کمپانی دیزنی در نظر دارد تا اقتباسی لایو اکشن از پروژه هیولا محور Gargoyles را برای سرویس دیزنی پلاس تدارک ببیند.

۳۰ سال پیش کمپانی والت دیزنی انیمیشن سریالی Gargoyles (گارگویل‌ها) را برای مخاطبین خود تدارک دید که طی ۳ فصل و ۷۸ قسمت با بازخوردهای مثبتی از سوی بینندگانش مواجه شد. حال در بحبوحه تولید لایو اکشن‌های مختلفی که امروزه در هالیوود به راه افتاده نوبت به این مجموعه رسیده تا برای سرویس دیزنی پلاس تدارک دیده شود.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده و پس از مدت‌ها کش و قوس بالاخره کمپانی دیزنی عزم خود را جزم کرده تا با همکاری ۲ تن از نام‌های بزرگ ژانر وحشت و هیولایی یعنی جیمز وان و گری دوبرمن، بازسازی Gargoyles را در قامت سریالی لایو اکشن انجام دهد و استودیوهای همکار با نام‌های اشاره شده نیز در جریان پروسه تولید این پروژه حضور خواهند داشت.

داستان این مجموعه هزاران سال پیش جریان دارد؛ زمانی که دنیا توسط موجوداتی به نام گارگویل اداره می‌شد. موجوداتی که دنیا را به آشوب کشانده و با طلسم و جادوهای مختلف انسان‌ها را تا مرز نابودی پیش برده بودند. با این حال اتحاد گروهی از جنگجویان سبب می‌شود تا نبردی بزرگ و تعیین‌کننده برای آزادی از شر این موجودات در بگیرد که وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز را رقم زده است.

کمپانی دیزنی برای سال‌های متوالی قصد داشت تا مجموعه Gargoyles را به گونه‌ای جدید برای مخاطبین نسل جوان به ارمغان بیاورد که در نهایت این مسئله در سال ۲۰۲۳ به وقوع پیوسته و علی‌رغم آن که اطلاعات چندانی از این لایو اکشن در دسترس نمی‌باشد اما حضور نام‌های جیمز وان و گری دوبرمن به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده می‌تواند نظر مخاطبین را جلب نماید.

باید صبر کرد و دید که کمپانی دیزنی چه برنامه‌ای برای آینده لایو اکشن سریالی Gargoyles در نظر خواهد داشت.

منبع: هالیوود ریپورتر

source

توسط funkhabari