استودیوی توسعه‌دهنده Phantom Blade Zero تایید کرده است که این بازی به اندازه عناوین سولزلایک سخت نخواهد بود.

بازی‌های سولزلایک همواره به سختی زیاد معروف هستند و به همین علت این ژانر برای همه گیمرها مناسب نیست. با این حال، تعدادی از بازی‌ها سعی می‌کنند برخی از مکانیک‌های این عناوین را برای جذب مخاطبان بیشتر حذف کنند.

Phantom Blade Zero یکی از بازی‌هایی محسوب می‌شود که توجه همه را به خود جلب کرده است، زیرا بیشتر به یک اثر اکشن نقش‌آفرینی شباهت دارد. به گفته سازنده اثر مذکور، این بازی به اندازه یک عنوان سولزلایک خسته‌کننده و سخت نخواهد بود.

استودیوی S-Game طی مصاحبه‌ای با وبسایت PCGamesN، جزئیات جدیدی از Phantom Blade Zero را به اشتراک گذاشت. این توسعه‌دهنده اعلام کرد که بازی مذکور کاملاً با بازی‌های سولزلایک متفاوت است.

S-Game در این باره می‌گوید:

ما تصمیم گرفتیم که یک بازی سولزلایک دیگر نسازیم. ما می‌خواستیم قسمت‌های خسته‌کننده این عناوین را حذف نماییم و بازخورد مثبت بیشتری اضافه کنیم.

بازی Phantom Blade Zero آسان‌تر از عناوین سولزلایک خواهد بود
Phantom Blade Zero یک بازی سولزلایک نخواهد بود.

به وضوح مشخص است که تیم توسعه‌دهنده از ابتدا تصمیم گرفته بود که این بازی شبیه به عناوین سولزلایک نباشد. در عوض آن‌ها می‌خواهند به بازیکنان با انیمیشن‌های پر زرق و برق و ضربات ترکیبی مختلف پاداش دهند. سازندگان امیدوار هستند که حذف کردن سختی زیاد این امکان را فراهم کند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند.

بازی Phantom Blade Zero به مانند Black Myth Wukong مسیری مشابه را طی می‌کند و هر دو بازی بدون اینکه به سختی عناوین سولزلایک متعهد باشند، المان‌هایی را از این سبک وام گرفته‌اند. استودیوی S-Game همچنین تأیید کرده است که بازیکنان پس از مرگ شاهد ظاهر شدن دوباره دشمنان قبلی نخواهند بود و بنابراین بازی خود را از بازی‌های سولزلایک جدا می‌کند.

به نظر می‌رسد که Phantom Blade Zero برای طرفداران بازی‌هایی با گیم‌پلی سریع بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. به گفته توسعه‌دهندگان، این بازی یک گیم‌پلی ۳۰ الی ۴۰ ساعته را ارائه می‌دهد.

Phantom Blade Zero در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir