instagram gamefa
telegram gamefa
telegram
Google News
گزارش‌ها می‌گویند که سرویس اشتراکی بازی‌ ها 4 درصد از کل درآمد تولید شده توسط بازار بازی‌های آمریکای شمالی و اروپا را تشکیل می‌دهند.
پیرز هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls)، مدیر تحقیقات Ampere Analysis معتقد است خدمات اشتراکی مانند ایکس باکس گیم پس، پلی استیشن پلاس و نینتندو سوییچ آنلاین، سالانه 3.7 میلیارد دلار درآمد دارند. به گزارش اکسیوس (Axios)، این در مقایسه با 81 میلیارد دلاری است که از هزینه‌های دیگر برای بازی‌ها به دست می‌آید. به گفته هاردینگ رولز، سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت که ماهانه تا 15 دلار / 11 پوند شارژ می‌شود و از زمان راه‌اندازی در ژوئن 2017، 25 میلیون عضو را جذب کرده است، حدود 60 درصد از سهم بازار اشتراکی را در اختیار دارد.
در حالی که بازار سرویس‌های اشتراکی به وضوح کم اهمیت نیست و در حال رشد است، به نظر می‌رسد که ممکن است تصور نادرستی در بین برخی افراد در مورد وسعت فعلی آن وجود داشته باشد. اخیرا رسانه‌ها و سازندگان از فیل اسپنسر (Phill Spencer)، رئیس ایکس‌ باکس، درخصوص درصد موفقیت بازی‌های سرویس گیم‌ پس سوال می‌پرسند. او گفت:
می‌خواهم برای افرادی که آنجا هستند روشن کنم که در ایکس‌ باکس، یک مدل کسب‌وکار واحد وجود ندارد که تنها به آن اتکا کنیم. اغلب توسعه‌دهندگان از من می‌پرسند که اگر در سرویس نباشم، آیا باز هم روی پلتفرم ایکس باکس موفق خواهم بود؟ و این ابهام کاملا اشتباه است.
او ادامه داد:
همانطور که به خرده‌فروشی‌ها نگاه می‌کنیم، این بازار بخش مهمی از سود و زیان ما است، شما این را می‌دانید. این چیزی است که ما منابع خود را در آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا توسعه‌دهندگان بتوانند کارهای بزرگی در آنجا انجام دهند.
روز سه‌شنبه، سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) سرویس بهبود یافته پلی استیشن پلاس را معرفی کرد که شامل کتابخانه‌ای از بازی‌های قدیمی، کلاسیک و سایر ویژگی‌های جدید است. جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی‌ استیشن، در مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz گفت که فکر نمی‌کند سرویس‌های اشتراکی هرگز مانند Spotify و Netflix در موسیقی و فیلم، روی صنعت گیم تسلط پیدا کنند. او گفت:
اشتراک‌ها مطمئنا در طول چند سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس ما از صفر در سال 2010 به 48 میلیون نفر افزایش یافته است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که شاهد رشد بیشتری برای تعداد مشترکان سرویس خود باشیم.
او ادامه داد:
اما صنعت بازی با صنعت موسیقی و سینما متفاوت است. ما فکر نمی‌کنم شاهد پیشرفت آن در سطوحی باشیم که در Spotify و Netflix می‌بینیم.
در عوض، رایان معتقد است که بازیکنان به پشتیبانی از بازی‌های سرویس‌محور مشابه Fortnite و Call of Duty Warzone ادامه خواهند داد. تحت رهبری او، SIE شروع به سرمایه‌گذاری بیشتر روی بازی‌های آنلاین کرد. خرید 3.6 میلیارد دلاری Bungie توسط سونی، نمونه‌ای از اقدامات رایان در این زمینه است.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
در مجموع ۲۵ میلیون عضو داشته یا ۲۵ میلیون عضو فعال ؟
در مجموع
ده میلیون نفرشون اکانت 1 دلاری میزنن 😂
نه تنها ۱ دلاری میزنن شما رو هم خوب میسوزونن😂
بیش از ۲۵ میلیون عضو ماهانه دارد.
عضو فعال.
به این پست ربطی نداره ولی فکر کن هم دووم هم هیلو تو گیمپسه اما تو زباله هیلو رو به برترین شوتر تاریخ دووم ترجیح میدی این دیگه ته حقارته
باورکردنی نیست که در پستی که اصلا ربطی به حرفت نداره میای جمله‌ای مینویسی که تمام بازیکنان و علاقه‌مندان هیلو رو هیت کنی. بهشون تنفر بورزی فقط چون از یک بازی لذت می‌برن. ته حقارت اینه. زیر پست‌های من از این اراجیف بنویسید من ساکت نمی‌مونم. برید فضای جای دیگه‌ای رو مسموم کنید.
ایول
برخورد مناسب به این میگن😁
سطح کسی که علاقه دیگران توهین میکنه انقدر پایین هست که حتی لازم نیست بهش ریپلای کنی آقای رنجبر ،حتی کامنت توهینش ارزش دیس دادنم نداره ….
روی صحبتم با توهین کننده هاس
اما در مورد هیلو ،هرکسی ازش بدش میاد هیچ اشکالی نداره بگه آقا من بدم اومده ، ولی بازی ایی که مولتیش تحسین شد ،داستانیش تحسین شد حتما چیزی برای ارائه داشته که تحسین شده …..
اما این فرق داره که من بی دلیل بهش بگم زباله ،زباله به گیمی میگن که قابل بازی کردن نیست ، اصلا نمیشه پیشروی کرد توش ….
من با یک گیم فشاری بشم و بیام بگم اون زباله س ، این حد پایین منو نشون میده وگرنه خیلیا از اون خوششون اومده ، من از جی تی ای اصلا خوشم نمیاد ،اصلا ،کسی که مثل من از چیزی خوشش نمیاد حتی نباید در موردش نظر بده و حتی نباید بهش فکر کنه و زیر پستاشم نباید حضور داشته باشه …. ولو به خاطر جواب دادن ….
این سطح از هیتر یک بازی ،تو هیچ بازی دیگه ایی دیده نشده … هیچ گیمی از پلی استیشن انقدر هیتر نداره …. حتی هیچ گیمی از ایکس باکسم انقدر هیتر نداره و این خیلی عجیبه
حتی اگه بیاید بنویسید هیلو بازی بدیه و من ازش بدم میاد باز نظر شخصی خودتونه و کسی حق نداره توهین کنه. ولی اینکه دوست داشتن و سلیقه بقیه زیر سوال بره یه موضوع دیگه‌ست.
شما خواننده ای که فنشی خودش ته خندس بدون یک دونه آلبوم چجوری روت میشه بیای چت کنی بعد شوتر به این محبوبی رو بکوبی
داداش این نیم و پروف واسه دو یا سه سال پیشه دیگه تغییرش ندادم اون موقع خیلی تو فاز رپ و اینا بودم بعدش نکنه میخوای فن افرادی مثل توتول باشم؟ شما کیفیت رو در تعداد آلبوم و اینا میبینی؟ اگه میبینی که برو همون توتول گوش کن سطحت به اون میخوره خخخخ
چه ربطی به توتول معلوم الحال داره بعد کیفیت کار ربطی به آلبوم نداره ولی خواننده ای که آلبوم نداشته باشه واقعا ته خندس تو رپ فارسی کلا دونفر آلبوم ندارن یکی یاس یکی حصین
اصلا دارم سرچی بحث میکنم سر رپ کرینج فارسی😮‍💨
تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود.
فعلا هیلو تو متا بالاترین امیتاز رو داره به عنوان شوتر اول شخص.
که سازنده اش هم زیرمجموعه سونیه
حرف بی ربط رو بی ربط جواب میدن در این صورت ته حقارت اینه آخرین شوتر فرست پارتیت ابرزباله کیلزون با متا ۷۰ باشه اگه به هیلو بگیم زباله فک کنم کیلزون ابر فرا زباله براش کافی باشه
صفت برترین نسبیه هرکسی هرچیزی رو بهتر و بهترین می‌دونه نظر شخصی خودت رو قالب بقیه نکن تازه این پست هیچ ربطی به هیلو با دووم نداشت.
بعید میدونم اصلا هیلو رو از نزدیک دیده باشی چون همین الان رو کامپیوتر دارم بازی میکنم واقعا خاص و عالیه ! داستان و گیم پلی عالی
این چ سمی بود گفتی؟
دووم بهترین هم باشه برای تو بهترینه…
در آینده بیشتر هم رشد خواهد کرد
این رو مطمئن هستم که هم سرویس پلی استیشن پلاس
هم اکس باکس گیم پس .
چرا دیس؟؟
صنعت خطی سینما و موسیقی با صنعت گیم زمین تا آسمون تفاوت داره. یه فیلم سینمایی را توی دو ساعت می بینی اما یک بازی را باید هفته ها وقت صرفش کرد.
از طرفی بودجه، هزینه و زمانی که صرف ساخت یک بازی میشه به مراتب بیشتر و پیچیده تر از یک فیلم سینماییه. به عنوان مثال بازی های aaa چندین سال صرف ساختشون میشه اما یه فیلم سینمایی را توی ۳ تا ۴ ماه میسازن.
به همین خاطر هیچگاه نمیتونه سرویس اشتراکی گیم به موفقیت سرویس هایی مثل اسپاتیفای یا نتفیلیکس برسه. اگه میخواست برسه توی این چندین سال با این همه هزینه ای که براش شده رسیده بود.
با این ایده زیاد موافق نیستم. سرویسای اشتراکی موجودن که این مشکلو دارن.
پی اس پلاس و نینتندو آنلاین (قسمت سرویسشون) به عقبه دراز این دو کنسول تکیه کردن که البته بد نیست الزاما. ایکس باکس هم اگر داشت این کارو می کرد.
حتی گیم پس که ظاهرا به صرفست و جذاب به نظر می رسه مشکلات هویتی زیادی داره.
به نظرم نسل بعدیه که این سرویسا شکوفا میشن، اما با یه فرمت متفاوت، مناسب برای گیم.
یه زمان دقیقا همین‌ها رو با نتفلیکس گفتن و من به شدت به یاد دارم‌اون زمان رو :)))
یه زما اوبر هم مسخره کردن…
این دنیا بخوایم یا نخوایم داره این سمتی میره ۳ ۴ سال دیگ 6۰ ۷۰ درصد این صنعت میشه سرویس این خط این‌نشون
“عنوان مثال بازی های aaa چندین سال صرف ساختشون میشه اما یه فیلم سینمایی را توی ۳ تا ۴ ماه میسازن”
واقعا چی باعث شده فکر کنید یک فیلم سینمایی یا حتی یه مینی سریال تو 3 4 ماه تولید میشه؟
کافیه یه نگاه به سریال ویچر هیلو یا حتی سری سریال mom یا بیگ بنگ توری بندازی :)) خرجی که بیگ بنگ تعوری رویه دست سازنده ها انداخت رو خیلیا هنوز باور نمیکنن
با این که کل سریال تو یه آپارتمان بودن و cgi هم نداشت
خیلی خارج مینوازید
بازی هایی که بلحاظ هزینه ساخت بشه با فیلم های سینمایی مقایسه شون کرد انگشت شمارند. هزینه تولید فیلم ها خیلی بیشتر از بازی هاست. درواقع حرفم اینه که در رده های برابر فیلم هزینه بیشتری داره، مثلا مقایسه کنیم پر هزینه ترین بازی رو با پرهزینه ترین فیلم… راجع به نتفیلیکس هم اگر منابع قدمی رو چک کنید می‌بیند از این صحبت ها وجود داشته که جواب نمیده یا شکست میخوره وو… منتها با صرف وقت و تولید محتوای مناسب می‌بینیم که به موفقیت عظیمی رسیده، با توجه‌ به این که صنعت بازی از مجموع صنعت فیلم و موسیقی بزرگ تره و همینطور اوایل راه خودش هم هست، از این جهت آینده خوبی براش تصور میشه، میشه اینطور انتظار داشت سرویس های خوب جایگاه خوبی هم پیدا میکنن و الباقی یا حذف میشن یا اجبارا به این سمت حرکت میکنن. بازیهای ویدئویی از هرجهت تازه اول راه هستن چه از لحظه پختگی کلی این صنعت چه از جهت سرویس هایی که وجود دارن… محتوا تعیین کننده اس.
هر موقع دوستان و کاربرای اینجا اسم سرویس های اشتراکی گیم رو کنار نتفلیکس میارن من کهیر میزنم. 😬😁
مخصوصاً از روزی که با اومدن گیم پس این بازار داغ شد، همیشه گفتم هیچوقت صنعت گیم نمیتونه مثل فیلم متکی به یه سرویس مثل نتفلیکس باشه ولی اساتید سایت با هزار آمار و دلیل و استدلال سعی در رد کردن حرفم داشتن؛ که هیچوقت هم ادعاهاشون تو کتم نرفت.
حالا خوشحالم بالاخره یکی که واقعا اینکاره هست، حرف منو تایید کرده.
حالا رسیدیم به حرف جیم رایان ؛ سند اثباتش هم اومد
این پست شما تایید حرف‌های جیم رایانه 👍
هنوز اول راهه .قتی بازی های بدستا و اکتیویژن به خصوص لایو سرویس ها اومدن روی گیم پس و اگر سونی لایو سرویس ها و بازیاش رو بیاره روی پلاس اونوقته که ثبات درآمد و نترسیدن از سرمایه گذاری روی هر ایده ای میاد وسط !! دوتا چیز صنعت گیم و حتی سینما رو خراب میکنه ترس از بازگشت سرمایه و جواب پس دادن یک ایده!!! به نظرم سرویس های اشتراکی برای گیم خوبه چون برعکس سینما میشه روی کیفیت مانور داد و نه کمیت !! بهترین فیلم تاریخ هم نهایت 3 ساعت سرگرم میکنه ! اما گیم ساعت ها سرگرم میکنه حتی میتونه یک سرگرمی دایمی باشه مثل بازی های آنلاین !! فرض کن عضو گیم پس باشی و کلی آیتم که باید سایرین براشون کلی پول بدن رو بهت بده !!! کجا توی وارزون ! توی وارکرفت و … به نظرم نظر جیم رایان اشتباه نیست اما اگر یه سرویس مشترکین زیادی داشته باشه میتونه مفید باشه.
بنظرم هر کدوم از شرکت های بازی سازی به نحوی دارن از بازی های سرویس محور و اشتراکی سهم میبرن.
سونی با سرمایه گزاری روسرویس محورها و xboxهم که دیگه ۸۰میلیارد ناقابل خرج سرویش کرده.
سونی الان از دو بخش درآمد داره هم فروش بازی هم سرویس محور(در آینده)ولی سهمش از بخش سرویس اشتراکی خیلی کمتر ازxboxعه.حلا xbox بزرگ ترین بخش درآمد زاییش میشه همون سرویس اشتراکی که داخلش بازی سرویس محور هم داره ولی تو بخش فروش بازی افت می‌کنه.هردو هم آینده و سیاست مخصوص به خودشون رو دارن.
تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.
Copyright© 2022 Gamefa All Rights Reserved

source

توسط funkhabari