خلاصه بازار امروز
در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد فروکش کردن عطش فروشندگان و شرایطی نسبتاً بهتر و متعادل‌تر از روز گذشته هستیم. در حالی بزرگان خودرویی، پالایشی و بانکی سبزپوش دنبال می‌شوند که صنعت سیمان به واسطه اخباری تجدیدی شدن، توانسته توجه خریداران را به خود جلب کنند.
شاخص کل که نزولی آغاز کرده بود و در دقایق ابتدایی کانال ۲ میلیونی را از دست داد، مجدداً رو به بالا شد و تا به این لحظه توانسته با رشد حدود ۱۷۰۰ واحدی تا ارتفاع ۲ میلیون و ۲ هزار واحد پیشروی کند.
خروج ۱۸۸ میلیارد تومانی پول از سوی حقیقی‌ها و ارزش معاملات خرد ۲۳۰۰ میلیارد تومانی نتیجه داد و ستدها تا به اینجای کار است.


۱۲:۱۹⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افزایش ۱۷۰۰ واحدی توانست ابرکانال ۲ میلیون واحدی را پس بگیرد و هم‌اکنون به رقم ۲ میلیون و ۲ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد ۵۱۳ واحدی همراه بوده است.
فولاد، بوعلی، شپنا، ومعادن، فملی و خساپا در صدر شاخص‌سازان اصلی قرار دارند و انبوه‌سازی، خودرو و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله ۲۳۹ میلیارد تومان، ۱۸۶ میلیارد تومان و ۱۴۴ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۱:۴۸⏰
فباهنر از ۴۱۰ تا ۴۴۲ تومان صعود کرد. این سهم از نیمه دوم شهریور تا دیروز از محدوده ۵۳۰ به ۴۲۰ تومان کاهش قیمت داشت.


۱۱:۳۴⏰
حکشتی با قیمت ۱۰۳۲ تومان در منفی ۴ درصد دادوستد ۵۵ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.


۱۱:۱۹⏰
خساپا مثبت ۱.۵ درصد و تأثیرگذار مثبت بر شاخص کل است. این سهم را اغلب حقوقی‌ها خریده اند و حقیقی‌ها فروخته‌اند. معاملات سهم طی یک ماه اخیر متعادل مثبت بوده است.


۱۱:۱۰⏰
شاهد پیشروی ملایم قیمت همراه از ۴۴۵ تا ۴۵۵ تومان ۰,۱ درصد مثبت هستیم.


۱۱:۰۷⏰
فزر از ۴,۲۴۰ تا ۴,۳۲۵ تومان ۱,۱ درصد مثبت پیشروی کرد.


۱۱:۰۶⏰
گروه سیمانی معاملات متعادلی دارند. سصفها بعد از دو روز افت قیمت در این لحظات شاهد تحرکات مثبت در این نماد هستیم و با رشد ۵ درصدی قیمت معامله می‌شود و سیلام، سدشت، سفار و سنیر با رشد ۵ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۱۰:۳۸⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۵۳۷ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۳۱ میلیون سهم رسیده است، فملی با قیمت ۶۹۵ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله ۱۰ میلیونی داشته است و فخوز با نوسان مثبت بر روی قیمت ۲۹۸.۸ تومان حجم معامله ۱۰ میلیونی داشته است.
زنگان، فرود و فسوژ نمادهای مثبت در گروه فلزات اساسی هستند.


۱۰:۳۴⏰
ذوب طی دو روز اخیر افت قیمت داشت و دیروز هم تا صف فروش پیش رفته بود. امروز اما در محدوده ۳۲۰ تومان نیم درصد مثبت داد و ستد می شود.


۱۰:۳۴⏰
شستا با قیمت ۱۱۲.۴ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۲۵۷ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۳۳⏰
بزرگان بانکی متعادل و مثبت و در نزدیکی صفر تابلو دنبال می‌شوند؛ وبملت را در محدوده ۴۵۸ تومان ۰,۰۲ درصد مثبت می‌خرند. ۲۳ درصد از خریداران حقوقی و ۸۲ درصد از فروشندگان حقیقی.
وبصادر در محدوده ۱۸۸ تومان ۰,۲ درصد مثبت با حمایت ۶۱ درصدی حقوقی‌ها و حضور ۸۶ درصدی حقیقی‌ها در منطقه فروش دنبال می‌شود.
وتجارت پس از افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب در قیمت ۲۲۰ تومان بازگشایی شد و اکنون در محدوده ۲۲۱ تومان ۰,۰۹ درصد مثبت در حال ادامه است.


۱۰:۰۵⏰
وآیند با قیمت ۱۵۶۰ تومان نزدیک به مثبت ۲ درصد حجم معامله ۱۰ میلیونی را گذرانده است.


۱۰:۰۴⏰
ثفارس با قیمت ۴۶۲۵ تومان در منفی ۴ درصد حجم معامله ۱۲ میلیونی دارد.


۱۰:۰۴⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل در یک ساعت ابتدایی با افت ۴۵۵ واحدی همراه بوده و برروی رقم ۱ میلیون و ۹۹۹ هزار واحد قرار گرفته ، شاخص هم وزن با افت ۳۴۰ واحدی همراه بوده است.


۰۹:۵۸⏰
در دقایق اخیر خودرو از ۲۴۲ تا ۲۴۶ تومان ۰,۷ درصد مثبت پیشروی کرد. ۸۵ درصد از خریدارانش حقیقی‌اند. خساپا در محدوده ۲۱۹ تومان ۱,۵ درصد مثبت با حمایت ۵۵ درصدی حقوقی‌ها در حال معامله است.


۰۹:۵۰⏰
شپنا از تأثیرگذاران مثبت بر شاخص در قیمت ۸،۱۹۰ ریال در حال معامله است.


۰۹:۴۱⏰
حدود ۴۰ دقیقه ابتدایی بازار امروز ارزش معاملات خرد به ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.


۰۹:۳۱⏰
بوعلی با رنگ سبز و در محدوده ۵,۱۲۰ تومان ۲,۲ درصد مثبت در حال معامله است. در جو منفی دیروز هم شاهد داد و ستدهای این سهم در محدوده‌های مثبت قیمتی بودیم. اولین هدف پیش روی سهم محدوده ۵,۴۰۰ تا ۵,۵۰۰ تومان است.


۰۹:۲۹⏰
شاخص کل بالاخره به زیر ۲ میلیون واحد رسید.
آخرین باری که شاخص در این ارتفاع قرار داشت دقیقا دو ماه قبل بود؛ روزهای ابتدایی شهریور ماه، که پس از آن در نیمه اول شهریور تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحد صعود کرده بود.


۰۹:۲۷⏰
خگستر را حقیقی‌ها خریدند و به مثبت یک درصد رساندند.
سهم در قیمت ۴۰۶۹ ریال در حال معامله با لباس سبز است و قدرت خریدار حقیقی ۲ برابر فروشنده است.


۰۹:۲۶⏰
پالایشی‌ها معاملات متعادلی دارند. نمادهای شپنا، شبندر، شتران و شاوان نزدیک به صفر تابلو با گرایش مثبت و شنفت، شبهرن و شرانل با افت ۱ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۲۵⏰
گروه خودرو و قطعه‌سازی امروز وضعیت بهتری دارند. نمادهای خودرو، خاور، خگستر و خساپا مماس بر صفر تابلو و خزامیا با رشد ۲ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۲۴⏰
حکشتی برای دومین روز متوالی با افت ۵ درصدی قیمت فشار فروش دارد.


۰۹:۲۳⏰
شپنا با قیمت ۸۱۷ تومان با نوسان مثبت همراه شده و شبندر بر روی قیمت ۹۸۹ تومان و #شتران برروی ۴۰۸ تومان در صفر تابلو قرار دارند.


۰۹:۲۳⏰
خودرو با قیمت ۲۴۴ تومان و خساپا با قیمت ۲۱۶ تومان هر دو با نوسان مثبت همراه هستند.


۰۹:۲۲⏰
وبملت با نوسان مثبت بر روی قیمت ۴۵۹.۶ تومان در حال معامله است.


۰۹:۰۹⏰
در دقایق ابتدایی شاخص کل با از دست دادن ابرکانال ۲ میلیون واحدی به ۱ میلیون و ۹۹۹ هزار واحد رسیده است.

source

توسط