RoboCop: Rogue City، جدیدترین بازی تیراندازی اول شخص Nacon و Teyon، اکنون برای PS5 و Xbox Series X|S و PC در دسترس است.

بازی ۲ حالت گرافیکی را در PS5 و Xbox Series X ارائه می‌دهد: Quality و Performance، در حالی که تنها یک حالت در Xbox Series S در دسترس است. حالت Quality، بازتاب‌ها و سایه‌های باکیفیت‌تر را نسبت به Performance ارائه می‌کند.

از نظر کیفیت تصویر، PS5 و Xbox Series X عنوان RoboCop: Rogue City را با رزولوشن پویا که در حالت Quality به ۱۴۴۰p می‌رسد، رندر می‌کنند. در مقابل، هر دو کنسول به صورت داخلی بازی را با رزولوشن پویا که در حالت Performance به ۱۰۸۰p می‌رسد، اجرا می‌کنند. در همین حال، Xbox Series S بازی را با رزولوشن پویا ۱۰۸۰p در تنها حالت خود اجرا می‌کند.

در رابطه با عملکرد، نسخه های PS5 و Xbox Series X نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه را در حالت Quality هدف قرار می دهند و بازی عموماً به این هدف پایبند است. حالت Performance مقدار ۶۰ فریم بر ثانیه را در PS5 و Xbox Series X هدف قرار می‌دهد. در هر دو کنسول در مناطقی که اجرایش برای کنسول سنگین است افت قابل توجه‌ای به ۵۰ فریم بر ثانیه و حتی ۴۰ فریم بر ثانیه وجود دارد. نسخه Xbox Series X نرخ فریم پایدارتر و بالاتری نسبت به نسخه PS5 دارد. در همین حال، نسخه Xbox Series S نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را در تنها حالت خود هدف قرار می دهد و حالت پایداری دارد.

با توجه به زمان بارگذاری روی کنسول‌ها، نسخه PS5 سریع ترین بارگذاری را دارد و حدود ۸ ثانیه طول می‌کشد تا از منوی کنسول وارد بازی شوید، پس از آن Xbox Series S قرار دارد که حدود ۱۲ ثانیه طول می‌کشد و سپس نسخه Xbox Series X که در حدود ۱۳ ثانیه بارگذاری می‌شود.

RoboCop: Rogue City هم‌اکنون برای PC ،PS5 و Xbox Series S/X در دسترس قرار دارد.

source

توسط funkhabari