طراحی این کشنده را نمی‌توان الگو گرفته و شبیه به کامیون دیگری دانست. هرچند که گرافیک و طرح چراغ‌های جلو، شباهت زیادی به ولوو FH نسل سوم دارد و این قضیه در کل نمای روبرویی، تا حدی نیز دیده می‌شود. اما در مقابل باید گفت که طراحی خارجی این کشنده، زیبایی برخی از چینی‌های جدید را نیز ندارد و در واقع با دقت در آن می‌توان دید که طرح کلی کابین کمی قدیمی است که از نمای جانبی می‌شود بیشتر به این قضیه پی برد.

اما باید اعتراف کرد که کلیت کابین به طرز ماهرانه‌ای، به روز شده است که در این میان، زیبایی آفتاب گیر بالای شیشه جلو در کنار آینه‌های جانبی که در قابی یکپارچه قرار گرفته‌اند، به همراه نمای روبرویی که بهتر از دیگر بخش‌هاست، طرحی قابل قبول ارائه می‌کند. ضمن اینکه پکیج کامل بادگیرهای سقفی، پشت اتاق و روی شاسی نیز به این زیباتر شدن، کمک شایانی خواهد کرد. البته که شیشه پشت اتاق که در کامیون‌های چینی هنوز نصب می‌شود، در این کشنده نیز وجود دارد که حتی ابعادی بزرگتر از دیگر کشنده‌های جدید به خود گرفته است.

در داخل اتاق نیز شاهد یک طراحی ساده و کاربردی هستیم. داشبورد شبیه به بعضی کامیون‌ها که دارای انبوهی از دکمه‌های بی‌استفاده و شلوغ هستند، نبوده و از این نظر، ساده‌تر از بسیاری از رقبای خودش هست. در وسط داشبورد، صفحه نمایش در نظر گفته شده برای استفاده سیستم مالتی‌مدیاست و در زیر آن، دکمه های مربوط به سیستم تهویه مطبوع قرار دارد که البته نمایشگر مالتی مدیا، برای تنظیم شیشه‌ها و آینه‌های جانبی، کنترل باد تایرها، بررسی خطاهای پیش آمده برای موتور، دوربین 360 و… نیز هست.

دسته دنده فقط یک اهرم کوچک در سمت راست فرمان است و ترمز دستی و ترمز تریلر نیز به سبک کشنده‌های قدیمی، در کنار صندلی راننده قرار دارد. صفحه نمایش پشت فرمان، ترکیبی از یک نمایشگر آنالوگ و دیجیتالی است و فرمان نیز، طرحی ساده دارد که برش پایین آن که به D کات شناخته می‌شود، جدا از زیباتر کردن آن، ورود و خروج راننده را از صندلیش، راحت‌تر می‌کند. داشبورد با دو رنگ بودنش و در عین طراحی ساده‌ای که دارد، زیباست اما وجود رنگ مشکی براق در بعضی قسمت‌ها، باعث به جا ماندن اثر انگشت روی آن می‌شود و خط و خش‌هایی که در آینده روی آن خواهد افتاد را بیشتر نمایش می‌دهد.

source

توسط