پس از موفقیت بی‌سابقه Winnie the Pooh: Blood and Honey به نظر می‌رسد که باید برای اتفاقات دیوانه‌وارتری آماده باشیم.

دنیای وینی پو یکی از خاطره‌انگیزترین انیمیشن‌های دوران کودکی و نوجوانی هر یک از ما می‌باشد که ریس فریک واترفیلد با بر عهده گرفتن تولید فیلمی در ژانر وحشت و اسلشر تحت عنوان Winnie The Pooh: Blood and Honey (وینی پو: خون و عسل) همگی ما را در بهت و حیرت فرو برد. اثری خونین و دیوانه‌وار که با ۱۰۰ هزار دلار بودجه تهیه شده و به فروش ۶ میلیون دلار دست یافت تا زمینه برای ساخت و گسترش یک دنیای سینمایی ترسناک حول محور شخصیت‌های کارتونی مهیا شود.

یکی از آثار این دنیای سینمایی Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 نام دارد که دنباله‌ای بر فیلم نخست بوده و هیولاهای جدیدی را در کنار شخصیت کریستوفر رابین وارد داستان خواهد کرد. در حالی که تنها چند ماه تا اکران این دنباله زمان باقی مانده، ریس فریک واترفیلد اطلاعات جالبی را از آن در اختیار مخاطبین قرار داده است.

این کارگردان و نویسنده ۳۲ ساله که به یک‌باره با شهرتی عجیب در سطح بین‌المللی مواجه شده، در جریان مصاحبه با خبرگزاری ورایتی اعلام نموده که:

در مقایسه با فیلم نخست، با دنباله‌ای بسیار خونین طرف هستیم. مردم آثار این ژانر را به سبب خشونت و مرگ و میرهای رقم خورده، دوست دارند و ما به معنای واقعی کلمه سطح همه چیز را بالا برده‌ایم تا حدی که ۳ برابر بیشتر از قبل با تلفات و کشتار روبرو خواهید شد.

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که به صورت کلی در فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey بیش از ۳۰ مرگ و میر را شاهد بودیم. با توجه به صحبت‌های ریس فریک واترفیلد این رقم به طرز دیوانه‌واری افزایش خواهد یافت. او دلیل افزایش خون و خونریزی و کشتار را میزان فروش فیلم نخست و سودی که برای ساخت دنباله آن در اختیارشان قرار گرفته، می‌داند. به همین سبب نیز اعلام کرده که مخاطبین باید برای تماشای بی‌رحمانه‌ترین سکانس‌های ممکن خود را آماده نمایند.

اگر که جزو طرفداران میزان خشونت فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 به شمار می‌روید، در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ (۲۵ بهمن) می‌توانید شاهد اکران این دنباله بر پرده سینما باشید.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari