اطلاعات جدیدی از فیلم عاشقانه و ترسناک Wicker با هنرنمایی اولیویا کلمن و دیو پتل منتشر شده است.

خبرگزاری ورایتی گزارش جدیدی را ارائه نموده که مربوط به تولید فیلمی عاشقانه و ترسناک تحت عنوان Wicker (حصیر) می‌باشد که از بازیگران مطرح و توانمندی همچون دیو پتل و اولیویا کلمن بهره خواهد برد. اثری که اقتباسی از رمان کوتاه “شوهر حصیری” نگارش شده توسط اورسولا-ویلیس جونز محسوب می‌شود.

داستان این رمان کوتاه روایت‌گر زندگی زن ماهیگیری بد بو، تنها و تمسخرآمیزی می‌باشد که توسط اولیویا کلمن هنرنمایی خواهد شد. در یکی از روزها که از حال و روز خود خسته می‌شود، به سخنان همسایه‌های خود گوش داده و همسری با تکه‌های حصیر را با هنرنمایی دیو پتل برای خود دست و پا می‌کند که موجب به راه افتادن سلسله وقایع پر هرج و مرج و وحشتناکی می‌شود که شهر کوچک آن‌ها را به هم خواهد ریخت.

هر جفت هنرمند نام برده شده جزو بازیگران تراز اول هالیوود محسوب می‌شوند که آثاری تماشایی را در طول فعالیت خود به یادگار گذاشته‌اند. حال همکاری آن‌ها در این پروژه که توسط الکس هاستون فیشر و النور ویلسون کارگردانی خواهد شد، به توجه به سبک و ماهیت آن می‌تواند توجه مخاطبین را جلب نماید.

با توجه به این که پروسه تولید فیلم Wicker در سال ۲۰۲۴ میلادی آغاز خواهد شد، فعلاً تاریخ اکرانی برای آن برنامه ریزی نشده است.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط funkhabari