جنا اورتگا ستاره سریال Wednesday به تازگی در مصاحبه‌ای از استانداردهای زیبایی در هالیوود انتقاد کرده است.

جنا اورتگا در مصاحبه‌ای تازه اظهار داشته که او سعی نکرده تا خودش را همسو با استانداردهای زیبایی هالیوود کند و امیدوار است که او الهام بخش دیگر دختران جوان باشد تا از این روند پیروی نکنند. این بازیگر در مصاحبه‌های اخیر خودش در مورد سختی‌های یک بازیگر جوان بودن و رفتن به تست‌های بازیگری گفته است. او بیان کرده:

به عنوان یک بازیگر جوان شما دو راه بیشتر ندارید. یا نقش دختر یک شخصیت دیگر را بازی کنید یا اینکه نقش نسخه‌ای جوان از یک شخصیت را به تصویر بکشید. این در حالی بود که نقش‌های اسپانیایی تبار زیادی وجود نداشتند که من بتوانم برای آن‌ها اقدام کنم.

به همین خاطر اکثر نقش‌هایی که به دنبال آن‌ها بودم، هیچ وقت قطعی نمی‌شدند چراکه ظاهر مورد نظر را نداشتم و این خیلی سخت بود. واقعا سخت است که بشنوید به خاطر چیزی که نمی‌توانید آن را تغییر بدهید، از موفقیت باز می‌مانید.

محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند
سریال Wednesday

جنا اورتگا اظهار داشته که همین پاسخ‌های منفی و همچنین نبود نقش‌هایی متناسب با ظاهر وی سبب شده بود تا او اعتماد به نفسش را از دست بدهد و در مقطعی به دنبال بلوند کردن موهایش باشد تا شبیه به سیندرلا به نظر برسد.

با این حال، او در گذر زمان توانسته ظاهر خودش را دوست داشته باشد و از اعتماد به نفس بیشتری بهره ببرد. او در این مصاحبه اظهار داشته که دوست ندارد دیگر افراد به صفحه نمایش نگاه کنند و فکر کنند برای اینکه زیبا یا ارزشمند باشد، مجبور هستند ظاهر خودشان را تغییر بدهند.

منبع: hollywoodreporter

source

توسط funkhabari