جدیدترین قهرمان بازی Overwatch 2 معرفی شد

یک قهرمان جدید ماه آینده به Overwatch 2 می‌آید. بلیزارد در مراسم افتتاحیه بلیزکان ۲۰۲۳ اعلام کرد که Mauga، قهرمان بعدی کلاس تانک، با شروع فصل هشتم به فهرست قهرمانان خواهد پیوست و سی و نهمین شخصیت قابل بازی خواهد بود.

با این حال، بازیکنان Overwatch 2 می‌توانند زودتر از دسامبر به Mauga دست پیدا کنند – در واقع روزهای آتی به لطف برگزاری آخر هفته آزمایشی رایگان. «مائوگا» از جمعه، ۳ نوامبر تا یکشنبه، ۵ نوامبر به عنوان بخشی از نگاهی به فصل هشتم قابل بازی خواهد بود.

بلیزارد مائوگا را به‌ عنوان «قهرمان تانک جنگجوی قدرتمندی توصیف می‌کند که با مسلسل‌های آتش‌زا خود، رقابت را به سرعت به نفع خود تمام خواهد کرد.» بلیزارد می‌گوید کیت Maugau برای عبور از خطوط مقدم و درگیری با مخالفانش در نبردهای نزدیک طراحی شده، با استفاده از دو مسلسل قدرتمند که می‌توانند به صورت جداگانه یا هماهنگ شلیک شوند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2

یکی از مسلسل‌های مائوگا با نام مستعار «گانی» شناخته می‌شود و می‌تواند وقتی مخالفانش آسیب کافی ببینند، با گلوله‌های آتش‌زا آن‌ها را بسوزانند. اسلحه دیگر به نام «چا-چا» شناخته می شودکه می تواند آسیب سنگین وارد کند. قابلیت passive مائوگا به نام Berserker، هر زمان که آسیب جدی وارد کند به او سلامتی موقت می‌دهد.

قدرت عملیاتی مائوگا Overrun نامیده می‌شود، توانایی شارژی که با هیچ توانایی کنترل جمعیتی نمی‌توان آن را متوقف کرد. Overrun شدیدا به حریفان ضربه می‌زند و آن‌ها را با قدرت به عقب می‌اندازد.

Overwatch 2

توانایی دیگر، Cardiac Overdrive، هاله‌ای ایجاد می‌کند که آسیب‌های وارده را کاهش می‌دهد، به متحدان اجازه می‌دهد در حین وارد کردن آسیب، خود را درمان کنند. بلیزارد می‌گوید Mauga به طور رسمی در تاریخ ۵ دسامبر، زمانی که فصل هشتم Overwatch 2 آغاز می‌شود، در دسترس قرار خواهد گرفت.

سی و نهمین قهرمان نباید برای بازیکنانی که در چند سال گذشته توجه زیادی به این بازی داشته‌اند، غافلیرگننده باشد. مائوگا در داستان کوتاه “What You Left Behind” در سال ۲۰۱۹ به عنوان شخصیت مهمان حضور داشت.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲


این ده تا بازی جای جی‌ تی ای رو می‌گیرن؟

بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتو

source

توسط