در تریلر فیلم Eileen، گام گذاشتن یک کارمند زندان در مسیر تاریکی تحت تأثیر همکار جدیدش به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم Eileen روایتگر داستان یک کارمند زندان به آیلین دانلوپ با بازی توماسین مک‌کنزی است که زندگی‌اش پس از حضور مشاور جدید زندان با بازی ان هتوی به طور کامل دستخوش تغییر می‌شود.

ویلیام اولدروید کارگردان فیلم Eileen در مورد این اثر می‌گوید:

این فیلم یک اثر کاملاً سلیقه‌ای است؛ اما باید به شما بگویم که این دقیقاً همان چیزی است که من به عنوان یک مخاطب علاقه دارم تا در رمان‌ها بخوانم و در سینما به تماشای آن بنشینم.

آیلین زندگی عجیب و پیچیده‌ای دارد و ما می‌خواستیم این مسئله در فیلم به صورت تصویری به مخاطب منتقل شود؛ این چیزی شبیه به یک ریسک کامل است که چندان به مذاق استودیوها، مخصوصاً در شرایط فعلی گیشه خوش نمی‌آید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا این فیلم را مستقل بسازیم تا در روند تولید آن آزادی عمل کامل داشته باشیم.

وقتی از ریسک می‌گویم؛ فقط در مورد شخص خودم به عنوان کارگردان صحبت نمی‌کنم. من از اینکه بازیگران احتمالات مختلفی را در صحنه آزمایش کنند و خود را به چالش بکشند لذت می‌برم و من معتقد هستم این اتفاق فقط در شرایطی اتفاق می‌افتد که شما بتوانید یک رابطه‌ی مبتنی بر اعتماد با عوامل فیلم خود بنا کنید. من معتقدم که ما موفق به انجام چنین کاری شدیم.

این چرخه از ابتدای کار تا انتها ادامه می‌یابد؛ وقتی بازیگران چنین از خودگذشتگی نشان می‌دهند و در نهایت فیلم را به طور تمام و کمال به تدوین‌گر می‌سپارند؛ یعنی آن‌ها به توانایی‌های وی اعتماد دارند و من از داشتن چنین عواملی بسیار مفتخرم.

شما می‌توانید تریلر فیلم Eileen را در زیر تماشا کنید.

فیلم Eileen به کارگردانی ویلیام اولدروید و بر اساس رمانی از آتوسا مشفق توسعه یافته است. فیلمنامه‌ی این اثر توسط مشفق و لوک گوبل نگاشته شده است. از بازیگران این اثر می‌توان به توماسین مک‌کنزی و ان هتوی اشاره کرد.

فیلم Eileen در ۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ آذر ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari