تیم توسعهدهنده Star Wars Outlaws به طرفداران اطمینان داده است که این بازی تجربه منحصر به فردتری نسبت به سایر عناوین جهان باز یوبیسافت (Ubisoft) ارائه خواهد کرد.
بسیاری از طرفداران کاملاً با فرمول سنتی جهان باز یوبیسافت آشنا هستند. این فرمول که توسط دنیاهای عظیم و زیبا و در عین حال کم عمق تعریف شده، امروزه مورد انتقاد بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. با این حال، این ناشر فرانسوی قصد دارد برای تسلط بر ژانر جهان باز، از سبک سنتی خود فاصله بگیرد.
Star Wars Outlaws پیشرفتهای قابل توجهی در این زمینه دارد و مدیر خلاقیت این بازی به طرفداران اطمینان خاطر داده است که جدیدترین ساخته Massive Entertainment بسیار متفاوت از بازیهای سنتی یوبیسافت خواهد بود.
به گفته Julian Gerighty، مدیر خلاقیت Star Wars Outlaws، استودیوی Massive Entertainment به خوبی از سبک یوبیسافت آگاه است. او توضیح داد که تیم لزوماً یک طرز فکر را دنبال نمیکند و همیشه متفاوت بوده است. او به نمونههایی مانند سری The Division اشاره و بیان کرد که DNA این استودیو با یوبیسافت تفاوت دارد. وی همچنین عنوان کرد که استودیوی مذکور قبلاً متعلق به اکتیویژن (Activision) بوده است.
Gerighty در ادامه افزود که Star Wars Outlaws تنها یک بازی یوبیسافت با پوسته Star Wars نیست. او همچنین بیان کرد که این آیپی به خلق ایدههای خلاقانهتر کمک میکند.
Star Wars Outlaws از چند مکانیک کلیدی متمایز برخوردار است. مکانیک تعقیب و گریز به سبک GTA و عدم وجود درخت مهارت اشاره به تجربه منحصر به فردی دارد که در انتظار بازیکنان است. این بازی که چندی مراحل ساخت آن به پایان رسید، در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
source