مت بوتی (Matt Booty)، رئیس قبلی استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس (Xbox Game Studios)، اخیراً به عنوان رئیس بخش محتوای بازی و استودیوها ارتقا یافت. با گیمفا همراه باشید.

مایکروسافت (Microsoft) اخیراً تغییرات رهبری را به بخش ایکس باکس خود آورده و به عنوان بخشی از این تغییرات، سارا باند (Sarah Bond)، معاون رئیس‌، به سمت ریاست برند ایکس باکس ارتقا یافت و رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس، یعنی مت بوتی، رئیس استودیوها و محتوای بازی‌ها شد. حالا مشخص شده که چه کسی جای او را پر خواهد کرد.

آلن هارتمن (Alan Hartman)، رئیس استودیوی Turn 10 (توسعه‌دهنده عناوین Forza Motorsport)، به عنوان رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس ارتقا یافت. این خبر توسط خود هارتمن در صفحه لینکدین او تایید شده است. او نوشت:

بسیار هیجان‌زده هستم و تلاش می‌کنم در نقش جدیدم که رهبری استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس را بر عهده دارم، نماینده چنین مجموعه ممتازی از سازندگان بازی باشم.

هارتمن از سال ۲۰۰۵ رئیس استودیوی ترن ۱۰ (Turn 10) بود و در عین حال، در سال ۲۰۲۱ به عنوان معاون شرکتی فرنچایزهای Forza و Fable منصوب شد. هنوز تایید نشده است که چه کسی به عنوان رئیس جدید استودیوی ترن ۱۰ پس از ارتقای هارتمن جایگزین او خواهد شد.

هارتمن در سمت جدید خود احتمالاً بر تمام استودیوهای مایکروسافت – به استثنای زنیمکس مدیا (ZeniMax Media) و اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) – نظارت خواهد کرد. او هم‌اکنون و مانند گذشته به مت بوتی گزارش می‌دهد. باید دید اکتیویژن بلیزارد چگونه در این ساختار قرار می‌گیرد، اما می‌دانیم که بابی کوتیک (Bobby Kotick)، مدیرعامل فعلی آن، در پایان سال از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari