ستارگان اصلی فیلم Sicario خواستار بازگشت برای قسمت سوم این مجموعه هستند

سه ستاره اصلی فیلم Sicario یعنی امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو دوست دارند فیلم Sicario 3 ساخته شود تا بتوانند باری دیگر در این سری نقش‌آفرینی داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین

فیلم سیکاریو به کارگردانی دنی ویلنوو در سال ۲۰۱۵ اکران شد و ضمن جلب رضایت منتقدان، در جذب تماشاگران هم به موفقیت رسید. مدتی بعد و به طور دقیق در سال ۲۰۱۸ بود که قسمت دوم این فیلم با نام Sicario: Day of the Soldado راهی سینما شد. دل تورو و برولین باری دیگر در این دنباله هنرنمایی کردند اما بلانت در این فیلم حضور نیافت.

ماه گذشته بود که فهمیدیم سومین فیلم این مجموعه نیز در حال ساخت است و نگارش فیلمنامه آن مدتی قبل از شروع اعتصاب نویسندگان آغاز شده بود. اکنون با پایان یافتن اعتصابات به‌نظر می‌رسد نوشتن فیلمنامه باری دیگر از سر گرفته شده است.

مالی اسمیت و ترنت لاکینبیل؛ تهیه‌کنندگان فیلم سیکاریو ۳ طی صحبت با کولایدر (Collider) در رابطه با فیلم جدید نتفلیکس یعنی Reptile فاش کردند که قصد دارند تا سه ستاره اصلی این سری را دوباره گرد هم بیاورند.

ما می‌خواهیم بازیگران را گرد هم بیاوریم و با بنیسیو، امیلی و جاش داستانی عالی برای بازگو کردن داریم… از آنجایی که بنیسیو اخیرا هم با ما همکاری داشته نزدیک‌ترین فردی است که در دسترس است.

با این حال ما می‌خواهیم از همه استعدادها بهره ببریم. همان‌طور که ترنت گفت اعتصابات (نویسندگان) کمی ما را در نوشتن فیلمنامه کند کرده اما من فکر می‌کنم همه بسیار هیجان‌زده هستند.

همه به نوعی چارچوب قصه را می‌دانند و بسیار برای آن هیجان دارند. امیدواریم به‌زودی بتوانیم فیلمبرداری این عنوان را شروع کنیم.

مالی اسمیت

در نهایت باید اشاره کرد هنوز اعتصاب بازیگران به اتمام نرسیده و این مساله می‌تواند جمع‌آوری این ستاره‌ها را کمی دشوار کند. چرا که پس از پایان یافتن اعتصابات، همه این بازیگران مخصوصا بلانت احتمالا تقاضای زیادی برای ایفای نقش در آثار مختلف داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

استقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - ویجیاتو

source

توسط