instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
تمیم آنتونیادس، پایه‌گذار نینجا تئوری، در مورد یکی از اهداف اصلی بازی مورد انتظار Hellblade 2 که پیشی گرفتن از بازی اول است صحبت می‌کند.
آنتونیادس در گفت‌وگویی با وبسایت NME توضیح داد که جاه‌طلبی تیم سازنده، رسیدن به ایده‌ی «دریافت و ارائه‌ی فرمی واقعی و واقع‌گرایانه» است. او در این باره گفت:
هدف ما در مورد Hellblade 2 تنها بی‌نقص کردن آن نیست، بلکه قصد داریم تجربه‌ای را به ارمغان بیاوریم که باورپذیر و اصلاح شده باشد. در مورد مقیاس و عظمت نیز باید بگویم که این پروژه‌ای جاه‌طلبانه محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم که Hellblade 2 باعث شود بازی اول شبیه به یک اثر مستقل دیده شود.
بیش از 40 منطقه در ایسلند مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا در نهایت بهترین آن‌ها انتخاب شده و با انجین Hellblade 2 اسکن شوند. لباس‌های واقعی مختلفی نیز اسکن شده‌اند و ملینا یورگنس (Melina Juergens)، بازیگر نقش سنوئا، برای بازی دوم با یک متخصص فنون رزمی تمرین کرده است.
آنتونیادس در ادامه توضیح داد:
ایده‌ی ما باورپذیری است و به عبارتی قصد داریم همه چیز را واقعی و باورپذیر خلق کنیم. بهترین راه برای رسیدن به چنین هدفی این است که همه چیز را بر اساس نمونه‌های واقعی اسکن کنیم.
جاه‌طلبی کلی نسبت به بازی اول در مبحث جامعه و مذهب نیز شکل می‌گیرد. در حالی که Hellblade 1 بیشتر یک تجربه‌ی شخصی و ماجراجویی فردی بود، بازی دوم تمی کلی‌تر به خود می‌گیرد.
آنتونیادس همچنین متذکر شد که بازی اول با الهام از فیلم Ex Machina به کارگردانی اَلکس گارلند (Alex Garland) ساخته شده بود.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
قطعا بازی خیلی پیشرفت میکنه نسبت به نسخه اول 👍 معلوم هست با نقشه وسیعی طرف هستیم ، این بازی توجه من و خیلی ها رو به خودش جلب کرده و امیدوارم خیلی موفق بشه ، منتظر دیدن یک تریلر خصوصا از گیمپلی این عنوان هستیم.
یه چیز رو جا انداختن واسه اشاره کردن بهش و اونم پول بی انتها ناشر و مالک جدیدشون یعنی مایکروسافته.شما هزار تا ایده جاه طلبانه داشته باش ولی وقتی سرمایه نداشته باشی باید تو خواب عملی شدنش رو ببینی
چرا این دختر انقدر عصبیه . نسخه اول رو تموم کردم . چند تا خانم پچ پچ میکردن . یه مرده همش داد میزد . حالا نمیدونم چرا . همه پسه کله این دختره بودن . رو مخش میرفتن . گناه داره
خدایی گرافیک داره بازی فکر کنید آخر نسل از همین استودیو ناتی داگ و یا گوریلا چه گرافیکایی قراره ببینیم
البته بازی اول واقعا ایندی بود و اگه درست یادم باشه تیم سازندش فقط ۱۲ نفر بودن و ناشر هم خودشون ولی بازی اونقدر خوب بود که شبیه بازی های بزرگ به نظر میومد
عالی نینجا تئوری
نسخه اول رو دارم بازی میکنم.باورم نمیشه همچین شاهکاری از زیر دستم در رفته بوده.جالب ترین چیزی که به چشمم اومد این بود که کامبت دیفیکولتی بازی قابلیت خودکار داره یعنی هرچی بهتر دشمنا رو بکشی دشمنای بعدی برات سخت تر میشن.فیزیک راه رفتنش هم خیلی معرکس تو بازیای دیگه وقتی به بغل راه بری معمولا صورتشونو به اون سمت کج میکنن ولی تو این بازی حالت بغل پای خیلی جالبی راه میره
این عنوان ، همون چیزیه که از مایکروسافت میخوام …
جالبه که مایکروسافت تمام بازیهاش حتی ساخته های استودیو خودش رو روز اول روی کنسول و پی سی عرضه می کنه ، اونوقت میشه نامرد و انحصار طلب و بعد سونی حتی بازیهای دیگه از شرکتهای دیگه مثل همین ساخته ی کوجیما رو انحصاری می کنه و بعد کلی میاره رو پی سی میشه دوستدار محیط زیست …خخ
تریلر قبلی که از نظر گیم‌پلی شباهت زیادی به نسخه اول داشت. امیدوارم تو نمایش های بعدی ویژگی‌های جدیدتری رو نشون بدن.
خیلی با استعداد هستن منتظرشم شدیداً🤩
دور، دوره ادعا های بزرگه، اون از اسپنسر و این دفعه موسس نینجا تئوری. درسته بازی اول aa حساب میشد و یجورایی میشه بهش گفت ایندی ولی تجربه بصری ای که ارائه میداد با بازی های aa رقابت میکرد و اینکه بگی نسخه دوم قراره انقدر پیشرفت کرده باشه که نسخه اول در مقابلش ایندی در نظر گرفته بشه جالب توجهه و باید دید در نمایش های بعدیشون و سال دیگه که بازی احتمالا عرضه میشه واقعا در این حد خواهد بود یا نه.
حتی اگه واقعا هم همینطور باشه نباید بیان از الان بگن. ممکنه یه هایپ عظیمی ایجاد بشه که اگه بازی کمتر از شاهکار بشه از خجالتش در بیان؛ چه پلیرها و چه منتقدها، حتی اگه عالی باشه!
مثل اتفاقی که برای DL2 افتاد.
کپکام
نینجا تئوری
پلانتیوم گیمز
سانتامونیکا
این چهار استدیو بهترین هک اند اسلش سازان صنعت گیم هستن.
نینجا تئوری بنظرم تنها مشکلش این بوده که کارکنان کمی داشت و نمیتونستن ایده هاشونو پیاده کنن. این مسائل با خرید مایکروسافت برطرف شد.
کسی نگفت که نینجا تئوری یا اصلا اندد لبز و … در زیر نظر مایکروسافت چگونه پیشرفت کردن.
.
شخصا هلبلید به سلیقم نیست دلیلشم عدم تنوع در مبارزات و سلاح های بازی هست. امیدوارم در این قسمت برطرفش کنن تا به یکی از بهترین عناوین تبدیل بشه.
هلبلید بنظرم در کنار اوود در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد. هر دو حریفان سختی برای رقیبان در این سال هستن. خصوصا اوود
بنده با عنوان Enslaved از نینجا تئوری خیلی کیف کردم واسه همین از حامیان نینجا تئوریم 😂
من که هنوز نمیفهمم این بازی برای چی وجود داره! نسخه اول یه داستان مستحکم با پایان بندی عالی داشت که اصلا با در نظر داشتن یه دنباله ساخته نشده بود و فقط قرار بود به یه داستان مستقل باشه. طبق چیزی که تا الان از تریلرها میدونیم، نسخه دوم برای اینکه بتونه داستان تمام شده بازی قبلی رو به یه شکلی ادامه بده اکثر کارهایی که نسخه اول انجام داد رو از بین میبره :
– سنوئا توی نسخه قبلی یاد گرفت که باید از بعضی چیزا (معشوقه‌اش) بگذره و به زندگی ادامه بده؛ این بازی دوباره سنوئا رو فرستاده دنبال معشوقه‌اش.
– سنوئا توی نسخه قبلی تونست به بیماری روانی که داشت غلبه کنه و صداهای داخل سرش از بین رفتن؛ این بازی دوباره اون صداهارو برگردونده.
– سنوئا توی نسخه قبلی یاد گرفت که بعضی کارها توی زندگی از عهده آدم برنمیاد (شکست دادن غول آخر) و آدم همیشه نمیتونه به اهدافش برسه؛ این بازی دوباره غول آخر رو برگردونده و دوباره سنوئا داره سعی میکنه شکستش بده.
جالب اینجاست که کل این چیزها فقط مربوط به کمتر از ده دقیقه ویدیویی میشه که از قسمت دوم دیدیم! خدا میدونه توی بازی کامل چه چیزها و درس‌هایی که در نسخه اول بدست اومد قراره از بین برن!
بعید بنظر میرسه که نسخه دوم این عنوان از نظر ساختاری بازی خوبی از آب در نیاد؛ ولی از نظر چیزی که قراره این بازی به عنوان یه دنباله برای داستان بازی قبلی ارائه بده من تاحالا هیچ چیز امیدوار کننده‌ و ارزشمندی ازش ندیدم.
من تا همین پریروز نمیدونستم قسمت یک این شاهکار روی گیم پس هست!😂😂 واقعا فضاو گرافیک دارک و خفنی داره با اینکه بازی مال ۲۰۱۷!
و اینکه این گیم پس عجب سرویسیه دهن سرویس!😂😂😂
تو این یه سال صد یورو پول دادم، اما اندازه ی پونصد یورو تریپل A دانلود کردم!🙂❤️🐒
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari