ظاهرا با یک بازی گسترده و فوق‌العاده واقعی مواجه هستیم
سازنده بازی Hellblade 2 به گسترده و بزرگ بودن بازی خود اشاره کرد و ادعا دارد بازی اول در مقایسه با آن شبیه به یک بازی مستقل است.
«تمیم آنتونیادس» خالق بازی Hellblade در مصاحبه‌ای با NME توضیح داد:
هدف Hellblade 2 بی عیب و نقص بودن نیست، بلکه ایجاد تجربه‌ای است که باورپذیرتر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. جاه طلبی آن بسیار بزرگتر است و باعث می‌شود Hellblade شبیه به یک بازی مستقل به نظر برسد.
آنتونیادس در ادامه مصاحبه خود توضیح داد که استودیو Ninja Theory تا چه اندازه برای ایجاد حس واقعی مورد نظر او از بازی Hellblade 2 پیش رفته است. او گفت:
ایده بازی باورپذیری است. واقعی یا باورپذیر کردن چیزها و بهترین راه برای انجام آن، این است که همه چیز را بر اساس چیزهای واقعی پایه گذاری کنیم.
علاوه بر این، در مصاحبه این طراح فاش شد که Ninja Theory چهل مکان را در کشور ایسلند مورد بررسی قرار داده تا آن‌ها را توسط موتور بازی اسکن کند و به طراحان خود اجازه ابداع مسیرها یا ساختارهای جدید در مکان‌ها را صادر نکرده است.
در کنار این موارد، همانطور که در ویدیو منتشر شده اخیر مشخص شد، لباس‌های واقعی ساخته و در بازی اسکن شده است و حتی تیم توسعه دهنده از یک مربی رزمی استفاده کرده تا ملینا یورگسن، بازیگری نقش سنوآ را ایفا می‌کند، بتواند تمام مبارزات بازی را انجام دهد.
تاریخ انتشار Senua’s Saga: Hellblade 2 هنوز اعلام نشده و تنها این را می‌دانیم که برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس در دست ساخت قرار دارد. تریلر گیم پلی بازی که در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ پخش شده بود را نیز می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.
ویجی‌لاگ پلاس: خرید سازنده هیلو توسط سونی و تایید ساخت جی تی ای 6
تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو
اگه از تک شخصیت بودن در بیاد هم خوب میشه
بازی از لحاظ گرافیک فنی که اصلا مشکلی نداره و خیلی خوبه
نگرانی اصلی من گیمپلی بازی هست که چطور می‌خوان با اون کات سین های بازی پیوندش بزنن
به هر حال بازی خوبی بنظر میاد اما این بازیای چند وقت اخیر کاری کردن که حتی به گاد رگناروک هم مطمئن نباشیم چه برسه به بقیه بازیا
امیدوارم بیاد روی گیم پس
هیجان‌انگیز اما بلاتکلیف
عاشقانه‌ای از دل جنگ

source

توسط funkhabari