instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
طبق توییت جدید یک منبع داخلی معتبر، یوبیسافت روی دو بسته‌ی الحاقی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla کار می‌کند که یکی از آن‌ها حال و هوای God of War را دارد.
تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور اکتیویژن (Activision) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، مدتی پیش در یک توییت جدید و گزارشی غیر رسمی اعلام کرد که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال حاضر روی دو بسته‌ی الحاقی برای Assassin’s Creed Valhalla کار می‌کند. اولین بسته‌ی الحاقی در همین ماه (دسامبر) عرضه خواهد شد و دیگری برای اسفند/فروردین (مارس) 2022 برنامه‌ریزی شده است. هندرسون به این نکته اشاره داشت که بسته‌ی الحاقی ماه دسامبر کوچک خواهد بود، اما محتوای در نظر گرفته شده برای ماه مارس 2022 با بیش از 40 ساعت گیم‌پلی و رویکردی شبیه به God of War 2018، بزرگ‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی به شمار می‌رود.
همچنین به احتمال زیاد در مراسم The Game Awards 2021 که جمعه برگزار خواهد شد، اولین اطلاعات از این پروژه‌ها به اشتراک گذاشته شود.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
یا خدا گاد اف وار یوبی سافتی خدا به داد همه برسه انقدر این شرکت فرانسوی منفوره که حد نداره با اون موتور گرافیکی خفن بازی بی محتوا ساختن واقعا هنره بعد از الهام بد از ویچر نوبت به گاد رسیده
سلام
بازی نکردید می‌تونید تحقیق کنید.
والهالا از متنوع‌ترین بازی‌های نسل هشتم بود، محتوای بازی از گاد‌اف‌وار خیلی بیشتره و حتی در بخش‌هایی از ویچر هم جلو می‌زنه.
150 ساعت بازی پر است از مأموریت‌های متنوع و اقلیم‌های پویا.
۱۲ ساعت بازی کردم و محتوا درست و حسابی ندیدم ۱۵۰ ساعت میتونی invade کنی تو مپ بزرگش فقط پیدا کردن مراحل serving the commander برام جذاب بود که اونم تکراری میشد بعد شما اساسینز میبینی توش؟ خدایی دیگه الانم تو بازی ش گردن نمیگیره اصلا اساسینزه بازی هیدن بلید به کنار یه قسمت قشنگ اصن تیکه هم میندازه من دلیل تنفرم از این شرکت فراموش کردن اصالت خودشه فارکرای خراب شد اساسینز داستانش خراب شده اینکه به جای اینکه دنبال پیشرفت تو داستان و شخصیت پردازی درست داشته باشه فقط مپ بزرگ درست میکنه بعد خدایی ویچر و با این عنوان مقایسه کردن اشتباهه سبک و اصالت ویچر از همون اول میدونه چی بوده و پیشرفت کرده فقط اساسینز فقط پسرفت داشته
سلام
با این نگاه شما والهالا یا هر بازی دیگری هیچوقت به مذاقتان خوش نمیاد چون نمی‌توانید به مزه و هویت جدید سری عادت کنید.
این از طرفی مشکل یوبی‌سافت و رابطه‌اش با هوادارانش است و از طرفی مشکل و کاستی شما چون اگر دقت کنید سگانه اتزیو هم زد هویت سری رو خورد و خاکشیر کرد!
شما تفاوت رو از اتزیو تا الطائر ببینید.
و تغییر در هویت فرقه و مذهب که مشهوده.
و اصلا ایتالیا و اتزیو با هویت الطائر و سرزمین مقدس همخوانی ندارند.
متاسفانه طوری جا انداختن که یوبی هر چی هم بسازه بازم هیت میشه کاریشم نمیشه کرد خیلیا حتی بازیو نکردن میان هیت میکنن خودشونم نمیدونن دلیل هیتشون چیه😂 و گرنه همین والهالا و اریجینز و خصوصا آدیسه فوق العادن
چند تا دلیل بگم داستان مزخرف گیم پلی ماموریت های تکراری یه دلیل بزرگ: اساسینز نبودن اینو بزار کنار اساسینز ۱ تا ۳ شما دلیل خوب بودنشو بگو
من تقریبا هفتاد ساعت بازی کردم.
یکی از ایراداتی که به odyssey گرفتند مراحل فرعی و محتوای اضافی تکراریش بود.
توی valhalla برعکس زیادتر هم شد این موارد.
سلام، شب بخیر.
یعنی چی زیادتر شد؟ یعنی تکراری‌تر شد؟
چنین ایرادی یکم به سلیقه و عینک شما برمی‌گردد و از اون طرف به دیزاین و طراحی مراحل قدیمی و منسوخ‌شده یوبی‌سافت.
مراحل در والهالا، خصوصا فرعی‌ها، متنوع‌ترین ها و بهترین‌های سری بودند و اینکه طراحی کلی و روایت مراحل گیشرفتی نداشته ایراد بازی ست که بیشتر از تکراری آن را خسته‌کننده می‌کنه.
والهالا از متنوع‌ترین بازی‌های نسل هشتم بود، محتوای بازی از گاد‌اف‌وار خیلی بیشتره و حتی در بخش‌هایی از ویچر هم جلو می‌زنه.

جوک قشنگی بود واقعا
راستش بستگی داره از چه نظر به محتوا نگاه کنی به نظرم، من قسمت main story بازی رو به طور کامل تموم کردم بعد از main story هم چند روز تو مپ چرخیدم اما راستش اصلا برام این بازی قانع کننده نبود، حتی main story بازی هم از یه تایمی به بعد برام کسل کننده شد بود، بازی پتانسیل خیلی خوبی داشت حتی به عنوان یه آی پی جدید مربوط به دوران وایکینگ ها شاید درخشش بیشتریم می داشت اما به عنوان یه نسخه از سری AC شاید بدترین روایت داستانی رو داشت، عملا نویسنده هیچ خلاقیتی برای روایت داستان به خرج نداده بود و فقط صرفا در قالب ماموریت های بستن اتحاد با بقیه قبایل داستان رو سعی میکرد روایت کنه یا بهتر بگم یسری اطلاعات بده و شخصیت ها رو به بازیکن معرفی کنه که همین به شخصه برای من تو بعضی مقاطع باعث شده بود اسم شخصیت ها رو فراموش کنم (بخش شخصیت پردازی و غیره بماند.)
عدم وجود مراحل فرعی به شیوه کلاسیک هم دومین ضعف بازی بود از نظر من که به نوعی جهان بازی رو خالی و غیر پویا نشون میداد، از این نظر میشه بازی رو مقایسه کرد با AC Origins که مراحل فرعی غنی تر بودند.
در نهایت همه چی به سلیقه و نظر هر کس برمیگرده 🙏
تنها چیزی که والهالا از ویچر جلوتره بحث گرافیکی و کیفیت تکسچر شاید باشه که با ۵ سال اختلاف تاریخ انتشار قابل توجیه هست که البته با اومدن نسخه نسل نهمی این برتری هم احتمالا مال ویچر میشه😊
و اینکه مقایسه میزان محتوا دو بازی با سبک مختلف کار اشتباهیه عزیز
در کل ساعت محتوا کیفیت رو تضمین نمیکنه مهم چیز دیگریست
محتوا ندارن؟!
.
https://s4.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۱۱۲۰۷-۲۳۰۶۵۴_chrome_dc31.jpg
.
جالبه بدونی که داستان اصلی نیخه والهالا از ویچر۳ هم بیشتر طول می کشه و جزو طولانی ترین های تاریخه.
سلام، شبت بخیر، تشکر!
چون مراحل طولانی هست صرفا لذت بخشم هست؟ من کلا بازی هامو صد در صد میکنم کلا ویچر تنها عنوانی که صد در صد رفتم تکراری ندیدم چقدر تکراری فقط تو بخش اینوید بازی بود بعد شما واقعا بازی کردی؟ داستان نظرت چیه یا ۶۰ دلار دادی باید ۱۰۰ ساعت گیم پلی تکراری ببینی کانتر اتک ها پرپر شده هیدن بلید داستان عمیق بازی تا اساسینز کرید ۳ و دزموند کجا لیلا احمد کجا مرسی واقعا از تحلیل فوق العادت بعد اگر بخواد شبیه ویچر باشه مگ مرض دارم اساسینز بازی کنم خب خود ویچرو باری میکنم
بازیش خیلی قشنگه
احتمالا یه چی شبیه A.C Odyssey باشه.
بازیش بایستی بگم خیلی متنوع بود
نمیخوام بگم در حد ویچر ۳ بود ولی این بازی یه چی تو مایه های همین بود هرچند مراحل فرعی اکثرشون ضعیف کار شده بود.
اتفاقا شخصا خیلی منتظر همچی بسته الحاقی بودم
سلام
مراحل فرعی داستانی و درجه دومی مشابه بازی ویچر در آدیسی وجود داشت ولی در والهالا اصلا وجود ندارد و مراحل فرعی شامل اکتشافات و پارکور و معماها ست و مبارزات با وایکینگ‌ها و حیوانات.
مراحل فرعی داستانی تماما در قالب ایونت یا یک حادثه اند و چند دقیقه‌ای بیشتر نیستند ولی تنوع خیره‌کننده‌ای دارند.
طراحی محیط هاش خیلی عالی کار شده بود و شباهت های زیادی به ویچر داشت …
داستان بازی قشنگ بود من که لذت بردم خیلی باهاش جالب بود برام یوبی سمت اساطیر نورس رفته بود اما خب با گاد کلی فرق داشت داستان یا همین رگناروک بود (یعنی احتمال داره تو نسخه رگناروک فنریر رو ببینیم و دشمن اصلی بازی هم همون باشه )
از نظر مراحل اصلی بازی اوکی بود انچنان عیبی بهش وارد نیست مراحل فرعی هم که والا نمیشد گفت فرعی چون بیشتر اصلی بودن فرعیا انچنان جالب نبودن به نظرم ….
گیم پلی که همون سیستم قدیمی و اسم اساسین رو هم گذاشتن رو یه بازی که هیچ ربطی به اساسین ها نداره مث نسخه های اخیر یعنی یه برند شده واسه یوبی فقط ازش تو بازیاش استفاده کنه که هیچ ربطی هم به اساسین ها نداره اصلش بودن تمپلار ها بود و … که این نسخه ها همچین چیزایی نمیبینیم از وقتی اتزیو حذف شد از سری به نظرم اساسین از راه اصلیش خارج شد و به یه بازی نقش افرینی تبدیل شد تا مخفی کاری کل بازی رو تغییر دادن به صورت کلی بازی خوبی بود من واقعا لذت بردم ازش اما خب یوبی سافت داره یه راه بدی رو میره اون از فارکرای خدا به اخر این یکی رحم کنه دیگه
.
خلاصه بگم که شما نسخه اول اساسین رو یادتونه ؟؟ اونجا که توی دشت ها یه سرباز های قوی واستاده بودن با یه لباس سفید یه سلیب قرمز روی لباسشون مثل شمشیر زن های تو قلعه ؟؟ میرفتی بزنیشون زدن اونا هم درد سر بود باید میرفتی اول اموزش میدادن بهت …. چه جذابیتی داشت اونا همش رفته از اساسین این چیزا بود اساسین رو اساسین میکرد
Never
جالبه
گاد آو وار: میخوای مثل من باشی؟
موفق باشی!
والهالا واقعا ی شاهکار بود … هنوز دارم بازیش میکنم … دی ال سی که مثل نماد صنعت گیم باشه دیگه شاهکارترم میشه …
والهالا شاهکار بود ؟ این کلمه رو بیخودی هرجایی به کار نبرین
والهالا شاهکار بود :/ جناب عالی ظاهرن تازه وارد این دنیا شدی
( اگه والهالا شاهکار بود پس نسخه های کلاسیک فراتر از چیزی هستن که دیدی🙃)
سلام
تام هندرسون فارسی بلد نیست، ادبیات نمی‌دونه.
حال و هوای گاد‌اف‌وار چه صیغه‌ای یه؟ مثلا چطوری شبیه باشه؟
بازی تو گیمپلی و مبارزات الهامات گرفته، محیط چه صیغه‌ای ست؟
تام هندرسون عضو یوبیسافت که نیست، یه چیزی شنیده همونو منتقل کرده گفته God of War Style. از منبع داخلی که نمیشه انتظار توصیف دقیق داشت.
سلام
خودش یه علامت سوال باید تو ذهنش شکل بگیره که ?gow style و valhalla?.
خودشم گفته:
It’s expected to be around 40 hours of additional gameplay and will be a “God of War-style” expansion, whatever that means.
سلام
من ازش ناراحت شدم، باید شخصا به خودم می‌گفت! #شوخی
تشکر از شما، خیلی ممنونم.
احتمالا شاهد حصور ایسو و اساطیر نورس باشیم و بازی نمی افسانه‌ای پیدا کند.
بجز این چیزی به ذهن پوکمان نمی‌رسد.
زنده باشید.
سلام و درود خدمت جناب کریمی .. خبری از آقا سعید آقابابایی ندارید ؟ خیلی وقته نیستن ؟ این نبودن موقت یا دائمی ؟
یوبی سافت تو نسل و چندین سال گذشته از هر بازی الهام گرفت اخرشم به حد اون بازیی که ازش الهام گرفت نرسید متاسفانه هیچ چیز جدیدی از خودش نشون نداد الان هم میخواد از گاد اف وار الهام بگیره ! یوبی جان برو از خودت الهام بگیر ، سیاست برگشتن به ریشه ها عجیب بدرد یوبی سافت میخوره شما خودت پیشینه خفن داری ، اخه عزیز من شما پرنس اف پرشیا داری بعد میای ایمورتال فینیکس رایزینگ رو با الهام از زلدا منتشر میکنی ، چرا از پرنس اف پرشیا الهام نگرفتی ، گناه ما چیه ما هواداریم دلمون تنگ شده برا یوبی سافت نسل ۶ و ۷
.
.
اینم بگم صرفا انتقاد بود چون بازی های یوبی همواره یک کیفیت استاندارد دارن و حتی لذت بخش هم هستن من خودم با فارکرای ۶ کلی حال کردم و همینطور اساسینز اودیسه و والهالا اما نکاتی که بالا گفتم وجود داره
عجب… من که شخصا نتونستم با اساسین کرید والهالا ارتباط بگیرم… تجربه گوست آف سوشیما خیلی برام جذاب تر بود… ولی باز برام قابل احترامه این بازی چون میدونم طرفداران زیادی داره. ایشالا که بسته ی الحاقی سرگرم کننده ای باشه.
مگه استایل خود اساسینا چش بود که دارید سعی میکنید بیشتر گند بزنید توش
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2021 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari