با وجود اینکه کاربران توییچ (Twitch) خواهان ایجاد تغییراتی در سیستم پرداخت این پلتفرم هستند، اما قرار نیست که میزان درآمد استریمرها بیشتر شود.
در حال حاضر توییچ ۵۰٪ از پول تبلیغات را به استریمرها می‌دهد که کار را برای کانال‌های کوچک‌تر سخت می‌کند. SaltyWyvern در سال ۲۰۲۰ اولین استریمری بود که به این مشکل اشاره و پست او تاکنون بیشترین رای را در تاریخ این پلتفرم کسب کرده است. SaltyWyvern پیشنهاد داده بود که ۷۰٪ از درآمد به تولیدکنندگان محتوا اختصاص داده شود. 
انجام چنین کاری چندان عجیب نیست و یوتیوب از همین استراتژی استفاده می‌کند. با این وجود توییچ قصد ندارد تغییری در سیاست‌های خود را تغییر دهد. شما می‌توانید بیانیه این شرکت را در زیر بخوانید:
ما از پاسخ به این پست شگفت زده شده‌ایم و طی بیشتر ماه‌های سال گذشته به دقت آن را در نظر گرفتیم. در حالی که ما این درخواست را رد می‌کنیم، اما صدای شما شنیده و پیشنهادات شما در نظر گرفته می‌شوند. ما همیشه نمی‌توانیم نتیجه دلخواه را ارائه دهیم، اما برای ما مهم است که تا زمانی که می‌توانیم شفاف و باز باشیم.
Twitch سعی داشته از چند ماه پیش با بزرگ‌ترین استریمرهای خود قراردادهای اختصاصی امضا کند. البته تاکنون جزئیاتی از شرایط این قراردادها منتشر نشده است ولی همه چیز به میزان مخاطب کانال‌ها بستگی دارد. البته از تابستان سال آینده ۷۰٪ از ۱۰۰ هزار دلار ابتدایی به تولید کنندگان محتوا داده می‌شود و سپس دوباره تقسیم ۵۰/۵۰ می‌شود.
بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !
تماشا از یوتیوب ویجیاتو سینما
۵۰ درصد زیاده حداقل ۳۰ درصد باید برداشته شه که یه چیزی هم به استریمر برسه . اگه این رویه ادامه پیدا کنه خیلیا میرن سمت جا های دیگه مثل یوتیوب
ردپای اساطیر در داستان سه‌گانه دارک سولز
عروسی خونین در میان جنگ سیاسی

source

توسط funkhabari