instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیرعامل جدید استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، گفت که به دنبال خلق بازی‌های بزرگ‌تر و ریسکی‌تر است.
آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) که سرپرست تیم تهیه‌کنندگان و معاونت ریاست استودیوی پلاتینیوم گیمز را بر عهده داشته، به تازگی جایگزین کینچی ساتو (Kenichi Sato) شده و وظیفه‌ی مدیر عاملی پلاتینیوم گیمز را بر عهده گرفته است.
در مصاحبه‌ای جدید، آقای اینابا اشاراتی به تمرکز بیشتر بر بازی‌های سرویس محور داشت. او گفت که دوست دارد به جای بازی‌هایی همچون Bayonetta که گیمرها تنها یک بار تجربه می‌کنند، شرکت پلاتینیوم گیمز بازی‌هایی را خلق کند که بتوان در مدت طولانی‌تری از آن‌ها لذت برد.
در این مصاحبه‌ی جدید، اشاراتی نیز به ساخته‌ی جدید هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، Project GG، شد و اینابا اعلام کرد که با آثار قدیمی متفاوت خواهد بود. وقتی از آقای اینابا پیرامون فسلفه‌ی پشت تولید Project GG پرسیده شد، آتسوشی اینابا گفت:
نزدیک بود که موضوعی مهم پیرامون این عنوان را فاش کنم.
Project GG در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد و در نتیجه نمی‌توانم اطلاعاتی از آن به شما بدهم، اما در مجموع هدف داریم تا آثار آینده‌ی ما با عناوینی که در گذشته خلق کردیم، متفاوت باشند. دوست دارم تا تمرکزمان را روی عناوینی قرار دهیم که برای مدت طولانی‌تری لذت‌بخش و قابل تجربه باشند.
البته که دوست داریم تا به خلق عناوین کوچک و شگفت‌انگیز همچون Sol Cresta و آثاری که در طول قسمت‌بندی‌های مختلف آن‌ها را به پایان می‌رسانید همچون Bayonetta، ادامه بدهیم.
با توجه به تغییراتی که در پنج سال اخیر در بازار بازی‌های رایانه‌ای رخ داده، پروژه‌هایی که در آینده می‌سازیم باید از نظر ساختاری متفاوت باشند. معذرت می‌خواهم که این گونه مبهم سخن می‌گویم، اما فکر می‌کنم تنها همین مقدار می‌توانم توضیح دهم.
بعد از گذشت یک دهه کار روی فرنچایزهایی که مالیکیت آن‌ها را بر عهده نداشتند، Project GG اولین فرنچایزی خواهد بود که مالکیت کامل آن با استودیوی پلاتینیوم گیمز است. طبق اخباری که منتشر شده است، Project GG بعد از Viewtiful Joe و The Wonderful 101 اوج آثار هیدکی کامیا خواهد بود.
همانگونه که پیش‌تر گفته شد، آقای آتسوشی اینابا معاونت ریاست استودیوی پلاتینیوم گیمز را بر عهده داشت و پس از مدیر عامل شدن او، آقای هیدکی کامیا، معاونت این استودیوی موفق را بر عهده گرفته است.
از دیگر عناوین در دست تولید پلاتینیوم گیمز می‌توان به عنوان نقش آفرینی Babylon’s Fall اشاره کرد که برای اسکوئر انیکس (Square Enix) در دست توسعه قرار دارد. با این که عنوان Babylon’s Fall یک اثر MMO خواهد بود، اما با توجه به بیانات آقای اینابا به نظر می‌رسد که استودیوی پلاتینیوم گیمز تمرکز بیشتری بر بازی‌های سرویس محور خواهد گذاشت.
آقای اینابا در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود گفت که استودیوی پلاتینیوم گیمز با در نظر گرفتن ۳۰ عضو استودیوی تازه تاسیس توکیو، ۳۰۰ کارمند فعال دارد. همچنین این شرکت امیدوار است تا تعداد کارمندان خود را به ۵۰۰ نفر برساند. وقتی از آقای آتسوشی اینابا پیرامون روش مدیریتش پرسیدند، پاسخ داد:
(کنیچی ساتو مدیر عامل سابق) پایه و اساس شرکت را ساخت، اما من امیدوارم تا پلاتینیوم گیمز را به ساختار اول خود برسانم. اگر زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم راه‌های جدید بازی کردن را خلق کنیم، دیگر دلیلی برای وجود داشتن نداریم و حتی اگر سودآور باشیم نیز شرکت را تعطیل می‌کنیم.
دوست دارم تا به علت وجودی‌مان برگردیم و عناوین جدیدتر و بزرگ‌تری خلق کنیم.
در گذشته ساخت فرنچایز منحصر به فرد بسیار دشوار بود و اگر موفق می‌شدیم، بازی در ابعاد بسیار کوچکی بود. ما تنها می‌تواستیم عناوینی در حد آثار مستقل بسازیم. در آینده دوست دارم تا تمام این سدهای سر راه خودمان را برداریم و بتوانیم براساس ایده‌های خودمان بازی‌های بزرگ و موفق بسازیم.
می‌خواهم پلاتینیوم گیمز را در مسیری خالص و کامل هدایت کنم و به گذشته برنگردم. باور دارم وظیفه‌ی من این است.
پلاتینیوم گیمز بازی‌های بسیاری در دست توسعه دارد که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به Bayonetta 3 اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ پس از ۵ سال از زمان معرفی خود، عرضه خواهد شد. همگونه که بیان شد عنوان نقش‌آفرینی Babylon’s Fall نیز برای اسکوئر انیکس در حال تولید است. در نهایت تنها زمان مشخص می‌کند که در آینده، استودیوی دوست‌داشتنی و موفق پلاتینیوم گیمز به کدام سو پیش خواهد رفت.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
Scallbound میتونست یه آیپی ریسکی باشه ولی کنسلش کردی…
ممنون از آقای شهباز نژاد🙌🌹
و منی که بعد گذشت چند سال هنوز به فکر اسکیل باند هستم 🥲 و جالبترش اینجاس که هنوزم امید دارم به اینکه دوباره خبری درباره ساخت این بازی توسط پلاتینیوم بشنوم🥲
خداکنه فیل کنار کارایی که برامون کرد این بازی رو هم برگردونه و کلکسیونش رو کامل کنه🔥
استودیوی پلاتینیوم گیمز تمرکز بیشتری بر بازی‌های سرویس محور خواهد گذاشت.
سونی: Get Over Here Baby 🗿🗿
ریسکی تر و سرویس محور از ریسکی و بازی بزرگ تر منظورشون سرویس محور بوده تیتر اصل موضوع رو بیان نمیکنه و جهت دیگه ای میده،در کل فکرش رو نمیکردم پلاتینیوم گیمز استدیو با استعداد و دوست داشتنی بخواد پا بزاره تو عناوین سرویس محور!
دیگه این روزا هر استدیو و کمپانی نیاز به عناوین سرویس محور داره اما در صورتی خوبه که به عناوین داستانی ضربه نزنه و فراموش نشن.
وقتی شرکتهایی که اون همه درآمد دارن این مسیر رو پیش میرن ، چه انتظاری از یه استودیو داریم که یه پشتوانه مالی قوی هم نداره ؟ متاسفانه مجبورن به این سمت برن
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari