به گزارش ورزش سه، بر خلاف فصل گذشته که شهریار مغانلو در همه بازی‌های سپاهان حضور داشت و در بیست و هشت دیدار، سیزده گل به ثمر رساند، در فصل جاری، بعد از انجام چهار بازی و زدن دو گل، خیلی زود به جرگه مصدومان سپاهان پیوست.

او در دو هفته ابتدایی، مقابل تراکتور و ذوب‌آهن، موفق به گلزنی و ارسال یک پاس گل شد. پس از آن، با پیش آمدن مصدومیت، عملاً سه بازی در لیگ را از دست داد.

در حقیقت، نبود شهریار در خط هجومی و آتشین سپاهان، زهر کشنده آن را می‌گیرد؛ حتی با وجود اینکه سپاهان، از لحاظ مهره، غنی است و با کمبود بازیکن در خط حمله رو به رو نیست، ولی بودن شهریار، بدن هر مدافعی را به لرزه می‌اندازد و می‌تواند کار را برای هر دروازه‌بانی، سخت‌تر از قبل کند.

1949694

همانطور که ژوزه مورایس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ملوان، به این موضوع اشاره‌ای واضح داشت که نبود شهریار، سپاهان را با چالش‌های بزرگی مواجه می‌کند. باید اهمیت بودن و نبودن مغانلو را یک ارزش برای طلایی پوشان دیار زاینده رود دانست.

به هر حال، از دست دادن یک مهاجم شش دانگ که فصل گذشته برای اولین بار توانست، عنوان آقای گلی را کسب کند، برای هر مربی، غم و مصیبتی بزرگ است و شاید اگر شهریار میان یازده نفر اصلی بود، نتایج سپاهان در دو بازی آخر برابر نساجی و ملوان، طور دیگری رقم می‌خورد.

همه هواداران سپاهان، برای بازگشت شهریار مغانلو به ترکیب، لحظه شماری می‌کنند و منتظر عملکرد درخشان او در تیم هستند.

عکس‌ها: وحید مؤمن زاده

source

توسط