در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان که قرار است روزهای شانزدهم تا نوزدهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی این شهر، برگزار شود، گروه بهمن طبق روال رویداد های نمایشگاهی اخیر صنعت خودرو، با طیف کاملی از محصولات سواری، تجاری و خدماتی حضور خواهد داشت. یک محصول ویژه از گروه بهمن نیز قرار است اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودرو اصفهان تجربه کند؛ محصولی که یک کامیون کشنده پرقدرت، با پیشرانه ۵۶۰ اسب‌بخاری است.

پیکاپ آفرود G9 شرکت بهمن موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان

از گروه بهمن، شرکت بهمن موتور در دسته خودروهای سواری، SUV فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ را به خود به اصفهان می‌‎آورد. فیدلتی پرستیژ با موتور ۱۶۰۰ توربوشارژ به‌زودی به بازار می‌آید و می‌تواند نظر دوست‌داران فیدلیتی را جلب کند. در خصوص خودروهای سدان نیز شاهد نمایش ریسپکت در غرفه بهمن‌موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان امسال خواهیم بود.

پیکاپ آفرود G9 نیز دیگر محصول بهمن موتور است که در این نمایشگاه به نمایش عموم درمی‌آید. این خودروی آفرود بلندقامت، با ۱۹۵ اسب بخار قدرت که خط تولیدش، از ابتدای مهرماه آغاز به کار کرده، در ماه‌های آتی آماده ارائه به بازار خواهد بود. در کنار این محصول بهمن‌موتور، وانت کاپرا و ون باری اینرودز نیز از دیگر محصولات حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان هستند.

کامیون کشنده FAW شرکت سیبا موتور گروه بهمن در نمایشگاه خودرو اصفهان

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تجاری‌سازان گروه بهمن نیز با کشنده امپاور BD500 و کشنده FAW460، کامیون امپاور BD300، فورس ۱۲تن و فورس ۶تن حضور پیدا می‌کنند و محصول ویژه تجاری گروه بهمن در این نمایشگاه، یک کامیون کشنده با ۵۶۰ اسب بخار قدرت است که برای اولین بار در اصفهان معرفی خواهد شد.

ایران دوچرخ که ساخت انواع موتورسیکلت برقی و بنزینی را در گروه بهمن بر عهده دارد، با انواع موتورسیکلت‌ها حضور پیدا می‌کند که مورد توجه علاقمندان موتورسیکلت قرار خواهد گرفت. شرکت اسنا نیز با اتوبوس ۱۸متری خود به اصفهان می‌رود تا مدرن‌ترین اتوبوس شهری ایران در معرض دید مدیران شهری و شهروندان اصفهان قرار گیرد.

اتوبوس شهری ۱۸ متری اسنا گروه بهمن در نمایشگاه اصفهان

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ الی ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان از ساعت ۱۱ الی ۱۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

source

توسط