instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
جیسن کانل به عنوان طراح هنری و کارگردان خلاق بازی Ghost of Tsushima ذر مصاحبه‌ی اخیر خود اذعان داشت که نسخه‌ی اختصاصی کارگردان این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ تنها یک ارتقای گرافیکی ساده نیست.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut به‌زودی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد که البته تجربه‌ی این بازی به واقع شاهکار از نظر طراحی هنری برای دارندگان هر دو کنسول خالی از لطف نیست. در واقع، دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌توانند از تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید این بازی یعنی Iki Island که ساعت‌ها به محتوای داستانی آن می‌افزاید لذت ببرند و دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز قادر خواهند بود تا در کنار این بسته‌ی الحاقی، از مزیت‌هایی که به واسطه‌ی سخت‌افزار قدرتمندتر خود بهره‌مند هستند نهایت استفاده را ببرند.
از جمله ویژگی‌های تایید شده برای نسخه‌ی نسل نهمی این بازی، وضوح تصویر ۴K، نرخ فریم ۶۰، پشتیبانی از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس و همگام‌سازی لیپ‌سینک بازی با دوبله‌ی ژاپنی هستند که البته در قالب یک بازی ۷۰ دلاری در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. البته، این قیمت‌گذاری باعث جنجال شد و در طی ماه گذشته اعتراض برخی از بازی‌بازان را برانگیخت. به همین دلیل، آقای جیسن کانل (Jason Connell) به عنوان طراح هنری و کارگردان خلاق بازی Ghost of Tsushima در مصاحبه‌ی اخیر خود با نشریه‌ی Press Start، سعی کرد تا چرایی این قیمت‌گذاری را برای علاقه‌مندان توضیح دهد.
وی چنین اظهار داشت که ویژگی‌های خاص کنسول پلی‌استیشن ۵ در بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut، تنها به ارتقای گرافیکی خلاصه نمی‌شود. در واقع، توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی Iki Island با ارتقای گرافیکی بازی پایه در قالب یک پروژه صورت گرفته است و این دو بخش جدا ناپذیر هستند. بنابراین، استودیوی ساکرپانچ تمایل نداشت تا آن‌ها را به صورت جداگانه در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار دهد.
چیزی که فکر می‌کنم دانستنش برای بازی‌بازان مهم است، ویژگی‌هایی است که تجربه‌ی این بازی در کنسول پلی‌استیشن ۵ را خاص می‌کند. در واقع، این پروژه (Ghost of Tsushima Director’s Cut) تنها با هدف انتقال بازی بر روی سخت‌افزار جدید صورت نگرفته است. ماجراجویی‌های جین در جزیره‌ی Iki کاملاً با بازی اصلی آمیخته شده‌اند و ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم تا به آن‌ها به صورت دو محتوای جداگانه نگاه نکنیم و در قالب یک بازی آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.
البته، این صحبت‌ها نه تنها پرده از راز ۷۰ دلاری بودن بازی برنداشت، بلکه سوالات متعددی را در ذهن بازی‌بازان ایجاد کرد. برای مثال، این بسته‌ی الحاقی همزمان با عرضه برای کنسول پلی‌استیشن ۵، در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت جداگانه قرار خواهد گرفت. بنابراین، چگونه ممکن است که یک محتوای یکسان در دو پلتفرم مختلف عملکردی متفاوت داشته باشد؟
از طرفی دیگر، چه عاملی باعث شده که عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی به صورت جداگانه برای پلی‌استیشن ۵ باعث برهم خوردن در هم تنیدگی بازی اصلی و Iki Island شود اما نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی از این قاعده مستثنی باشد؟
بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut، در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ (۲۰ آگست ۲۰۲۱) در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بگید میخایم ۷۰ دلار بگیریم این کوچه علی چپ بازیا چیه….
من که ۷۰ دلار ندرم بدم بازی ولی کسی که ۷۰ دلار رو داره دیگه اینجور چیزا براش مهم نیس هرچند حرکت زشتیه و میخان به بهانه مختلف پول بیشتری بگیرن
(البته، این صحبت‌ها نه تنها پرده از راز ۷۰ دلاری بودن بازی برنداشت، بلکه سوالات متعددی را در ذهن بازی‌بازان ایجاد کرد. برای مثال، این بسته‌ی الحاقی همزمان با عرضه برای کنسول پلی‌استیشن ۵، در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت جداگانه قرار خواهد گرفت. بنابراین، چگونه ممکن است که یک محتوای یکسان در دو پلتفرم مختلف عملکردی متفاوت داشته باشد؟)
من نمیدونم چرا این حساسیت‌ها درباره عناوین دیگه وجود نداره ؟ همین crysis فقط یه بهبود گرافیکی داشت قیمتش ۳۰ دلار بود موقع عرضه . یا cod mw 1,2 که همین وضعیت رو داشتن . حالا یه بازی که ویژگی های زیر رو (که چندبرابر اون بازیهاست) داره چرا نباید این قیمت رو داشته باشه :
۱_ بسته الحاقی iki که دارای داستان مخصوص و مدت طولانی میباشد و کاملا یک محیط جدیده (یعنی صرفا از نقشه قبلی بازی استفاده نشده و نقشه جدید طراحی شده)
۲_ بهبود گرافیکی و افزایش فریم ریت
۳_ همگام سازی لیپسینک زبان ژاپنی
۴_ قابلیتهای ps5 مثل صدای سه بعدی و قابلیتهای دسته (کسانی که دسته رو دست گرفته باشند و اونو تجربه کرده باشند ، میفهمن چرا این یه موضوع الکی نیست)
سرویس‌ها کاری کردن که محتوا ارزشمند هم بی ارزش جلوه پیدا کنه و طوری رایج کردن که باید همه چیز مثل اونها رایگان باشه و دیگه کیفیت به درک
ببینید من خودم همه میدونن شخصا عاشق گوستم اما این صحبتایی که میکنن واقعا توهینه خدایی
بیان بگن آقا بازی ما ارزشش برای ما ۷۰ دلاره میخواید بخرید میخواید نخرید بخدا خیلی بهتر از اینه که بیان الکی بگن که آره بازی ما یکپارچس نمیشه جدا بفروشیم
خب پس چرا نسخه پلی ۴ یکپارچه نیست؟
یا مثل اینکه گوریلا اومد گفت قدرت پلی ۴ نذاشت خیلی چیزای دیگه اضافه کنیم به هورایزن زیرو دان، اما دو ماه پیش گفت که نه فوربیدن وست و عالی پورت کردیم مشکلی هم نبود
یا حتی چقد گفتن که سر پلی ۴ مجبور شدن از باس های گاد ۲۰۱۸ بزنن، اما حالا جدیدش هم میاد برای پلی ۴
خب مشخصه اینا همه مقاصد تجاری داره اما نمیدونم چه اصراری دارن زورکی بگن نه
اگر از اول میگفتن ارزش بازی ما ۷۰ دلاره من یکی شخصا اعتراض که نمیکردم هیچ، شایدم قبول میکردم که واقعا ارزشش رو داره گوست ۷۰ دلار
الان قیمت ورژن اصلی چقدره. اگ ارزونتره خب دلیلی برای خریدن این نیست. سونی چون داره هزینه میکنه میخاد به هر روشی پول در بیاره از بازیهاش احتمالن باید منتظر باشیم یه دایرکتوری کاتم از بقیه بازی‌اش بده
چند وقت دیگه پیسی گیمرا رایگان کرکی رروز عرضه با کیفیت بیشتر بازیش میکنن ROTFL
بازی های ۷۰ دلاری مثل یک ساکرپانچی هست تو صورت هر گیمر Silly . چه خبره اقا
ای کاش فن بوی بودم و تاخیر خوردن horizon 2 رو مسخره می کردم ولی خودم هم از این اتفاق ناراحت شدم و امیدوارم مشکلاتی که باعث شدن تاخیر بخوره سریع تر حل بشن.
راستی خبری که گفتم تایید شده.
بازی که یبار برای ps4 خریدیم رو اومدن اسمش عوض کردن دوباره میخان بفروشن بابا اینا کین دیگه نسل قبل که همش ریمیک میکردن بازی ها رو این نسل فقط اسماشو عوض میکنن دیگه ریمیکم نمیکنن ROTFL دنیای گیم فقط شده ریمیک و ریمستر
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2021 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari