مایک یبارا (Mike Ybarra)، رئیس شرکت بلیزارد (Blizzard)، درباره تاثیر مثبت خرید این استودیو توسط مایکروسافت (Microsoft) صحبت کرده است. با گیمفا همراه باشید.

سازنده ایکس باکس خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را در ماه گذشته به پایان رساند و طی این فرآیند، مالکیت فرنچایزهایی از جمله World of Warcraft ،Diablo و Overwatch را در دست گرفت.

یبارا در گفتگو با وبسایت The Verge در مورد تاثیر این معامله گفت که فکر می‌کند بلیزارد آزادی بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت. مایک یبارا:

من فکر می‌کنم روشی که [رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)] برای ساخت تیم‌ها و تمرکز بر فرهنگ و فراهم کردن آزادی خلاقانه در پیش می‌گیرد، به بلیزارد این حس را می‌دهد که یک استودیوی مستقل بیش از هر زمان دیگری است. در مورد دوران جدیدی از امکانات، توانمندسازی و خدمت به بازیکنان حتی بهتر از همیشه صحبت می‌کنم، واقعاً منظورم این است.

یبارا که در سال ۲۰۱۹ و پس از تقریباً ۲۰ سال کار در مایکروسافت به بلیزارد پیوست، هفته گذشته در مراسم افتتاحیه رویداد BlizzCon (بلیزکان) به همراه فیل اسپنسر بر روی صحنه آمد.

رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت که اخیراً به همراه تیم رهبری ایکس باکس برای ملاقات با کارمندان از استودیوی سازنده World of Warcraft بازدید کرده بود، در کنفرانس هواداران هفته گذشته اعلام کرد: «آینده بلیزارد از همیشه روشن‌تر است». فیل اسپنسر:

نفوذ بلیزارد در همه جا به چشم می‌خورد؛ به خاطر میراث ماندگار و توسعه خارق‌العاده و انقلابی‌اش، با دقت و مهارتی که در این صنعت، فوق‌العاده نادر است.

تعهد ما در ایکس باکس این خواهد بود که بازی‌های عالی‌ را برای بازیکنان بیشتر، در مکان‌های بیشتری ارائه کنیم و اکنون که بلیزارد بخشی از ایکس باکس است، ما جوهر چیزی که بلیزارد را منحصر به فرد کرده، پرورش خواهیم داد.

ما قصد داریم همکاران جدید خود را در فرهنگ اعتماد، شمول و همکاری توانمند کنیم تا به انجام بهترین کارها ادامه دهند: «بازتعریف ژانرهای موجود، ایجاد تجربیات جدید و هرگز دیده نشده و متحد کردن بازیکنان در سطح جهانی به روش‌های جدید».

رئیس بلیزارد انتظار دارد استودیو تحت نظر ایکس باکس بیش از پیش احساس استقلال کند.

اسپنسر اخیراً در مورد اینکه ایکس باکس چگونه قصد دارد از کاتالوگ عناوین اکتیویژن بلیزارد استفاده کند، صحبت کرده است. مدیر اجرایی شرکت نیز گفت اگر این استودیو به سمتی برود که منجر به احیای بازی‌های قدیمی‌تر گردد، کاملاً از آن‌ها حمایت خواهد کرد:

زیرا من فکر می‌کنم گنجینه شگفت‌انگیزی از عناوین وجود دارد که می‌توانیم دوباره به آن‌ها برگردیم و آن‌ها را لمس کنیم.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari