شده کلمه اساسینس رو ساختن که اکنون نیز به ترور های توسط افراد حرفه ای گفته می شود . حالا ربطشو متوجه شدید. همین الان هم ۱۵ میلیون اسماعیلیان در سراسر جهان زندگی می کنند و حسن صباح بنیانگذار حشاشیون و شاخه باطنیان از رهبران افسانه ای و ناجی اسماعیلیان پس از سقوط دستگاه خلافت فاطمی در مصر یاد می شود
سلام
خوبش رو نگه‌داشتن برای آخر!
ولی فکر کنم هنوز ایده‌ای به ذهنشون نرسیده و احتمالا ایران رو هم خوب نمی‌شناسند.
همون بهتر که نسازن
الان فیلم ۳۰۰ درباره ی ایران بود
خیلی شاهکار بود ؟
مورد جدیدی نیست
تازه شده شبیه تمام بازی های مایکروسافت
سرویس محور آینده صنعت گیم هه Yes
اتفاقا سونی هم قصد داره به شدت روی این موضوع سرمایه گذاری کنه، حتی احتمالاََ بازی بعدی ناتی‌داگ هم یک بازی آنلاین باشه در دنیای tlou. از طرفی با توجه به آگهی استخدام ساکر پانچ هم احتمالا بیشتر در بخش چندنفره و انلاین سرمایه گذاری کنه. همکاری های متعدد هم در این جهت سازمان دهی شدن. در ضمن ما هنوز چیز زیادی در مورد پروژه های آینده مایکروسافت نمی‌دونیم و قضاوت کردن پروژه هایی که هنوز به طور کامل ازشون رونمایی نشده با عقل جور در نمیاد.
بله در جریان هستم
اتفاقا خیلی خوشحال میشم سونی به همین سمت حرکت کنه
کم کم همه شرکت ها به سمت سرویس محور حرککت میکنن Yes
دیگه دوران بازی های داستانی تموم شده
فیل اسپنسر این قضیه رو ۵ سال پیش فهمیده بود و مسخره شدش
الآن خود رئیس سونی هم به حرفاش پی‌بردن
فیل اسپنسر واقعا یک مرد آینده نگرانه هست و مثل سونی تو گذشته گیر نکرده
حرف هایی میزنید عتیقه یعنی میگویید پلی استیشن ۵ و دوال سنس و رچت اند کلنک در گذشته گیر کرده اند اما بازی مدیوم اینده نگرانه است؟چه تبلیغی به راه انداخته بودند سر مدیوم همه اش کشک بود فیل اسپنسر شاید اینده را با سراب اشتباه گرفته است هه هه جالب است یعنی میگویید سرویس محور شدن اینده صنعت گیم است و بخش داستانی خداحافط و از همین تحلیل هویجی فکت هم صادر میکنید که پلی استیشن در گذشته گیر کرده است و فیل اسپنسر اینده را دیده است؟با خودتان چند چند هستید؟خواهشمند هستم از نشر خزعبلات دست بکشید بازی های داستانی و شاهکار از بین نخواهند رفت بیخود برای خودتان و دیگران مرثیه نخوانید این صنعت همانقدر که به درامد و بازی های انلاین نیاز دارد و امری حیاتی به نظر میرسد به همان اندازه به بازی های داستانی و شاهکار نیاز دارد درک این موضوع چندان سخت نیست#توهم
نه توسعه دهنده مدیوم مایکروسافت بود نه ناسرش و نه اصلاً سرویس محور هست، با چه فازی مدیوم رو با بازی های سونی مقایسه میکنی؟
گل پسر پاشو همین الآن پرفروش ترین های هر هفته کشور های مختلف یا استیم رو نگاه کن
حتی یک بازی داستانی هم نمی‌بینی
دیگه دوران بازی های داستان محور یک بار مصرف تموم شد No
خوشبختانه جیم رایان این قضیه رو فهمیده و دیگه اجازه ساخت بازی های تمام آفلاین و داستانی نمیده
اینو چرا بن نمیکنید؟؟هم تو خصوصی اسپویل کرده هم فحش داده هم که هیتر
راست میگه ها چجوریه قضیه بن عشقی میزنین قانون خاصی نداره
میان کسایی که ترول نمیکنن (حداقل نه به اندازه اینا) بن میکنن.اما اصل کاریا رو آزاد میزارن.
تازه دیگه ما نباید انقدر بگیم که یک کاربر رو بن کنن.خود مدیر سایت باید انقدر بینا باشه به اوضاع و بفهمه باید چیکار کنه.
اینطوری که شما توضیح دادید خوبه که مثلا یه ایونت بزاره نبرد دریایی اضافه شه و اینا
ولی این نوع کمال گرایی مخصوص راکستار و ولو عه نه یوبیسافت!
یوبیسافت در حال حاضر بازی ای بده که قابل بازی باشه باید خداروشکر کرد⁦Grin
این چه مقاله چرتی بود؟؟
الان دارم والهالا میزنم تازه رفتیم به انگلیس
تا الان بازی فوق العاده بوده
گرافیک و صداگذاری عالیه
مینی گیم ها و سیستم شخصی سازی خیلی خوبه و در اینده خیلی بهتر میشه
داستان هم واقعا تا الان عالی بوده و از اون بهتر روایتش که مارو خیره به تلویزیون نگه میداره
لول دیزاین مراحل هم خیلی بهتر از ادیسیه هوش مصنوعی هم همینطور تو ادیسی موقع جنگ کنارا وایمیستادن نگاه میکردن فقط
ولی اینجا جنگ و غارت خیلی خوبه و خودتو وایکینگ فرض میکنی
سیستم دهکده سازی هم نقطه قوت اصلی گیم که هم ساختمان های متنوع داره هم کارساز
سبستم کامبت هم عالیه حتی اگه جای اسلحه ها تو دستت رو هم عوض کنی کمبو ها فرق میکنه فینیشر ها و درخت مهارت هم عالیه و خیلی بزرگه
و….
سلام
والهالا فوق‌العاده ست! مقاله هم همین رو گفته اتفاقا.
از سی ساعت اول گیم لذت ببر چون بعدش خیلی خسته کننده میشه Frown البته ممکنه تو این طوری نشی ولی من بعد سی ساعت دیگ واقعا خسته شدم از اینکه هی سرزمین های مختلف انگلیس که همشم یه داستان یه شکل داره رو بگیرم
خوب ببینم چی میشه حداقل همون۳۰ساعت هم محتوای خوب داره خوبه به نظرم
معلومه درک درستی از بازی خوب نداری ROTFL
داستان و روایت بازی با سر میخوره زمین تو انگلیس
نگران نباش⁦Grin
آره به طور کلی بازی خیلی از اودیسه و اوریجینز بهتره ، ولی هنوز لول دیزاینش داغونه ( هنوز که هنوزه نفهمیدم اودیسه چطوری با این لول دیزاین داغون و داستان داغون تر و اینا ، تونسته بالای ۸۵ بگیره و کاندید گوتی شه⁦Neutral⁩)
این چه وضع انتقاده؟
دوست من آروم باش، خب مقاله هم چیزی نگفته که..
گفته گستردگی زیاده، یعنی با این که بزرگه ولی محتوای راضی کننده زیادی نداره.(از لحاظ تعداد وکیفیت)
اصلا راجب به داستان و موسیقی و گرافیک نگفته که¿
اصلا مقاله راجب آینده اساسینه…
به سلامتی Beer
Broken Heart Dead Rose
ولی بنظرم خیلی خوب میشه چون یوبی سافت دیگه عرضه ساخت بازی های داستانی مرتبط با اصلش نداره Blush
همون بهتر چیزی عرضه کنه که حداقل بتونه طی زمان بهش اضافه شه
البته اگه تا اون موقع بسته نشه Disdain
داداش حداقل مثال میزنی فور انر رو نزن که هیچکس الان بازیش نمیکنه Neutral یوبیسافت گند هم کم نزده
بلخره یه ادم منطقی من تو این سایت پیدا کردم فقط این ویچر نظراش خوبه حرف درستو میزنه
بالاخره Sarcasm
از اسمت مشخصه اکانت دوم خودشی ROTFL یاد اون میم اوباما افتادم که خودش دور گردن خودش مدال مینداخت ROTFL
کلمه اخر اسمت توصیف دقیقی از جفتتون هست
نوکرم Yes
همه سرویس محور شدن دیگه چیزیه که جامعه میخاد کاریشم نمیشه کرد بلخره زندگی خرج داره باید از یه راهی کاسبی کرد اینم یه راهشه
بالاخره Cigarette
سلام
سرویس‌محور یا آنلاین یا هر چی، اگه خوب باشه چه اشکالی داره؟
دوستان آنلاین‌زده شدند، یعنی هر بازی‌ای که آنلاین هست رو می‌گن آشغاله یا فوقش می‌گن بدک نیست.
و آفلاین زده شدند چون می‌گن همه چی باید آفلاین باشه.
ولی هم خوب می‌گن هم اشتباه! بستگی داره بازی چی باشه.
آقا مطلب خیلی خوبی بود ولی جسارتا اون دوتا اسم تو پاراگراف اول مونترال و کبک هستن که دوتا ایالت توی کانادا هستن و از قضا یوبی سافت توی هردوتاش شعبه داره , بابت اصلاح غلط املایی گفتم فقط
هیچ مشکلی با سرویس محور شدن بازی من ندارم تا جایی که کیفیت داشته باشه میخواد افلاین باشه میخواد سرویس محور…ورد او وارکرفت هم سرویس محوره نزدیک ۲۰ ساله داره براش محتوا میاد افت کرده ولی بازم یه بازی سرویس محور با داستان حماسیه…فاینال فانتزی ۱۴ یا الدر اسکرول انلاین اینا همه بازی های رویس محور خوب روزگاره به نظر من دیگه بحث افلاین انلاین باید بره کنار اگر چمیدونم لست بعدی یا زلدا یا بازی بعدی رمدی سرویس محور بشه تا موقعی که کیفیت خوبی داشته باشه به نظرم وجودش لازمه….
چیزی که همیشه اینجا دیدم تعریف های بی دلیل و بی پایه اساس از Ubisoft هستش
شرکتی که تو بازی های داستان محور لوت باکس بزاره و پلیر رو مجبور به اتمام اکثر Fetch Quest های شدیدا تکراری و مسخره بازی بکنه ارزش احترام نداره
شرکتی که این همه فرنچایز عالی داشته باشه ولی یکی یکی پشت سر هم همرو به عناوین لایو سرویس تبدیل بکنه ارزش احترام نداره
شرکتی که بخواد از یه بازی که رسما همه با داستان و شخصیت های بی نظیرش میشناسن و اصلا بیس اصلی بازی داستان و شخصیتاشه نه آنلاینش بازی رو یه بازی سرویس محور Free to Play با کلی لوت باکس بکنه ارزش احترام نداره
شرکتی که به مخاطبینش عملا دروغ میگه و داره یکی یکی اعضای مهمش رو به خاطر سیاست های اشتباهش از دست میده ارزش احترام نداره
شرکتی که عملا عناوینش کپی پیست هم هستن به طوری که طراحی ایرلند تو DLC بازی Assassin’s Creed Valhalla با طراحی انگلستان تو بازی اصلی فرقی با هم ندارن ارزش احترام نداره
شرکتی که اونقدر به خودش زحمت نده بازی هاش رو یکم بهینه کنه و باگ هاشون رو بگیره اونم زمانی که این همه استودیو و کارمند داره ارزش احترام نداره
شرکتی که هر سال ۳ ۴ تا بازی AAA بده که همشون هیچ چیز جدیدی برای ارائه ندارن و عملا تکرار قبلی ها هستن ارزش احترام نداره
واقعا درک نمیکنم چرا اینجا انقدر از Ubisoft و کار های اشتباهش دفاع میکنن همین دفاع کردن ها نه تنها باعث بهتر شدن Ubisoft نمیشه بلکه باعث بدتر شدنش هم میشه
حاضرم شرط ببندم روزی که Assassin’s Creed Infinity بیاد نقدش میکنن و جوری بهش میگن شاهکار هر کی ندونه انگار از عناوین هم سبک خودش مثل GTA Online و غیره هم بهتره و میگن هر کی نظرش مخالف تخت تاثیر جو قرار گرفته و هیتره
هنوز یادم نرفته نقد Ghost Recon Breakpoint رو
اولش که این خبرو دیدم ناراحت شدم ولی الان که بهش فکر میکنم اگر اون چیزایی که تو ذهنمه و اون گستردگی که مد نظرمه رو ایجاد کنن با داستان عالی(که بعید میدونم) میتونه بسیار موفق بشه. باید صبر کرد و دید.
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2021 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari