طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کارگردان هنری تازه‌ترین اثر سری Assassin’s Creed اعلام کرده که شخصیت بسیم در بازی Assassin’s Creed Mirage (اساسینز کرید میراژ) از مشکلات روانی رنج می‌برد.

بازی Assassin’s Creed Mirage سیزدهمین اثر اصلی سری اساسینز کرید است که سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. این اثر که در قرن نهم و در بغداد جریان دارد، داستان تبدیل شدن بسیم از یک دزد خیابانی به یکی از اعضای اصلی Assassin Brotherhood و تلاش‌های او برای مقابله با Templar Order را به تصویر می‌کشد. روشن یکی دیگر از شخصیت‌های مهم بازی Assassin’s Creed Mirage است که استاد بسیم محسوب می‌شود. شهره آغداشلو، بازیگر سریال 24 و فیلم Star Trek Beyond، صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. در قالب بازی اساسینز کرید میراژ، یوبی سافت قصد دارد که سری Assassin’s Creed را به ریشه‌هایش بازگردانده و به جای المان‌های نقش‌آفرینی، روی مواردی مثل مخفی‌کاری، پارکور و ترور شخصیت‌ها تمرکز کند.

بسیم کاراکتر جدیدی نیست و پیش از در بازی Assassin’s Creed: Valhalla به عنوان یکی از همراهان ایور معرفی شده است. با این حال حضور به عنوان شخصیت اصلی موجب می‌شود که بیشتر با این شخصیت آشنا شویم. سارا بیولی، کارگردان روایت بازی Assassin’s Creed Mirage، پیش از این در مورد چگونگی الهام گرفتن این اثر از عناصر فولکلور عربی و اسلامی صحبت کرده بود. اما اکنون ژان لوک سالا، کارگردان هنری بازی اساسینز کرید میراژ، جزئیات بیشتری در مورد شخصیت بسیم ارائه کرده است. طبق گفته‌های او پروتاگونیست بازی جدید سری Assassin’s Creed با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می‌کند.

ژان لوک سالا در مصاحبه با کانال یوتیوبی Access the Animus چنین توضیح داده است: «در ابتدا، بسیم بیش از حد اعتماد به نفس دارد. او کمی گستاخ است. بسیم یک دزد خیابانی و یک تبه‌کار است. با افزایش مهارت‌هایش، او متوجه می‌شود که مشکلات روانی دارد و در مورد هویتش دچار شک و تردید می‌شود. داستان حول محور تضاد شخصیتی و مشکلات روانی او می‌گردد. زندگی بسیم در طول بازی پیچیده خواهد شد.»

بسیم بازی Assassin's Creed Mirage اساسینز کرید میراژ

Mirage تجربه‌ای مشابه آثار اولیه Assassin’s Creed ارائه می‌کند

کارگردان هنری بازی Assassin’s Creed Mirage، علاوه بر ارائه جزئیاتی از شخصیت‌پردازی بسیم، برخی اصول کلیدی آثار بعدی سری اساسینز کرید را شرح داده است. بر این اساس مجموعه مذکور از این به بعد بیشتر روی بعد تاریخی و کمتر روی جنبه اساطیری تمرکز خواهند کرد. طبق گفته‌های ژان لوک سالا، یوبی سافت قصد دارد اصول پایه مجموعه Assassin’s Creed و بخش‌های مورد‌علاقه بازیکنان را حفظ و تکرار کند.

پس از بازی Assassin’s Creed Mirage، چندین اثر جدید از سری اساسینز کرید در قالب پلتفرم Assassin’s Creed Infinity ارائه خواهد شد. هر یک از این آثار به لحاظ زمان و مکان، سبک و ویژگی‌های گیم پلی شرایط خاص خود را خواهند داشت. بازی Assassin’s Creed: Codename Red در دوران فئودال ژاپن جریان خواهد داشت. این در حالی است که بازی Assassin’s Creed: Codename Hexe امپراتوری مقدس روم در قرن شانزدهم را به تصویر می‌کشد. همچنین در قالب بازی اساسینز کرید اینفینیتی شاهد بازگشت حالت‌های چند‌نفره خواهیم بود.

نظر شما در مورد وجود مشکلات روانی در شخصیت بسیم در بازی Assassin’s Creed Mirage چیست؟ آیا این امر موجب بهبود داستان این اثر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

نوشته بسیم در بازی Assassin’s Creed Mirage دارای مشکلات روانی است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

source

توسط funkhabari