دنیای بازی در شبکههای اجتماعی
آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس میگوید بازیهای Starfield و Redfall و به طور کلی تمامی بازیهای فرست پارتی این برند تاثیر بسزایی روی موفقیت سرویس گیم پس دارند و بازیهای بتسدا میتوانند آینده برند ایکس باکس را متحول کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
بر هیچکس پوشیده نیست که موفقیت سرویس گیم پس کمنظیر و حتی بینظیر است و عملا هیچ سرویس دیگری توانایی رقابت با آن را ندارد. دلیل اصلی این موفقیت عرضه بازیهای بزرگی است که بعضا در همان روز اول عرضه به این سرویس آمدند و دلیل بعدی طیف وسیع بازیهایی است که مشترکین این سرویس میتوانند آن را با پرداخت مبلغی ناچیز در قیاس با قیمت یک بازی AAA، تجربه کنند. مشخصا تعداد بازیهای محبوب تردپارتی بسیار بیشتر از بازیهای فرست پارتی بوده است که البته در سال ۲۰۲۳ این رویه تغییر میکند.
آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس نیز به این مسئله واقف است. ایشان در مصاحبه اخیر خود با وبسایت IGN گفت بازیهای فرست پارتی امسال نظیر ردفال و استارفیلد اهمیت بسیاری در موفقیت سرویس گیم پس در آینده دارد. وی معتقد است در کنار عرضه دنباله مجموعههای موفق، این آیپیهای جدید هستند که میتوانند هیجان را میان مخاطبان زنده کنند. بازیهایی مانند Hi-Fi Rush و Vampire Survivors از این قبیل بازیها هستند.
در پایان ایشان از هیجان خود برای سال ۲۰۲۳ سخن گفتند. اسپنسر معتقد است محصولات بتسدا کلکسیون بازیهای فرست پارتی ایکس باکس را غنی میکند و میتواند مخاطبان بیشتری را به سرویس Game pass و پلتفرمهای مایکروسافت جلب کند.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
۲۱ بهمن ۱۴۰۱
۱۲ اسفند ۱۴۰۱
۲۶ اسفند ۱۴۰۱
۴ فروردین ۱۴۰۲
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
نقد و بررسی بازی
تریلر بازیها
بازی موبایلی
جدول زمانی
استفاده از مطالب دنیای بازی بدون ذکر منبع، کاری غیراخلاقی است.
