اکران اقتباس سینمایی سریال The Fall Guy با تأخیری یک ماهه مواجه شده است.

سریال مهیج The Fall Guy که توسط گلن ای. لارسون فقید خلق شده است؛ روایتگر داستان یک بدلکار هالیوود با بازی لی میجرز افسانه‌ای است که روایتگر داستان یک بدلکار معروف هالیوودی است که پس از پایان دوران کاری‌اش، به عنوان یک جایزه بگیر وارد دنیای خلافکاران می‌شود.

تاکنون اقتباس‌های متعددی در مدیوم‌های گوناگون از این سریال محبوب تولید شده است. جدیدترین اقتباس تولید شده از این اثر، محصول شرکت فاکس است که در لیست بازیگران خود نام‌های بزرگی همچون رایان گاسلینگ و امیلی بلانت را جای داده است.

این فیلم پیش‌تر قرار بود تا در ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) اکران شود؛ اما به تازگی اعلام شده است که این فیلم با تأخیری یک ماهه و در ماه مه اکران خواهد شد.

فیلم The Fall Guy روایتگر داستان بدلکاری در سینما با بازی گاسلینگ است که مدت‌ها است شغلی نمی‌یابد. به او در نهایت برای کار در یک فیلم پیشنهاد می‌شود؛ اما هم چیز از جایی عجیب می‌شود که ستاره‌ و بازیگر اصلی فیلم ناگهان ناپدید می‌شود.

فیلم The Fall Guy به کارگردانی دیوید لیچ که آثار اکشن تحسین‌شده‌ای همانند Atomic Blonde (بلوند اتمی) در کارنامه‌ی خود دارد کارگردانی شده است. فیلمنامه‌ی این اثر توسط درو پیرس نگاشته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به رایان گاسلینگ و امیلی بلانت اشاره کرد.

فیلم The Fall Guy در تاریخ ۳ مه ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari