استودیوی فرام‌ سافتور چند پروژه جدید در دست توسعه دارد

بر اساس اطلاعات به دست آمده، استودیوی بازی‌سازی فرام‌ سافتور به دنبال استخدام چند توسعه‌دهنده جدید برای پروژه‌های معرفی نشده خود است.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

استودیوی بازی‌سازی فرام‌ سافتور (FromSoftware) در چند سال گذشته یکی از شلوغ‌ترین استودیوها بوده که توانسته دو مورد از بهترین محصولات نقش‌آفرینی صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی Elden Ring و Armored Core VI را روانه بازار کند که نهایتا الدن رینگ توانست برنده بهترین بازی سال در رویداد The Game Awards سال گذشته شود.

فرام سافتور

اینطور که در رسانه ژاپنی IGN مشاهده شده، به نظر می‌رسد که فرام‌ سافتور در ماه دسامبر قرار است میزبان چند وبینار مختلف باشد که در راستای استخدام افرادی برای حضور در استودیو انجام خواهد گرفت و پیرامون محصولات معرفی نشده‌ای صحبت می‌شود. در این صحبت‌ها، استودیوی یادشده می‌گوید که به دنبال استخدام یک فرد کلیدی برای شرکت در چند پروژه جدید از تیم سازنده است.

منابع خبری دیگر ادعا کرده‌اند که بازی جدید استودیو با همکاری شرکت سونی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ ساخته می‌شود و بیشتر شبیه به مجموعه Dark Souls خواهد بود و اصلا در فضای عناوینی چون Sekiro یا Elden Ring توسعه پیدا نمی‌کند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مربوط به صنعت بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

استقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - ویجیاتو

source

توسط