سری مورتال کامبت یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای فایتینگ است. این سری که توسط تیم NetherRealm Studios ساخته می‌شود و ماموریت انتشارش نیز برعهده استودیوی Warner Bros است، یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای مبارزه‌ای تاریخ است که طرفداران بسیاری نیز دارد. همین چند هفته پیش بود که نسخه جدید این سری با نام Mortal Kombat 1 منتشر شد که درواقع یک ریبوت از نسخه اول این سری بود. مورتال کامبت حتی روی پلتفرم موبایل نیز محبوب است. بطوری که بازی Mortal Kombat X سال ۲۰۱۵؛ روی موبایل نیز دردسترس است و حرف برای گفتن دارد.

اما با این‌حال پس از معرفی نسخه جدید این سری؛ گیمرها منتظر یک بازی موبایلی جدید از این فرنچایز بودند. تا این‌که نهایتا بازی Mortal Kombat: Onslaught در سکوت کامل خبری معرفی شد. یک بازی انحصاری برای موبایل که ظاهر اکشن – ادونچر به خودش گرفته بود و حتی المان‌های نقش آفرینی نیز داشت. Mortal Kombat: Onslaught از فلسفه جذابی نیز پیروی می‌کرد. به گفته Ed Boon یکی از سازندگان ارشد این بازی؛ Mortal Kombat: Onslaught قرار بود که در حین پایبندی به ریشه‌های اصلی این سری؛ فرصتی را فراهم کند تا گیمرها بتوانند تجربه‌ای متفاوت از سری مورتال کامبت داشته باشند.

بازی Mortal Kombat: Onslaught با کمک موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته شده است. به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی را نیز ارائه می‌کند. Mortal Kombat: Onslaught انحصارا روی موبایل قابل اجراست و یک بازی کاملا آنلاین است. همچنین این بازی از نظر گیمرها و منتقدها نیز یک بازی کاملا قابل احترام بود. بطوری که این بازی تنها ۳ روز اول انتشارش – در زمان نگارش این مقاله – بیش از ۵۰۰ هزار بار روی گوگل‌ پلی‌استور دانلود شده و امتیاز ۴.۵ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است.


مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبزیک بازی واقعا دوست داشتنی برای موبایل گیمرها
بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز

همچنین یکی از نکات قابل توجه درباره این بازی؛ داستان آن است. داستان Mortal Kombat: Onslaught کاملا با دیگر نسخه‌های مورتال کامبت فرق دارد. البته حضور کاراکترهای محبوب این سری همانند ساب زیرو؛ اسکورپین؛ Shao Kahn و Raiden در داستان این بازی؛ به جذابیت آن افزوده‌اند. همچنین جالب است بدانید که داستان این بازی در طول کات‌سین‌هایی که دارد، روایت می‌شود و درواقع حضور این کات‌سین‌ها به عنوان یک امتیاز بسیار خوب برای بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught محسوب می‌شوند.

source

توسط