06 آبان 1402 ساعت 08:43

آپدیت سیستم عامل HyperOS به زودی برای دو گوشی پوکو از شرکت شیائومی منتشر خواهد شد. اما این بروزرسانی چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؟

سیستم عامل جدید هایپر او اس شیائومی به‌تازگی رسما معرفی شد و قصد دارد با ویژگی‌های جدید و جذاب خود، کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. اکنون طبق جدیدترین اخبار تکنولوژی، آپدیت HyperOS ابتدا برای دو گوشی هوشمند پوکو منتشر خواهد شد و سری POCO F5 شامل مدل‌های پوکو اف 5 و پوکو اف 5 پرو اولین مدل‌های دریافت کننده این بروزرسانی در بین گوشی های POCO خواهند بود. اما HyperOS چه ویژگی‌هایی دارد و این آپدیت چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؟ همچنین در این مطلب قصد داریم مزایای بروزرسانی به این نسخه را بررسی کنیم.

آپدیت سیستم عامل HyperOS پوکو

سیستم عامل هایپر او اس شیائومی، پس از معرفی توسط این شرکت گوشی‌ساز چینی، کاربران را هیجان‌زده کرد و خیلی‌ها منتظر عرضه رسمی آن هستند تا بتوانند بیشتر با این پلتفرم نرم افزاری آشنا شوند. شیائومی وعده داده که با HyperOS، تجربه کاربران با طراحی سیستمی چشمگیر و پیشرفت‌های بصری از جمله انیمیشن‌های سریع‌تر، ارتقا پیدا خواهد کرد.

آپدیت سیستم عامل HyperOS چه زمانی برای گوشی های پوکو عرضه می‌شود؟

هایپر او اس مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 است و جدیدترین بهینه‌سازی‌های این سیستم عامل را در خود جای داده است که می‌تواند در نهایت منجر به رضایت‌مندی کاربران از عملکرد و کارایی بهتر بخش نرم افزاری گوشی شود. این آپدیت مزایای زیادی را برای کاربران پوکو اف 5 و پوکو اف 5 پرو به‌عنوان نخستین دریافت‌کنندگان این نسخه در بین گوشی های پوکو به‌همراه خواهد داشت. عملکرد سریع‌تر، بهبود بصری و بهینه‌سازی سیستم عامل مبتنی بر اندروید 14 از جمله این مزایا خواهند بود. کاربران با دریافت این آپدیت می‌توانند تجربه کاربری بهتر و عملکرد سریع‌تر و روان‌تری را با گوشی هوشمند خود داشته باشند.

همانطور که گفتیم سری پوکو اف 5 اولین گوشی‌هایی هستند که آپدیت POCO HyperOS را دریافت می‌کنند. این گوشی‌ها با برخورداری از پردازنده قدرتمند و طراحی و ویژگی‌های بازی‌محورشان شناخته شده‌اند. در واقع هدف سری POCO F5 ارائه تجربه‌ای ایده‌آل برای کاربران، به‌خصوص برای گیمرها است. سیستم عامل POCO HyperOS هم‌اکنون در حال آزمایش است و احتمالا به‌زودی نسخه نهایی آن در دسترس کاربران این گوشی‌ها قرار خواهد گرفت.

نسخه‌های OS1.0.0.3.UMNMIXM و OS1.0.0.3.UMNEUXM در حال حاضر برای گوشی پوکو اف 5 پرو در حال آزمایش هستند و برای پوکو اف 5 نیز نسخه OS1.0.0.0.1.UMRMIXM در مرحله آزمایش داخلی قرار دارد. این مرحله آزمایشی به‌منظور ارائه بهترین بهینه‌سازی برای این آپدیت‌ها انجام می‌شود. اما چه زمانی این بروزرسانی در دسترس کاربران پوکو قرار می‌گیرد؟

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، برای عرضه این بروزرسانی برای کاربران تا سه ماهه اول سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. به این ترتیب تا چند ماه دیگر، کاربران این گوشی های پوکو این شانس را خواهند داشت که ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید هایپر او اس را تجربه کنند.

source

توسط