instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
والکری‌ها در بازی God of War 2018 به عنوان یک چالش برای بخش انتهایی بازی فوق‌العاده بودند و منتظر چالشی مشابه اما منحصر به فرد در God of War: Ragnarok هستیم.
به لطف سیگرون (Sigrun) و والکری‌هایش، بازی God of War 2018 طولانی‌تر از چیزی شد که تصور می‌کردیم و اگر حقیقت را بخواهید، هیچکس از طولانی‌تر شدن این بازی گله‌مند نبود و همه این اتفاق را به فال نیک گرفتند. در واقع، این بازی یا بهتر بگوییم اثر هنری به قدری زیبا و غنی بود که هیچ‌گاه دوست نداشتیم به خط پایان آن برسیم. از طرف دیگر، گویا استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) نیز از این موضوع آگاهی داشت و تا جای ممکن روند بازی را طول داد و برای کسانی که در بحران به پایان رسیدن داستان بازی قرار داشتند نیز چالش‌ها و بهانه‌هایی برای ادامه دادن آن تراشید.
در حقیقت، پس از به اتمام رسیدن خط داستانی بازی God of War 2018، گیمرها می‌توانند در قلمروهای مختلف آن سیر و سفر کنند و به ماجراجویی‌های خود ادامه دهند. در طی این ماجراجویی‌ها با والکری‌های مختلفی روبرو خواهید شد که توسط اودین زندانی شده‌اند و علی‌رغم هشدارهای میمیر (Mímir)، کریتوس نمی‌تواند از خیر دشمنی و قتل عام والکری‌های سرسخت که باس‌هایی فوق‌العاده چالش‌برانگیز هستند بگذرد.
والکری‌های (Valkyries) بازی God of War 2018 به قدری فوق‌العاده طراحی شده‌اند که درنظر گرفته‌شدن آن‌ها به عنوان یک چالش فرعی عجیب به نظر می‌رسد. اما نکته‌ی مهم این است که بدون هیچ تردیدی گیمرها منتظر مقابله با والکری‌ها و انجام چالش‌های مشابه‌ای در بازی God of War: Ragnarok هستند. در واقع، این که چگونه این بازی می‌تواند در انجام این عمل موفق باشد خود جای بحث و گفت و گو دارد.
متعهد بودن به افسانه‌های نورس یکی از اصلی‌ترین خصیصه‌های والکری‌های God of War تلقی می‌شود. والکری‌ها در افسانه‌های نورس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و داستان‌های جالبی در مورد نحوه‌ی زندانی شدنشان وجود دارد، در نتیجه این موجودات شایسته‌ی توجه‌های بیشتری هستند. همچنین، این داستان جالب در بازی God of War 2018 نیز وجود دارد که باعث می‌شود تا انجام چالش‌های انتهای بازی خالی از لطف نباشد.
در افسانه‌های نورس، والکری‌ها دسته‌ای از مبارزان مونث فوق‌العاده قدرتمند و سرسخت هستند که وظیفه‌ی آن‌ها برگزیدن سربازان شایسته از میادین نبرد و هدایت آن‌ها به سمت والهالا است. در واقع، والهالا بیشتر از این که شبیه به بهشت باشد، به میدان نبرد تمرینی برای ارتش آینهریار (Einherjar) شباهت دارد. این ارتش که با گزینش والکری‌ها و توسط جمعی از سربازان شجاع و کشته شده در میادین نبرد ساخته شده است، در والهالا گردآوری شده تا والکری‌ها آن‌ها را برای مقابله با واقعه‌ی رگناروک و کمک به اودین تعلیم دهند و آماده کنند.
همانطور که اشاره شد، مهارت والکری‌ها در جنگاوری بارها در افسانه‌های نورس مورد ستایش قرار گرفته است و هرکسی که چالش‌های انتهایی بازی God of War را تجربه کرده باشد، از این موضوع آگاه خواهد بود. در حقیقت، گیمرها در کنار کریتوس و آترئوس در God of War والکری‌ها را محبوس شده در کالبد فیزیکی می‌بینند. این والکری‌ها با از دست دادن ملکه‌ی خود یعنی فریا (Freya) توسط اودین مورد غضب قرار گرفته و پس از فعل و انفعالاتی در اشکال فیزیکی زندانی می‌شوند تا کریتوس با از بین بردن این کالبد به رها شدنشان کمک کند.
قرارگیری در فرم فیزیکی برای والکری‌ها طبیعی نیست و باعث می‌شود که پس از گذشت مدتی دیوانه شوند. زمانی که سیگرون متوجه این اقدام اودین شد، تصمیم گرفت والکری‌ها و خودش را زندانی کند تا کسی را در معرض خطر قرار ندهند. کریتوس و آترئوس با از بین بردن جسم فیزیکی آن‌ها، والکری‌ها را آزاد می‌کنند تا همه چیز باب میل اودین نباشد.
ساده‌ترین راه برای قرار دادن چالشی شبیه به والکری‌های God of War 2018 در بازی God of War: Ragnarok این است که شاهد وجود والکری‌های بیشتری در این عنوان باشیم. در حقیقت، کریتوس و آترئوس با جمعی از والکری‌ها روبرو شدند که متشکل از یک ملکه و 8 والکری بود. البته، تعداد والکری‌ها بسیار بیشتر از این است و هر کدام می‌توانند تهدیدهای جالب و منحصر به فردی برای کریتوس باشند.
تاکنون حضور حداقل دو والکری جدید با نام‌های حریست (Hrist) و گنا (Gna) در بازی God of War: Ragnarok تایید شده است. این دو والکری با نقش‌آفرینی اریکا لیندبک (Erica Lindbeck) و ایوان الیزابت فریدمن (Evanne Elizabeth Friedmann) در این بازی وجود خواهند داشت و این دو هنرپیشه برای اولین بار در ماه سپتامبر این خبر را در توییتر خود تایید کردند.
به غیر از حریست و گنا، ده‌ها والکری دیگر وجود دارد که هرگز در بازی قبلی نامی از آن‌ها برده نشده است. البته، تکرار فرمول والکری‌ها ممکن است اندکی ضعیف و غیر استاندارد به نظر برسد، اما به احتمال فراوان در Ragnarok نیز شاهد وجود چالشی مشابه خواهیم بود. از طرف دیگر، با توجه به این که فریا به عنوان ملکه‌ی تمامی والکری‌ها در بازی جدید این مجموعه نقش آنتاگونیستی اساسی و بزرگی را بر عهده دارد، ممکن است که والکری‌ها نیز در Ragnarok از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار باشند. بنابراین، در نظر گرفتن والکری‌ها تنها به عنوان چالشی اختیاری برای بخش انتهایی بازی دور از ذهن خواهد بود.
با این حال، این احتمال وجود دارد که God of War: Ragnarok مسیری کاملاً متفاوت را پیش بگیرد و با توجه به اهمیت احتمالی والکری‌ها در بخش داستانی این بازی، چالشی متفاوت را برای بخش انتهایی خود انتخاب کند. در واقع، این احتمال وجود دارد که به جای مبارزه با والکری‌ها، در بخش انتهایی این بازی با سربازان رده بالای ارتش آینهریار مبارزه کنیم.
همانطور که اشاره شد، ارتش آینهریار (Einherjar) متشکل از بهترین و شجاع‌ترین جنگجویانی است که در میادین نبرد کشته شده و توسط والکری‌ها به والهالا برای تعلیم و آموزش بیشتر منتقل شده‌اند. این جنگجویان برای مقابله با واقعه‌ی Ragnarok تمرین داده می‌شوند تا در روز موعود برای دفاع از اودین و آزگارد (Asgard) سینه‌ی خود را سپر کنند.
با توجه به ارتباط مستقیم داستان God of War: Ragnarok به این ارتش، قطعاً شاهد حضور آن‌ها در این بازی خواهیم بود و پیش‌تر نیز این موضوع تایید شده است. میمیر دقیقاً قبل از شروع مبارزه‌ی کریتوس و آترئوس با سیگرون اشاره‌ای مستقیم به این ارتش می‌کند و در حال حاضر صداپیشگانی از جمله لورا استال (Laura Stahl)، آنا بریزبین (Anna Brisbin) و آرون فیلیپس (Aaron Phillips) برای نقش‌آفرینی اعضای ارتش آینهریار در نظر گرفته شده‌اند.
اما نکته‌ی مهم این است که ارتش آینهریار دقیقاً چه نقشی در داستان این بازی خواهد داشت و آیا در پایان این بازی جهان به پایان خواهد رسید یا خیر؟ در واقع، اگر Ragnarok پایان جهان بازی باشد، وجود بخش Endgame در God of War: Ragnarok در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت و هیچ دشمنی از جمله ارتش آینهریار و والکری‌ای برای مبارزه در آن وجود نخواهد داشت. از طرفی دیگر، ممکن است که استودیوی سانتا مونیکا برداشت خود را از این واقعه داشته باشد و داستان بازی شاخه‌ای جدید را به این واقعه بیفزاید و شاهد مواردی غیرقابل پیش‌بینی در آن باشیم.
در مجموع، اگر Ragnarok بخواهد به اساطیر نورس وفادار باشد، باز هم می‌توان فایل‌های ذخیره‌ی پیش از آغاز باس‌فایت نهایی را بارگذاری نمود و به انجام چالش‌های مختلف پرداخت. آینهریار و یا والکری‌ها تفاوتی ندارند، ما به عنوان علاقه‌مندان و شیفتگان این بازی انتظار داریم که Ragnarok میراث والکری‌های God of War را ادامه دهد.
بازی God of War: Ragnarok در سال 2022 میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
این تئوری که ارتش آینهریار دشمنمون باشه زیاد درست نیست…تو بازی الان برعکسه داستانای نورس هست…بجا اینکه اودین و ازگارد ادم خوبا باشن ادم بدا هستن …اینجا والکیری ها دشمن اودین و خاندانشن و یحتمل ارتششون هم دشمن اودین…احتمالش هست که والکیری ها تو نسخه بعدی جزو مراحل باشن…
البته درستش والکری* هست… (😂)
ولی خندیدیم دمت گرم :دی
اصلشو خودت گفتی
واقعا عالی بودن
ملکه اشون خیلی عالی بود و چالش برانگیز
ولی خوب بود فرعی بودن چون واقعا چالش برانگیز بودن و خیلی ها توان مقابله با ان ها وسط بازی نداشتن
عظمت و شکوه♥️
چه حالی کنیم با بازی های سونی😍
سلام و عرض احترام خدمت آقای مناف زاده
والهالا
تصحیح بفرمایید
وقتی انگلیسی کلا یه H داره چه فرقی می‌کنه ه با ح؟
والحالا درسته چون ح تو زبان نوردیک جور دیگه ای تلفظ میشه. متاسفانه من شخصاً همواره سعی داشتم شکل درست کلمات رو بنویسم مثل اکس‌باکس به جای ایکس باکس، اسکوئر اینکس به جای انیکس و همین والحالا اما چون غلط مسطلح شده و گوگل گیر میده مجبورم غلط بنویسم یا مثل الان اصلاح کنم. شما همون والحالا درنظر بگیرید.
مرسی از مقالاتون درحال حاضر امیکرون گرفتم و واقعا خیلی دردناک تر از سرماخوردگی هست با دیدن این مقاله کمی حالم بهتر شد هیچ چیزی جز اخبار و مقاله بازی مورد علاقه ات نمیتونه حال یک گیمر رو بهتر بکنه حتی اگه تو تب بسوزی این روش ما گیمر هاست!!!
امیدوارم زودی خوب بشی
ممنون از لطفتون 🙏
ایشالا زودتر خوب بشی
جمله آخرت هم خیلی حقه
پیشنهاد میکنم دوستان علاقمند حتما افسانه ها و اساطیر نورس در مورد فریا و اودین و فرزندشون بالدور رو از منابع کامل مطالعه کنن چرا که بسیار زیباست افسانه های کهن ملل مختلف و البته و بطور طبیعی بالدور ی که در نسخه چهارم گاداووار دیدیم بنابر روایت سانتامونیکا نگاشته شده بود اما ریشه های بسیار مشترکی با اصل اساطیر داشت. در میتولوژی نورس ، بالدور پسر زیباروی و جذاب فریا و اودین هست که شبی در خواب رویایی میبینه که تعبیر اون مرگ بالدور هست و فریا مادر بالدور بواسطه عشق شدید مادرانه در تمام جهان به راه میافته و با تمام موجودات عهد و پیمان میبنده که هیچیک از اونها آسیبی به بالدور نرسونن و از اونجا که همه عاشق بالدور بودند این پیمان رو میپذیرند نتیجه کار موهبتی امیخته با نفرین برای بالدور بود. تبدیل به موجودی نامیرا و بسیار قدرتمند میشه که حتی اسلحه خدایان هم بر او کارگر نیست اما در عوض توان احساس کردن همه چیز از گرما و سرما گرفته تا درد و رنج رو از دست میده( تکرار پی در پی عبارت “من چیزی حس نمیکنم” در طعنه به ضربه های کریتوس ناشی از همین موضوعه) در محافل خدایان بالدور تبدیل به وسیله بزم و تفریح خدایان با ازمایش سلاحهای اونها بر روی بابدور میشه. خدایی بدذات به اسم لوکی که کینه و حسادت بالدور رو در دل داشت با تغییر چهره نزد فریا میره و از اون راز قدرت بالدور رو جویا میشه فریا داستان رو تعریف میکنه و میگه که با همه موجودات جهان پیمان بستم لوکی میپرسه آیا با همه!؟ و فریا پاسخ میده باهمهبه جز بوته ای از گیاهی کوچک! که شاید بدلیل بی اهمیت و کوچک بودن فریا لزومی به پیمان گرفتن از اون گیاه نمیبینه. (همون بوته ای که تیرهای آترئوس از اون ساخته شده.) لوکی از بوته مزبور تیری میسازه و در یک مجلس نزد هودر برادر نابینای بالدور میره و از اون میپرسه چرا در جشن شرکت نمیکنه؟ او علت رو ناتوانی خودش بیان میکنه اما در نهایت با هدایت لوکی تیر کوچک به سمت بالدور پرتاب میشه و او میمیره. نتیجه ش میشه غم و اندوه خدایان و عزاداری و خشم بی پایان فریا…..و نفرین خودش رو آکنده با خشم و اندوه بصورت سه زمستان بدون تابستانی در میان انها بر سرزمینهای مردمان نازل میکنه و این دوره نکبت و سیاهی آغاز دوره رگناروک هست…..و در بازی معادل این نفرین جمله ای هست که فریا به کریتوس میگه : باران خواهم شد و هر جا بر تو خواهم بارید(یا یه چیزی توی همین مایه ها)
خدا رو چه دیدین شاید دوتاشون بودن
ولی واقعا دور از ذهن هست که اگه والکری ها در بازی وجود داشته باشن همگی قدرتی مثل هم داشته باشند و سانتامونیکا فکر نکنم مثل نسخه ۲۰۱۸ درباره والکری ها عمل کنه
با یک خدای جنگ عظیم از لحاظ مدت زمان بازی و کامل از نظر مینی باس ها و باس فایت ها طرفیم
مهمترین چیزی که تو اولین تریلر بازی متوجه شدم این بود که تمام بخش های که نشون داده شد حداکثر برای ۲۰ الی ۲۵ درصد کل بازی هست
در تمامی جنگ ها هیچ کدوم لباس ها آپگرید نشده بودن
ما حتی چهره اودین رو تو تصاویر نداریم
بزرگترین ایرادات بازی تو تمامی نقد ها تعداد کم مینی باس ها بود که با وجود سناتور ها و سوسمار های غول پیکر و … رفع شده نقد بعدی گرافیک آب بود که تو راگناروک دیدیم که کلا از ی سیستم دیگه برای نشون دادن آبهای عمیق استفاده شده
این نشون میده کارگردان جدید بازی به همه ریزه کاری ها دقت داشته
و مهم تر اینکه دوبرابر گاد ۲۰۱۸ زمان برای ساخت بازی صرف شده و بیشتر مکانیزم های گیم پلی و مسیر داستانی از قبل مشخص شده دست تیم سانتا برای ی پایان بندی عظیم و با جزییات بسیار بازه
سانتا مونیکا : برای مقابله با فریا آماده اید ؟!
( پست چند وقت پیشش تو اینستا )
کریتوس : بله آماده ام…😈
من هنوز ملکه شون رو تو حالت NG+ give me a challenge نتونستم بزنم
هم pattern مبارزش خیلی تهاجمی تر شده هم اگه vitality تون زیر ۲۰۰ باشه با یه ضربه دخلتون رو میاره
تنها شخصیت دوست داشتنی انحصاری پلی استیشن کسی نیست جز کریتوس
Joel is crying man….
Heck
میدونستی نیتن درک کیه این کامنت رو نمی دادی
میدونستی الی کیه این کامنت رو نمی دادی
میدونستی پیتر پارکر (اینسامنیاک)کیه این کامنت رو نمی دادی
میدونستی الوی کیه این کامنت رو نمیدادی
میدونستی رچت کیه این کامنت رو نمیدادی
در اخر ای کاش این کامنت رو نمیدادی
من به بازی ای که برای pc عرضه میشه نمیگم انحصارییییییییی
خسته نباشید ‌اقای مناف زاده، تئوری جالبی بود.
توی رگناروک دشمنان بازی بیشتر از قبل شدن و گروه ها و شخصیت ها و اساطیر بیشتری رو قراره ببینیم. (بکشیم) این تئوری هم تا حدی میتونه درست باشه و شاید سانتامونیکا تمرکزش رو بیشتر گذاشت روی والکری ها.
هرچند شاید بازی مثل نسخه های قبلی در اون سطح سخت نباشه و اسون تر شده باشه اما والکری ها باعث میشدن بازی تبدیل بشه به یه هاردکور واقعی مخصوصا وقتی بازی رو روی درجات سختی مثل گیو می چلنج و گیو می gow بازی میکردی.
من سره آخرین والکری انقدر مردم،که دیگه زدم به دل جنگل با درختا حرف میزدم😂😂
خدایی یکی از بزرگ ترین ضد حال ها تو بازی نبود والکری به عنوان باس فایت اصلی و فرعی بودنشون بود
این احتمال وجود داره که تو این قسمت که دیگه محدودیت زمانی ندارن باس فایت اصلی بکنن والکری ها رو
و یه چیزه دیگه،بنظرتون کریتوس آزگارد رو نابود میکنه؟
البته امیدوارم ایجوری نشه،بشه آزادانه تو آزگارد بچرخیم
جزو بهترین باس فایت های تاریخ بودن اینا
امیدوارم که تمام نشه و فک نکنم تمامش کنن
ممنوح از اقای مناف زاده
بشخصه فراتر از گیم پلی اتمسفر فوق العاده حماسی تاریک و اساطیریشو دوست دارم اگه گریتوس بمیره بره والهالا با قدرت اصلیش برگرده خیلی جالب میشه
نماد صنعت گیم …
سلام
یکمشت دشمن تکراری که فقط رنگ عوض میکردن و همه پترن هاشون کپی هم بود که دیگه این حرف ها رو نداره
والکری‌ها جزو معدود بخش‌های گاد آو وار ۲۰۱۸ بودن که ازشون لذت بردم. احتمالا کسای زیادی با این حرف موافق نیستن، ولی به نظر من سیستم مبارزات گاو ۲۰۱۸ بر اساس نبرد تن به تن ساخته شده و تنها جایی که دوربین بازی باعث نمیشه بخواید کله‌تون رو بکوبید به دیوار، موقع این‌جور نبردهاست. والکری‌ها از حداکثر پتانسیل این سیستم مبارزه استفاده میکردن و واقعا نبرد باهاشون سرگرم کننده و عالی بود. ملکه‌ این والکری‌ها هم به راحتی بهترین باس بازی بود (البته واقعا رقیب جدی برای کسب این عنوان نداره) و به عنوان کسی که از سوپر باس‌ها در بازی‌ها خوشش میاد، من حسابی با این باس کیف کردم. از نظر داستانی هم من شخصا داستان نجات دادن والهالا رو خیلی بیشتر از کوهنوردی و دعوای جوکِر در میدگارد با مامانش دوست داشتم و به نظرم خط داستانی والکری‌ها از داستان اصلی بازی جذاب‌تر بود.
سلام دوستان چطوری بازی رو با دسته کامپیوتر انجام بدم کلا بادسته چه بی‌سیم چه سیم دار آخه خدای جنگ با کیبورد وموس اصلا حال نمیده من نسخه DODI رو نصب کردم تو قسمت کنترل هم فقط موس کیبورد بود لطفا راهنمایی کنید
والکری ها واقعا باس های خفتی بودن
نمی‌دونم چرا اختیاری بودن میشد جز اصلیا و تو خط داستانی جا داشته باشن
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari