اینسامنیاک: پرچم کوبا در بازی Spider-Man 2 اصلاح خواهد شد

استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز ( Insomniac Games) اخیراً در توضیحات جدیدش گفته که پرچم کوبا را در خانه مایلز و بازی Spider-Man 2 با طراحی درستی اصلاح خواهد کرد.


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

بازی Spider-Man 2 اخیراً توسط استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز و کمپانی سونی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ روانه بازار شده و از آنجایی که برای مدت زمان خیلی طولانی مخاطبان را درگیر خودش نمی‌کند، حالا برخی از کاربران به بررسی جزئیات، رازهای مخفی و موارد دیگر پرداخته‌اند که در این بین، یکی از مشکلات پدیدار شد.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، پرچم کوبا یکی از مواردی بود که در خانه مایلز مورالس و در طی بازی Spider-Man 2 دیده شد که بر اساس فکت‌های موجود، وجود چنین پرچمی اشتباه است. مایلز مورالس اصالتاً شخصیتی پروتوریکویی دارد و از آنجایی که پرچم دو کشور یادشده از لحاظ طراحی بسیار نزدیک به هم هستند؛ اما رنگ‌های متفاوتی دارند، پس می‌توانیم از وجود چنین اشتباهی چشم پوشی کنیم.

Spider-Man 2

جیمز استیونسون (James Stevenson)، مدیر بازاریابی و جامعه بازیکنان استودیوی سازنده، در صحبت‌های خودش زیر پست یکی از بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی گفت که اصلاحاتی در راه است که طراحی پرچم کوبا در خانه مایلز مورالس را به پرچم پورتوریکو تغییر خواهد داد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش،‌ وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ به نظر شما این بازی می‌تواند رکورد محصولات قبلی سونی را بشکند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok


نکات ایرانی بازی اساسینز کرید میراژ

خالق فاینال فانتزی کنترلر ایکس باکس را برای خود شخصی‌سازی کرده است - ویجیاتو

source

توسط