پس از معرفی اولیه تویوتا IMV 0 در شصتمین سالگرد تاسیس شعبه تویوتا در تایلند و همچنین نمایش در نمایشگاه خودرو اندونزی، اکنون این محصول جدید خود را برای حضور در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023 آماده می­‌کند.

نام تویوتا IMV 0 از حرف اول عبارت Innovative International Multi-purpose Vehicle 0 برگرفته شده است، که می‌­توان آن را به «خودروی چندمنظوره خلاقانه جهانی» معنی کرد.

کانسپت تویوتا IMV 0

ابعاد بدنه تویوتا IMV 0 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.3، 1.785، 1.74 و 3.085 متر اعلام شده است.

تویوتا IMV 0 با سازه فولادی، تعلیق فنر شمش در عقب و طراحی نه چندان مدرن کابین، به سری 70 و حتی مدل‌های کلاسیک این برند شباهت دارد. البته فعلاً تصویری از فضای داخلی این خودرو منتشر نشده، اما به هرحال، به نظر می‌­رسد که سازنده بیشتر بر قابلیت‌های کاربردی این خودرو تمرکز داشته است.

تویوتا IMV 0 فعلا به عنوان یک خودروی کانسپت در نمایشگاه­‌های مختلف حضور پیدا کرده است، اما انتظار داریم که پس از شروع تولید آن در تایلند، شاهد آغاز فروش در کشور محل تولید و البته سایر کشورها باشیم.

کانسپت تویوتا IMV 0

بسته به بازار هدف، تویوتا IMV 0 به پیشرانه دیزل، بنزین‌­سوز، گازسوز، هیبرید یا کاملاً برقی مجهز خواهد شد.

تویوتا قصد دارد در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن 2023، چند کاربری مختلف از IMV 0 همچون غذافروشی متحرک، خودروی مسافرتی، آمبولانس و چند مدل وانت را به نمایش بگذارد. ضمن­ این‌که چند مدل دیگر نیز در کنار این خودرو به نمایش درخواهد آمد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط