تبلیغات شما در پارسی گیم
بتل رویال به بازی آنلاین زولا آمد
خرید و فروش کلیه ارزهای دیجیتال
استودیوی بازی‌سازی سوئدی Neon Giant  توسط چهار نفر در سال 2018 پایه‌گذاری شد و به دلیل شهرت خوبی که برخی از اعضای آن در توسعه بازی‌های بزرگی داشتند، موفق شدند تا نظر کمپانی‌های بزرگی مانند Epic Games و Curve Digital را به‌سوی خود جلب کنند و در حال حاضر نیز موفق به کسب بودجه لازم برای توسعه اولین بازی بزرگ خود هستند که The Ascent نام داشته و قرار است که به‌زودی نیز منتشر شود. بازی The Ascent در ژانر نقش‌آفرینی ایزومتریک کلاسیک طراحی‌شده و قرار است در دنیایی پساآخرالزمانی و سایبرپانکی جریان داشته باشد. جهانی پر از جنایات که در آن سقوط یک شرکت بزرگ خلأ قدرت عظیمی برای خلاف‌کاران پرنفوذ ایجاد می‌کند.
بر اساس تصاویر و ویدیوهایی که تابه‌حال از گیم پلی بازی The Ascent برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته‌شده، می‌توان به‌جرئت گفت که قرار است شاهد یکی از زیباترین بازی‌های ژانر نقش‌آفرینی ایزومتریک در طی چند سال اخیر باشیم و گروه 11 نفره استودیو در تلاش‌اند تا اولین محصول هنری خود را تبدیل به رزومه‌ای قدرتمند برای تأثیرگذاری بر روی سرمایه‌گذاران آینده خود کنند. به نظر می‌رسد که تمامی این‌ها، لقمه‌ای بزرگ‌تر از دهان برای تیمی به این کوچکی باشد، ولی Neon Giant تا بدین جای کار نشان داده که جمع‌آوری بهترین و خالص‌ترین استعدادهای درون صنعت، می‌تواند برتری بزرگی در مقابل تیم‌های عظیم، ولی بی‌تجربه باشد.

یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Neon Giant آقای Arcade Berg در این رابطه می‌گوید: «ما هرگز نخواهیم توانست تا چیزی به بزرگی بزرگ‌ترین استودیوهای درون بازار تولید کنیم، ولی دلیلی که باعث شده تا از هدفمان دلسرد نشویم، باور به این موضوع است که می‌توانیم چیزی به آن خوبی و یا حتی بهتر بسازیم و به‌هیچ‌وجه اهمیت ندارد که بازی ما تا چه اندازه بزرگ و یا کوچک باشد». طی صحبتی که با آقای Arcade Berg رخ داد، وی درباره نحوه شکل گرفتن پروژه جدید تیم، استفاده از قابلیت‌های برتر موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 برای بهبود بازی ازنظر بصری، مزایای کار کردن با تیمی مستقل، چالش‌های توسعه بازی برای چندین پلتفرم و… توضیحاتی را ارائه داد. در ادامه به این مصاحبه می‌پردازیم.
چه مدت است که استودیوی Neon Giant بر روی بازی The Ascent کار می‌کند؟
سه سال از گذشت تشکیل تیم و ساخت استودیو می‌گذرد و می‌توان گفت که از روز اولی که به جمع‌آوری افرادی خبره برای ساخت بازی‌های ویدیویی پرداختیم، توسعه این بازی نیز به‌صورت موازی آغازشده بود و لحظه‌ای از این هدف قابل نشدیم.
ازآنجایی‌که این اولین بازی تیم شما محسوب می‌شود، چرا Unreal Engine 4 را به‌عنوان موتور اصلی خود انتخاب کردید؟
دلایل مختلفی را می‌توان به‌عنوان پافشاری ما برای استفاده از این موتور گرافیکی بیان کرد که اصلی‌ترین آن‌ها، کار کردن بسیاری از اعضای تیم در کمپانی Epic و آشنایی ما با این موتور به مدت طولانی است. من حتی پیش از عرضه Unreal Engine 4 به‌صورت عمومی، مدتی با آن سروکله زدم و با پیچ‌وخم آن آشنایی دارم. بسیاری از اعضای تیم ما حتی بر روی بازی‌هایی کارکرده‌اند که بر روی موتور گرافیکی Unreal Engine 3 طراحی‌شده و بازی‌های موفقی هم در بازار به‌حساب می‌آیند. پس درنهایت مشخص است که هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم با هیچ موتوری جز Unreal کارکنیم که این موضوع شامل حال پروژه‌های بعدی استودیو نیز می‌شود.
استودیوی Neon Giant تنها از 11 نفر تشکیل‌شده که در بسیاری از شرایط ممکن است عملیات توسعه یک بازی بزرگ را دچار چالش‌های بسیاری کند؛ آیا این موضوع در رابطه با استودیوی شما هم صدق می‌کند؟
تصمیم جمع‌آوری یک تیم کوچک کاملاً از پیش فکر شده بود و فلسفه کلی Neon Giant این است که قرار است تمرکز بالایی بر روی محتوای محدودشده، ولی بسیار عمیق و غنی داشته باشد و کاری که یک تیم 500 نفره به شکل گسترده ولی شلوغ قرار است انجام دهند را به بهترین کیفیت ممکن ارائه کنیم. همچنین یکی از دلایل دیگر که سعی در کوچک نگه‌داشتن تیم داشتیم، سخت بودن آموزش پیچ‌وخم‌های راه به تعداد زیادی از افراد است که در رابطه با استودیوی ما صدق نمی‌کند و همه به حرفه خود کاملاً تسلط دارند.
به تمرکز و اندازه بازی اشاره کردید و میدانیم که بازی The Ascent قرار است برای پلتفرم‌های Xbox Series X و Xbox Series S منتشر شود. همچنین پلتفرم نسل هشتمی Xbox One و رایانه‌های شخصی نیز میزبان این بازی خواهند بود. تا چه اندازه این حجم از تنوع در سخت‌افزار بر روی جریان ساخت بازی تأثیر گذاشت؟
این موضوع قطعاً از بزرگ‌ترین چالش‌های استودیو در طی ساخت بازی بوده است؛ زیرا هدف ما خلق یک محصول مدرن و جذاب برای پلتفرم‌های جدید است و اجبار این بازی برای اجراشدن روی کنسول Xbox قدیمی، ما را در تنگنای باریکی قرارداد. کاری که درنهایت مجبور به انجام آن شدیم، کاهش برخی انتظارات بر روی کنسول قدیمی بود که البته تنها شامل موارد بصری بوده و به‌هیچ‌وجه گیم پلی بازی در نسخه‌های مختلف، دست‌کاری نشده است، زیرا قرار است که شاهد کراس پلتفرم بین کنسول‌های مختلف باشیم. همچنین بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود که تفاوت عظیمی نسبت به نسخه‌های کنسولی خواهد داشت و انتظار چیزی غیرازاین، کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.
سیستم طراحی شخصیت در بازی The Ascent بسیار عمیق و پر جزئیات است و تفاوت‌های چشمگیری نسبت به سایر بازی‌های مشابه در بازار دارد. آیا عناوینی هستند که برای این سیستم از آن‌ها الهام گرفته باشید و گیم پلی بازی را بر اساس آن‌ها پایه‌گذاری کنید؟
الهامات بسیاری در رگ‌های این بازی جریان دارند؛ بااین‌حال سیستم شخصیت‌سازی یکی از آن‌ها نیست. قصد ما این بود که پس از ورود گیمرها به جریان گیم پلی، اولین ایستگاهی که بتوانند با بازی ارتباط برقرار کنند را کاملاً آزادانه برایشان مهیا کنیم تا بتوانند هر کاری که می‌خواهد باشخصیت اصلی خود انجام دهند. اگر گیمر علاقه به رنگ خاصی برای موهای خود داشته و یا به خال‌کوبی علاقه‌مند‌است، پس به وی این اجازه را می‌دهیم که آن‌ها را برای شخصیت خود بدون محدودیت اعمال کند. قطعاً بازی‌هایی که در همان ابتدا، سیستم شخصیت‌سازی خوبی را به مشتریان ارائه ندهند، نمی‌توانند نظر آن‌ها را در ادامه مسیر بسیار طولانی گیم پلی خود نیز به سویشان جلب کنند که این موضوع می‌تواند مشکل بسیار بزرگی برای بازی‌هایی در ژانر نقش‌آفرینی باشد.
بازی The Ascent با عناوین مطرحی چون Diablo و Shadowrun مقایسه شده است. آیا این عناوین، منابع الهامی برای ساخت بازی شما بوده‌اند؟
نه به شکل گسترده و مطرحی که نتوان تفاوتی میان آن‌ها تشخیص داد. قطعاً هردوی این عناوین، بازی‌های زیبا و مهمی هستند و هر زمان که شخصی The Ascent را با آن‌ها مقایسه می‌کند، ما به خود می‌بالیم که نام بازی ما در میان عناوین پایه‌گذار ژانر مطرح می‌شود. با تمام این حرف‌ها، می‌توان به‌راحتی گفت که The Ascent عنوانی کاملاً منحصربه‌فرد و مستقل از سایر بازی‌های این ژانر است. قطعاً بسیاری از این مقایسه‌ها زمانی صورت می‌گیرد که مردم لفظ نقش‌آفرینی ایزومتریک را می‌شنوند و اولین چیزی که به ذهنشان خطور می‌کند، نام Diablo است. بااین‌حال می‌توانم تضمین کنم که وقتی مردم دستشان به بازی برسد و مدت کوتاهی آن را تجربه کنند، شاهد تمامی تفاوت‌های عظیمی خواهند بود که The Ascent را از سایر بازی‌های هم‌شکل خود جدا می‌کند.
انتظار دارید که گیمرها چه چیزی از تجربه The Ascent در طولانی‌مدت کسب کنند؟
به نظرم هر گیمری می‌تواند از تجربه The Ascent لذت کافی را ببرد، زیرا بازی به شکلی طراحی‌شده تا برای تمامی اقشار جامعه ویدیو گیم قابل‌هضم باشد. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به داستان‌سرایی و روایت علاقه زیادی دارد، پس بخش کمپینی را برایتان در The Ascent تدارک دیده‌ایم که شامل، دنیایی گسترده، پر از شخصیت برای صحبت کردن با صداپیشگی کامل و میان‌پرده برای تماشا است.
 
اگر از گیمرهای اکشن دوست هستید که به پیشروی در داستان و مراحل خطی خسته‌کننده علاقه‌مند نیست، می‌توانید از همان ابتدا به دل دشمنان زده و مهارت‌های خود در بازی را گسترش دهید و درنهایت با چالش‌های بزرگ‌تری ملاقات کنید. اگر به لوازمی برای پیشروی در بازی نیاز دارید، می‌توانید در محیط جست‌وجو کرده و گنج‌های پنهان و مأموریت‌های فرعی بسیاری را پیدا کنید تا بیش‌ازپیش با دنیای عمیق The Ascent خو بگیرید. اگر از گیمرهای باحوصله‌ای هستید که به خواندن تمام نکات بازی علاقه‌مند است، کلی محتوای متنی مانند دست‌نوشته‌ها، اطلاعاتی از هر محیط و هر دشمن وجود دارد تا نیازهای شمارا نیز برطرف کند.
برای اشخاصی که علاقه به اتمام بازی به معنای حقیقی کلمه رادارند و نمی‌خواهند هیچ‌چیزی را جا بگذارند، چه مدت‌زمانی را پیش‌بینی می‌کنید؟
با توجه به آماری که توسط تست کننده‌های نهایی بازی کسب کردیم، متوجه شدیم که برای اتمام بازی و مقدار کمی گشت‌وگذار و مأموریت‌های فرعی، چیزی حدود 15 تا 20 ساعت زمان نیاز است. بااین‌حال اگر بخواهید به‌تمامی رازهای بازی و مأموریت‌های فرعی آن چیره شوید، به زمان بیشتری از این حرف‌ها نیاز دارید.
آیا چیز دیگری هست که بخواهید به سخنان خود اضافه کنید؟
خوشحالیم که با موفقیت به پایان این پروژه رؤیایی خود رسیدیم و بسیار هیجان‌زده‌ایم که آن را با گیمرهای سراسر دنیا به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که تمام کسانی که به تجربه The Ascent می‌پردازند، از آن لذت ببرند. امیدواریم که در آینده نیز بتوانیم پروژه‌های بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تری را نیز به دوست داران ویدیو گیم تقدیم کنیم.
منبع: PureXbox
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یا FlashGet نصب کنید.
برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.par30game.ir می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
تمامی زیر دامنه های پارسی گیم که فایل های دانلودی بر روی آنها قرار گرفته اند در سرور های ایران هستند و ترافیک داخلی و نیم بها محاسبه خواهند شد.
در صورتی که ISP شما این مسئله را نقض کرده است از طریق فرم شکایت سازمان ارتباطات رادیویی به نشانی www.195.cra.ir ، این مسئله را پیگیری بفرمایید و نتیجه را به تیم ما اعلام کنید.









source

توسط funkhabari