نسل نهم، تا این‌جای کار فوق العاده جذاب و بی‌نظیر آغاز شده …
از عرضه‌ی بازی‌های بی‌نظیری چون Demon’s Souls و Ratchet & Clank: Rift Apart گرفته تا معرفی بازی‌های جذاب و مورد انتظاری همچون Forza Horizon 5 و God of War: Ragnarok و Zelda Breath of the Wild 2، به نظر می‌رسد نسل فوق‌العاده جذابی را شاهد خواهیم بود و سه پلتفرم اصلی این صنعت یعنی سونی و ایکس باکس و نینتندو، عناوین انحصاری و مولتی پلتفرمر جذاب و قدرتمندی را میزبان خواهند بود.
در مقاله‌ی امروز، به معرفی مواردی می‌پردازیم که امید داریم در نسل نهم، شاهد و نظاره‌گر آن‌ها باشیم … این موارد می‌توانند احیای دوباره‌ی یک سری فراموش شده باشند، یا عرضه‌ی بازی‌ای جدید از یک استودیو و یا موارد دیگر که خدمتتان عرض خواهیم کرد.
نکته‌ی مهم این‌که این موارد براساس مبنای خاصی طبقه‌بندی نشده‌اند و بنده به عنوان نویسنده و گردآورنده‌ی این مطلب، چیزهایی را که دوست دارم در نسل نهم شاهدشان باشم در این مقاله ذکر کرده‌ام … با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.
شاهکاری به یادماندنی از بین شاهکارهای متعدد ساخته شده توسط آقای سم لیک …
سم لیک یکی از بزرگ‌ترین، بهترین و خاص‌ترین بازی‌سازان دنیا است و این بازی‌ساز همیشه در قلب من و سایر طرفداران بازی‌هایش، مخصوصا طرفداران سری فوق‌‌العاده‌ی مکس پین، جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت …
بین بازی‌های مختلف آقای سم لیک، بعد از سه‌گانه‌ی مکس پین، این بازی Alan Wake است که از جایگاه برتر و والاتری در نظر منتقدین و طرفداران برخوردار است.
یک شوتر سوم شخص بی‌نظیر و بسیار خلاقانه با چاشنی ترس و وحشت و بقا … بازی‌های سم لیک همیشه المان‌ها و موارد جالبی از قابلیت بولت تایم گرفته تا مکث کامل زمان و … در خود داشته‌اند و این مهم ارزش بازی‌های ایشان را بالاتر می‌برد.
امیدواریم در نسل نهم، شاهد نسخه‌ی جدیدی از این عنوان زیبا باشیم و یک ماجراجویی جدید را با این شخصیت، تجربه کنیم … هرچند که ارتباط داستانی DLC بازی Control با داستان بازی Alan Wakr، بر این احتمال می‌افزاید.
نماد فرنچایز Silent Hill
لقب قدرنشناس‌ترین کمپانی قطعا به کمپانی کونامی تعلق می‌گیرد! فکرش را بکنید … کمپانی‌ای که دوتا از پرپتانسیل‌ترین آی پی‌های صنعت عظیم گیم را دارا می‌باشد ولی می‌بینیم که چندین سال است آن‌ها را ول کرده به امان خدا و بازیکنان را نیز چشم انتظار رها کرده.
امیدوار هستیم در نسل نهم، این طلسم از سر کونامی برداشته شود و باری دیگر شاهد بازگشت این فرنچایز جذاب باشیم.
سایلنت هیل بازی‌ و فرنچایزی است که در سال‌های آینده‌ی بعد از خود، منبع الهام بسیاری از بازی‌سازان و حتی فیلم‌سازان (آن‌هایی که در ساخت فیلم‌های ژانر وحشت فعالیت می‌کنند) بدل گشت؛ این جدای از فیلم‌هایی است که دقیقا براساس همین سری بازی و با همین عنوان ساخته شده‌اند.
اگر کونامی از جایگاه بزرگی که این بازی دارد، بهره‌گیری مناسب و خوبی داشته باشد، قطعا بازی‌ فوق‌العاده جذابی را در نسل بعدی شاهد خواهیم بود.
پنج بازی، پنج داستان جذاب، پنج تجربه‌ی بی‌نظیر …
در این‌که بازی‌های آقای دیوید کیج و این استودیو همه‌پسند نیستند، شکی نیست؛ ولی اگر گیمری هستید که به شنیدن و به تماشا نشستن یک اثر با داستانی قوی علاقه‌مند هستید و دوست دارید خودتان هم در شکل‌گیری آن داستان نقش‌هایی داشته باشید، محال است عاشق عناوین دیوید کیج و استودیوی Quantic Dream نشوید.
بازی‌ها و آثار هنری زیبایی که واقعا در صنعت گیم، همتایی برایشان نیست و من عناوین داستان محور زیادی را تجربه کرده‌ام ولی آن عناوین، هرچقد هم زیبا و قدرتمند، باز ابدا از نظر سطح کیفی، به آثار استاد دیوید کیج نزدیک هم نمی‌شوند … بازی‌هایی که هر کدام یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی و منحصر به فرد برای مخاطب خود فراهم می‌سازند.
به امید این‌که در نسل نهم هم شاهد یک بازی بی‌نظیر و خاص دیگر از آقای دیوید کیج عزیز باشیم‌.
یک تجربه‌ی ریسینگ عالی …
شخصا هیچ فرنچایز ریسینگی را به اندازه‌ی عناوین مختلف Need For Speed تجربه نکرده‌ام و از نسل ششم به بعد حتی یک نسخه‌ی این فرنچایز هم از زیر دستم در نرفته، منتها وقتی در نسل هفتم عنوان زیبای Driver Sanfransico را تجربه کردم، با آن هندلینگ فوق العاده و داستان زیبا و کیفیت بصری بی‌نظیر، تا مدت‌ها نتوانستم دوباره به سراغ بازی‌های نید فور اسپید بروم چرا که درایور واقعا عنوان بهتر و باکیفیت‌تری نسبت به آن‌ها بود و سطح انتظاراتم را از عناوین ریسینگ کلی بالاتر برده بود.
طراحی بی‌نظیر شهر Sanfransico، کیفیت بصری فوق‌العاده جذاب، مراحل اصلی و فرعی متنوع و متعدد، داستانی (که به نسبت سایر بازی‌های ریسینگ) بی‌نظیر و جذاب بود، سوییچ بین حالت اول شخص و سوم شخص در هنگام رانندگی، ماشین‌های متنوع و … همه و همه دست به دست هم دادند تا ما در آن سال‌ها یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ تاریخ بازی‌های رایانه‌ای را شاهد باشیم.
لازم به ذکر است که در نسل هشتم هم یوبی سافت دوتا عنوان ریسینگ، یعنی دو نسخه‌ی سری Crew را عرضه کرد، ولی من از شما می‌پرسم: این درایور کجا و آن‌ دو کجا؟
نیتن دریک دوست داشتنی
شخصیت نیتن دریک قدمتی کمتر از شخصیت‌های محبوب و پرطرفداری مثل مستر چیف و کریتوس و لارا کرافت و ‌..‌. دارد ولی با این حال می‌بینیم که سال‌هاست در دل طرفداران خود جا باز کرده و به یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های صنعت گیم بدل گشته است.
کیفیت شخصیت پردازی نیتن دریک البته در نسخه‌ی سوم و چهارم چندین لول بالاتر رفت چرا که ما در این دو نسخه‌، شاهد پیشینه‌‌ی داستانی بسیار قوی این شخصیت که در دو نسخه‌ی ابتدایی سخنی از آن در میان نبود، بودیم …
قطعا اگر سونی دوباره به سراغ این شخصیت و این فرنچایز دوست داشتنی برود و با عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید دل طرفداران خود را شاد کند، نسلِ جدید جذاب‌تری خواهیم داشت.
آندرریتدترین عنوان در کل سری
اگر به تفاوت گرافیکی نسخه‌ی اوریجینال و ریمسترد شده‌ی عنوان گاد او وار ۳ دقت کنید، احتمالا برای این گزینه با من هم‌عقیده‌ خواهید شد.
به شصت رسیدن فریم ریت بازی و افزایش و ارتقای رزولوشن God of War Ascension، چیزی است که هرگز شاهدش نبودیم و واقعا حیف است که یکی از بهترین بازی‌های هک اند اسلش، تنها و تنها بر روی یک پلتفرم به صورت محلی قابل بازی باشد و بازی‌بازان جدیدتر از تجربه‌ی آن محروم شوند.
امیدوار هستم سونی این بازی را به کتابخانه‌ی غنی خود برای عناوین قابل تجربه برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی اضافه کند.
از متفاوت‌ترین و یونیک‌ترین بازی‌های صنعت گیم
کمپانی راک‌استار گیمز، بدون شک جزو خلاق‌ترین استودیوهای بازی‌سازی جهان محسوب می‌شود …
با سری Red Dead خود ما را به غرب وحشی کشاند، با سری GTA یک تجربه‌ی جذاب و بسیار نزدیک به واقعیت برای ما رقم زد و با بازی زیبای Bully، یک تجربه‌ی بسیار متفاوت با سایر عناوین برایمان ساخت. تجربه‌ای که در آن موقعیت‌هایی را رقم زدیم که در دنیای واقعی معمولا مجال تجربه‌شان را نداشته‌ایم؛ hopefully!
کاشکی اندکی از سماجت و پافشاری بیش از حد این کمپانی برای گسترش نسخه‌ی آخر GTA کاسته شود تا ما شاهد آی پی‌ها و عناوین خاطره‌انگیز بیشتری از این شرکت بزرگ باشیم.
این‌که راک استار تا یک آی پی فروش شگفت‌انگیزی نداشته باشد، فارغ از بالا بودن نقدها و نمراتش، رهایش می‌کند، مثل همان کاری که با مکس پین بعد از نسخه‌ی سوم انجام داد، حقیقتا رویکردی نفرت‌انگیز محسوب می‌شود و امیدوارم در نسل نهم شاهد تغییر سیاست‌های این کمپانی باشیم؛ هرچند که خودم هم امیدی ندارم …
همه‌چیز از این‌جا شروع شد …
کپ‌کام با عرضه‌ی Resident Evil Remake 2 قطعا تاثیر شگرفی بر روی صنعت گیم گذاشت، تاثیری که ماحصل آن را در شروع ساخت Dead Space remake نظاره‌گر هستیم.
این‌که در یک برایند کلی، این تاثیر برای صعنت گیم مثبت است یا خیر، از حوصله‌ی این مطلب خارج است ولی شخصا امید دارم دو نسخه‌ی مذکور فرنچایز رزیدنت ایول، در نسل نهم بازسازی شوند تا باری دیگر و با کیفیت بصری‌ای بالاتر، از منشا اتفاقات شهر راکون ساکتی باخبر شویم و خاطرات گذشته برایمان مرور شود.
از نظر ساختاری، این دوتا نسخه‌ی رزیدنت ایول یعنی نسخه‌ی اوریجینال و زیرو، بدون شک وفادارترین نسخه‌های بازی به المان‌های اصلی این فرنچایز هستند و مناطق ثابت با کلی از درب‌های بسته و معما و چالش‌های متفاوت و متعدد و … را در آن‌ها شاهد هستیم.
محدودیت‌های موجود برای ساخت بازی در آن زمان و اشکالاتی که در زاویه‌ی دوربین این دو بازی وجود داشته، به ریمیک شدن این دو بازی ارزش مضاعفی می‌بخشد (به دلیل قدیمی بودن این دو بازی، این کمبودها و ضعف‌ها در زاویه‌ی دوربین ابدا نقطه ضعفی برای آن‌ها در آن زمان محسوب نمی‌شده و بنده با توجه به استانداردهای امروزی عرض می‌کنم … به دلیل همین کمبودها و به اصطلاح از رده خارج بودن این حالت و زاویه‌ی دوربین هست که ریمسترد شدن این دو نسخه در نسل هشتم، چندان چنگی به دل نمی‌زد و البته خود کپ‌کام هم از این قضیه مطلع بود و به همین سبب به سراغ ریمیک‌های اساسی برای نسخه‌های دیگر رفت).
بی‌انصافی است که این فرنچایز بی‌نظیر، این جهان غنی خلق شده، این پتانسیل بالا، به همین زودی‌ها فراموش شود و ادامه‌ نداشته باشد.
به شخصه مس افکت اندرومدا را هم (در حد و اندازه‌ی خودش و صرفا در مقام مقایسه با خود این عنوان) بازی بدی نمی‌دانم، ولی حقیقتا از نظر داستانی، شخصیت پردازی، کیفیت قصه‌گویی و … این بازی به مراتب و چندین لول، از ۳ بازی شاهکار قبلی کیفیت کمتر و پایین‌تری دارد.
سری مس افکت از نظر عظیمت داستانی و lore خود یک چیزی در حد و اندازه‌های رمان‌های چند جلدی غربی می‌باشد و واقعا من در طول تجربه‌ام از بازی، نسبت به شخصیت‌‌پردازی بی‌نظیر و خاص race‌ها و نژادهای مختلف در این سری، بسیار شگفت‌زده شدم و تحت تاثیر گروه نویسندگی این سری بازی قرار گرفتم.
این‌که به تازگی ما شاهد ریمسترد شدن سه عنوان اولیه بوده‌ایم، و البته این ریمسترد هم همان‌طور که انتظار می‌‌رفت خیلی موفقیت‌آمیز ظاهر گشت، می‌تواند ما را به بازگشت و احیای دوباره‌ی این فرنچایز در آینده‌ای نزدیک امیدوار کند.
شاهکار. شاهکار. شاهکار. بی‌نظیر. بی‌نظیر. بی‌نظیر. کلمات از توصیف این عنوان عاجزند …
بلاد بورن، قطعا جزو ده عنوان برتر انحصاری سونی در نسل هشتم محسوب می‌شود … بازی زیبایی که در کنار یک گیم‌پلی بی‌نظیر، ساندترک‌ها و داستان جذاب و شاهکاری هم ارائه می‌دهد؛ ارزش تکرار بالایی داشته و با محتوای زیاد و متنوع، ساعت‌ها شما را سرگرم خود می‌سازد.
از نظر تنوع و کیفیت کمبوها و کاربردی بودن اسلحه‌ها، بلاد بورن یک سر و گردن از سری دارک سولز بالاتر قرار می‌گیرد و ویژگی جدید و مختص بلاد بورن یعنی Transformation اسلحه‌ها در لحظه، سنگینی و جذابیت مبارزات را دوچندان می‌کرد. باور کنید من همان‌قدر از مبارزات بلاد بورن لذت می‌بردم که از عناوین هک اند اسلش شاهکاری مثل گاد او وار و سری دویل می‌ کرای. مبارزه با باس فایت‌های بلاد بورن آن‌‌قدر برای من جذاب بود که همیشه قبل از باس فایت‌ها، سلاح اصلی و ارتقا داده شده‌ی خودم را با یک سلاح ضعیف و لول پایین تعویض می‌کردم تا چندین بار مبارزه‌ام با باس‌فایت‌ها طول بکشد و زمان ببرد و لحظه‌ها و دفعات بیشتری از این مبارزات خاص و بی‌نظیر بهره‌مند شوم …
از صمیم قلب امید دارم این آی پی بی‌نظیر با همین یک نسخه به پایان کار خود نرسد و ما به زودی شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن باشیم …
خب بخش اول این مقاله به اتمام رسید. نظر شما کاربران عزیز راجع این لیست چیست؟ آیا موردی در این لیست وجود دارد که شما هم مثل ما چشم انتظار عرضه شدنش باشید؟ اگر بله برای ما بنویسید که بیشتر از همه چشم انتظار کدام مورد هستید و هم‌چنین بگویید دوست دارید چه چیزهای دیگری را علاوه بر این لیست در نسل نهم داشته باشیم …
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
همشون بازی های تاپو ارزش دار بودن
آخ آخ
آلن ویک۲
چقدر منتظر شنیدن ساخت قسمت دومش موندم اما گیمرای قدر نشناس آنطور که باید و شاید ازش حمایت نکردن
در مورد دیوید کیج امیدوارم با جداییش از سونی همچنان همون کیفیت همیشگی آثارش حفظ بشه
در مورد سه گانه شدن بلادبورن ، خیلی خیلی رویایی هستش محمد جان
شماره‌ی جدید مس‌افکتم که فقط زمانی باید ساخته بشه که بایوور آماده باشه
ممنون که وقت ارزشمندتون رو گذاشتید و مقاله رو مطالعه فرمودید
منم واقعا دلم برای بازی های دیوید کیج تنگ شده و دوست دارم سونی یه بازی جنایی(مثل heavy rain) بسازه که از همه ویژگی های کنسول و دسته ps5 استفاده کنه و گرافیک و محیط بازی فک بر انداز باشه.
محمد رضا جان من از زمان تجربه‌ی هوی رین تا به امروز، همش دارم دنبال یه اثر، فیلم یا سریال، می‌گردم که داستان جنایی‌ای در حد و اندازه‌‌های این بازی داشته باشه، متاسفانه هنوز پیدا نکردم!
… واقعا بی‌نظیر و فوق العاده بود پلات و داستان بازیش
پ.ن: اگر شما دوستان پیشنهادی دارین ممنون میشم بشنوم Grin
سلام
A Way out و Life is Strange عالی اند!
سلام به نظرم بازی L.A. Noire میتونه حس و حالی شبیه به هوی رین به گیمر بده هر چند به تاریکی و سیاهی داستان و محیط اون نمیرسه
در بحث فیلم و سریال تا حالا فیلمی در حد و اندازه اون که انقدر غم انگیز و تاریک باشه ندیدم. اما اگه بخوام بهترین سریال جنایی که دیدم بگم به نظرم سریال شرلوک هلمز هستش.
بعضی از موارد خیلی بیش از حد رندوم و همینطوری بودن. به نظرم باید یه اسم دیگه واسه مطلب انتخاب میکردید یا اینکه قسمت اول مقاله رو میذاشتید واسه فرنچایزهایی که دوست دارید احیا بشن و قسمت دوم رو واسه بازیهایی که دوست دارید ریمیک بشن. اگه هم یه بازی توی سِری گاد آو وار باشه که لیاقت ریمستر و یا ریمیک شدن رو داشته باشه اون بازی گاد آو وار اسنشن نیست. به نظرم این نسخه با اختلاف بدترین نسخه سری بود و هر ایرادی که ازش گرفتن به حق بود. حتی دو نسخه پی اس پی گاد آو وار هم از این بازی خیلی بهتر بودن.
خب دوست عزیز مبنای این مقاله با چیزی که شما فرمودید متفاوته
آنچارتد رو برای شما مثال می‌زنم … ممکنه نسخه‌ی بعدی‌ای باشه ولی مثل همون نسخه‌ی لاست لگسی، دیگه نیتن دریکی داخلش نباشه …
خب برای همین سرتیتری که من به شخصه دوست دارم برای همچین موردی انتخاب کنم، احیای دوباره‌ی فرنچایز نیست، بلکه بازگشت دوباره‌ی کاراکترش هست …
نظر شما کاملا محترمه ولی به شخصه اسنشن رو از اون دو نسخه‌ی پی اس پی بهتر می‌دونم …
تمام اینایی که گفتی من انتظارشو میکشم مخصوصا ریمیک اون ۲ شماره رزیدنت اویل و همینطور انچارتد جدید و مس افکت جدید در صدر انتخاب هام هستن از این لیست و در نهایت همشو میخرم Laugh یک نکته ایی که جالبه تو عکس سایلنت هیل شمشیر مرد کله حرمی اگه فک میکنه خیلی خفنه باید بگم دِکی جو تو رو نگیره لولو خورخوره Laugh باید شمشیر معروف کلاود از فاینال ۷ ریمیک رو ببینی buster sowrd خفن تره، گفتم یه کُری براش بخونم زیاد حس خفن بودن بهش دست نده Laugh …. منتظر قسمت دوم هم هستیم ممد جان
ROTFL ROTFL ROTFL
محسن جان منم برای مواردی که گفتی خیلی چشم انتظارم مخصوصا همون ریمیک شدن رزیدنت ایول‌ها … دیشب داشتم رزیدنت ایول ریمیک دو رو بازی می‌کردم و واقعا بازی بی‌نظیریه … از گرافیک تا طراحی محیط و داستان و … همگی عالی هستند
رزیدنت ایول زیرو و یک هم خیلییی پتانسیل دارن که موفق و عالی ظاهر بشن
واقعا اویل ۲ ریمیک سطح جدیدی از ریمیک آثار قدیمی تر رو تعریف کرد و نشون داد ریمیک آثار شگفت انگیز دهه ۹۰ اگر عالی درست بشه چقدر میتونه تاثیر گذار باشه
(از نظر تنوع و کیفیت کمبوها و کاربردی بودن اسلحه‌ها، بلاد بورن یک سر و گردن از سری دارک سولز بالاتر قرار می‌گیرد) نوچ ۱۰۰ درصد مخالف بلاد اصلا به اندازه سولز بیلد نداره که بخوای انتخاب کنی
ببین دوست عزیز هر سلاح در دارک سولز حدودا ۸ تا کمبو داره
در بلاد بورن هر سلاح حدود ۱۲ تا حرکت و کمبو داره
نحوه‌ی زدنشون هم من نمی‌تونم توی یک کامنت توضیح بدم که! ولی خب اگه این عناوین رو بازی کرده باشی بیشتر بودن کمبوهای بلاد بورن برات مشهود خواهد بود …
راجع اون حرفت: یعنی چی اصلا بیلد نداره!!؟؟ منظورم با کم بودن کلاس‌های مبارزه‌اش هست؟ اگه این باشه منظورت که بازم ارتباطی با کمبوهای اسلحه‌ها نداره این موضوع!! کمبوی اسلحه که ثابته
برادر از کل سلاح های بلاد هر کدوم که بشه واقعا اسمش رو گداشت اسلحه به تعداد انگشت های یه دست هم نمیرسه خب بله (no gun) خب مثلا یه اسلحه مث تردد کین خیلی حال میده باهاش بازی کنی کمبو های جالبی هم داره ولی ایا واقعا کسی باهاش بازی میکنه؟ امیگادالان ارم عملا از هر هزار نفر یه نفر هم برنمیداره یه اسلحه مث بلید اف مرسی یک در صد پیک ریتش سلاح جالب خیلی داره قبول دارم جذابن ولی اصلا همه فن حریف نیستن با یه نگاه به pvp بازی ترکیب اسلحه ها مشخصه تا زمانی لودوینگ بلید هست کسی مغزش تاب نداره که بیاد استیک درایور برداره ……بلاد اصلا بیلد نداره یعنی عملا عنصر وزن بازی باعث این میشه شما عمدتا تفاوت چندانی بین اپ کردنSTR و SKI بازی برات قایل نشی اون اسلحه ای که تاثیر داره به درد نمیخوره اونی هم که باید به توجه به شکلش روی A باشه عملا c به زور هستش انگار دست به دست هم دادن همه یه شکل باشن خیلی زور بزنید اریکن بیلد اونم با بگیر و ببند برای pve با رفقا خیلی دیگه بخوای بشینی بسازی bloodtinge تازه همونم با روون مناسبش هر چقدر زور بزنی گوله کم میاری….واقعا میگم تو بلا شاید حال کنی مثلا با اون گرز برقیه تونیتر ( اگه اشتباه نکنم) بازی کنی ولی وقتی یه کم میری جلو یا انلاین بازی کنی میفهمی انتخاب اسلحه هات خیلی از اونچه فکر کنی محدود ترن بعد عملا کمبو های سنگین اسلحه های کرک و دووم همر اونقدر کندن که عملا بلا استفادن….دارک سولز شاید سلاح هاش به جذابی بلاد نباشه ولی واقعا در زمینه اسلحه بلاد لنگ میزنه
یه سوال این وسط برای من پیش اومد
مگه تو بلاد و دارک کمبو میزنید که تعدادش رو بشمارید؟⁦Neutral
والا من از هر سلاح یه ضربشو بیشتر استفاده نمی‌کردم⁦Grin
افسوس اون زمان که فرام سافتور وقت لازم برای ساخت نسخه بعدی bloodborne داشت و Japan studio هم به عنوان پشتیبان سرپا بود سونی اینکار نکرد انتظار سه گانه از بلادبورن اونم الان به نظرم بعید چون تا پایان ۲۰۲۳ پروژه های فرام سافتور مشخصه و تیم پشتیبانی هم و جود نداره
یادمه تو اواخر ۲۰۱۳ که گاد اسنشن خریدم واقعا هوش از سرم رفت اون همه گرافیک اصلا باورم نمی شد و اینکه دوبله ترکی هم بود بیشتر برام چسبید
امیدوارم ربمسترشو بدن
میگم گاد اسنشن هم دارک‌سوار الهام گرفته کوچولو؟ ROTFL
وای جدا از اون اگر قرار بود ریمستر بشه تا الآن شده بود ولی سونی یک بازیش متاش زیر۸۵ بشه کلا اون رو فراموش می‌کنه مثل اوردر و کیلزون و دیزگان و…
این میشه بازی هایی گه دوست داریم نه مواردی گه دوست داریم .
مواردی گه دوست داریم میشه مثلا ارتقا هوش مصنوعی بازی ها . خداییش نسل ۸ بازی های هوش مصنوعیه بی هوشی داشتند . مثلا فارکرای یا از اون بد تر بازی های مخفی کاری مثل هیتمن یا دیوس ایگس
سلام
ادامه دادن Dishonored!
متال‌گیر!
لست که معلوم نیست نسخه سوم خواهد داشت یا نه.
GTA VI!
Titanfall!
Evil Within!
Deus ex.
Killzone
و البته شاید ولو افتخار بده و هف‌لایف هم بسازد!
برای سلیقه خودم هم، Just Cause و Dynasty Warriors.
کوانتیک ( quantic ) دریم درسته نویسنده عزیز
مرسی دوست عزیز از دقت و توجهتون
اصلاح شد
ببینید این نسل باید تجربه جدیدی برای تمام گیمرا باشه چه بازی های قدیمی و چه جدید باید تجربه جدیدی روی کنسول های این نسل ارائه بدن برای همین یکی از مواردی که بنده دوست داریم در این نسل ببینیم ارتقای بازی ها برای این نسل هستش تا بهترین تجربه ممکن رو از یک بازی روی یک سیستم عامل یا کنسول بدست اورد
با ارزش ترین بازی تو این لیست برای من با اختلاف الن ویکه، هنوز وقتی به پیجشهای داستانیش فکر میکنم میخوام سرمو بکوبم دیوار! بازییه که باید نسخه دوم داشته باشه، ولی بنظرم جالبتر اینه که با بازیی جدید، سوالات بی پایان سه بازی اخیرشونو جواب بده، البته با شناختی که از سم لیک داریم، اگه بخواد به سوالایی جواب بده هزارتا سوال دیگه درست میکنه برامون Neutral
بسیار متشکرم اقای کرامت فر بابت این مقاله جذاب
من واقعا خیلی دوست دارم تک تک این اتفاق ها توی این نسل رقم بخوره مخصوصا انچارتد جدید با حضور پرافتخار نیتن دریک Grin
من که حسابی مشتاق اون روزی هستم که نسخه جدید بلادبورن رو ۶۰ فریم پلی بدم ولی نسخه جدید باشه نه که نسخه ی فعلی رو ریمسترش کنن.
امیدوارم کلی از مورد های گفته شده توی این لیست مثل یک شاهکار دیگه از مس افکت، یه بازی اینتراکتیو مووی شاهکار دیگه از دیوید کیج، ریمیک رزیدنت اویل یک، بولی جدید و…… در این نسل به واقعیت تبدیل بشه نه رویا.
حالا اتفاق هایی که خودم دوست دارم توی این نسل رخ بده:
تکمیل سه گانه جدید سری گاد اف وار
اگه کوجیمایی در کار نبود کونامی mgs 3 رو ریمیک کنه و اگه کوجیمایی در کار بود که نسخه جدید Grin
یه رزیدنت اویل با شخصیت لیان و کلر
اگه یوبی خان یه وقت ناراحت نمیشن اون بازی ها و ول کنه بچسبه اسپلینتر سل و ریمن و پرینس اف پرشیا جدید بسازه Neutral
خسته نباشید اقای کرامت فر
بازی‌ها و آثار هنری زیبایی که واقعا در صنعت گیم، همتایی برایشان نیست
.
Telltale : am I a joke to you??????????
وولف امانک آس کل بازیای داوود رو میخوره چه برسه به واکینگ دد
سلام
بله لیست جذابی بود
.
Alan wake که قبل تر ها بازی کردم ولی چون یکم فضاش دلهره آور بود، دیگه بقیشو نرفتم. Grin
الان خیلی دلم بخواد دوباره یک امتحانی بکنم، ولی متاسفانه اصلا وقت نیست. Cyclops
.
از آثار آقای کیج فقط من Beyond two souls رو بازی کردم که به شدت بهم چسبید! با نقش آفرینی زیبا آقای Willem Dafoe, و خانم Ellen Page آدم قشنگ تو بازی غرق میشه. من که خیلی خوشم اومد از داستانش و از پایانش هم راضی بودم. فکر کنم آندرریت ترین بازی دیوید کیج همین Beyond باشه.
.
Bully هم که دیگه Masterpiece! Grin
اتفاقا حدود دو هفته پیش بود که کامل تمومش کردم، و بنظرم راکستار کارش تو ریمستر این آسونه. چون فقط یک گرافیکه و گیم پلیش جز یک بهبود جزئی چیزی لازم نداره و با اینکه حدود ۱۵ سال ازش میگذره منو به خوبی سرگرم کرد. (شاید هم من توقعم پایینه!)
.
مقاله جالبی بود.
آقای کرامت فر، خسته نباشید. Beer
instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2021 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari