خلاصه مسابقات موتور کراس بانوان در سال 1402 به همراه لیست برندگان مسابقه موتورسواری آفرود زنان را در ادامه این متن، مطالعه می‌کنید:

دومین راند مسابقه موتور کراس زنان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، به مناسبت هفته تربیت بدنی، مرحله دوم مسابقات موتورکراس قهرمانی بانوان ایران، صبح روز 28 مهرماه 1402 در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

ورزشکاران از استانهای  مختلف کشور، در سه کلاس به رقابت پرداختند و نهایتا تیم‌های آکام ابرکوه، هیات تهران و باشگاه کویر، به ترتیب، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند:

کلاس نفر اول نفر دوم نفر سوم
65 سی سی اسنا علیپور نیایش قوتی پارمیس شیخی پور
85 سی سی النا معدنی پور بهار عباسی نگار دهباشی
250 سی سی هستی رضایی پریسا حسنی دوست مهدیش حیدرنژاد

 ‌*اطلاعات فوق، براساس اعلام فدراسیون است.

اولین اردوی تیم ملی دختران کراس ایران

نخستین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی موتورکراس بانوان برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی، با حضور هفت ورزشکار از پنج استان، طی روزهای نهم و دهم مردادماه 1402 در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. این نخستین دوره از اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در سال 1402 بود که در قالب کلاسها و کارگاه‌های عملی و تئوری برگزار شد. 

دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و علیرضا فاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، ضمن بازدید از اردوی تیم ملی بانوان که در محل آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد با ورزشکاران و عوامل این اردو دیدار و گفت‌وگو کردند. 

اردوی تیم ملی دختران کراس ایران

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی تیم های ملی گفت: این اردوها همچنین برای رشته های ریس دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد. فدراسیون نیاز به جوانگرایی دارد و باید با حمایت از نسل جدید از سراسر کشور با کمک هیات های استانی بتوانیم حضوری متفاوت تر از گذشته در عرصه بین المللی داشته باشیم.

اولین راند مسابقه موتور کراس زنان

مرحله نخست مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در سال 1402، صبح روز چهارشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه، در پیست ملی و بین المللی کراس آزادی تهران برگزار شد.

اولین راند مسابقات موتورکراس 1402

20 ورزشکار در این رقابت‌ها، در سه کلاس به رقابت پرداختند. مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، فرهاد نژاد فصیحی دبیرکل، مهران همتیان و فیروزه سیدمهدی نواب روسای فدراسیون و مهرداد همتیان رئیس هیات استان تهران، در این رقابت حضور داشتند:

کلاس نفر اول نفر دوم نفر سوم
65 سی سی نیایش قوتی اسنا علیپور آوا ایوبی راد
85 سی سی مهرسا یگانه بهار عباسی آیسان ایوبی
250 سی سی هستی رضایی مهدیس حیدرنژاد حدیث خاقان زاده

 ‌*اطلاعات فوق، براساس اعلام فدراسیون است.

source

توسط