اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و قصد دارید در آینده‌ای نه چندان دور، کسب‌وکار خود را توسعه دهید، پیشنهاد می‌شود که با بهترین سایت‌ های خارجی خرید vps آشنا شوید. برای خرید از این سایت‌ها نیازمند پرداخت ارزی خواهید بود که به شیوه‌های مختلفی قابل انجام شده است. امروزه انجام دادن انواع تراکنش‌ مالی در شرایط تحریم ایران پیچیده شده است اما هنوز هم امکان‌پذیر خواهد بود، بنابراین از بابت آن نگرانی نداشته باشید.

همچنین بخوانید :

آیا می‌دانستید که با افزایش دامنه مخاطبان یک سایت و توسعه آن، هاست قدیمی و ابتدایی برای آن کارآمد نخواهد بود. در این شرایط باید چه کاری انجام داد؟ آیا تغییر هاست و دامنه سایت مشکل را حل می‌کند؟ اگر این چنین باشد، خرید چه نوع هاستی برای سایت جواب‌گو خواهد بود؟ سرور مجازی یا vps می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که شما به دنبال آن هستید. این گروه از سرورها در سایت‌های خارجی متعددی عرضه می‌شوند. در ادامه این مطلب، ضمن آشنایی با بهترین سایت‌ های خارجی خرید vps با نحوه خرید آن نیز آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

معرفی سرور مجازی یا vps

همان‌طور که می‌دانید یکی از مواردی که در طراحی سایت موثر واقع می‌شود، هاست یا دامنه سایت مورد نظر است. در حقیقت یکی از گزینه‌هایی است که در ضمن طراحی سایت مورد توجه طراحان قرار می‌گیرد. امروزه با نوعی از سرور اختصاصی فیزیکی در دنیای مجازی روبرو هستیم که به چند بخش همراه با دامنه‌های بیشتر تقسیم‌بندی شده است. سرور مجازی یا vps بخشی از سرورهای اختصاصی بوده که توانسته از نظر قیمت، ابعاد فضای در دسترس، میزان سرعت سایت و میزان کاربرد، بر سرورهای اختصاصی فیزیکی ارجحیت پیدا کند.

سایت های خارجی برای خرید vps
معرفی بهترین سایت های خارجی برای خرید vps

به طور معمول، در شرایط کنونی خرید این گروه از سرورها از طریق سایت‌های خارجی صورت می‌گیرد. اما چه کسانی به سمت خرید vps می‌روند؟ افرادی که در فضای اینترنتی برای کسب‌وکار خود وب‌سایت اختصاصی راه‌اندازی کرده‌اند و مدت زیادی از فعالیت آن‌ها می‌گذرد، معمولا به سمت خرید این نمونه از سرورها گرایش پیدا می‌نمایند. بنابراین اگر در ابتدای راه هستید و به تازگی می‌خواهید وب‌سایت خود را راه‌اندازی نمایید، این سرور برای شما کاربردی ندارد.

همچنین بخوانید :

با کمک این سرور قادر خواهید بود تا سرعت آپلود و دانلود فایل‌های مختلف را بیشتر کنید. نه تنها می‌توانید از طریق آن با سرورهای اینترنتی مختلفی ارتباط دائمی برقرار کنید، بلکه قابلیت استفاده از خدمات سایت‌هایی که در ایران مسدود شده‌اند، را نیز خواهید داشت. ضمن افزایش تسلط و کنترل بهتر بر روی سرور می‌توانید ترافیک‌های زیاد سایت مورد نظر را نیز به طور مداوم ارزیابی نمایید. جالب توجه‌ترین خصلت این سرور توانمندی گسترش آن می‌باشد، زیرا مقیاس‌پذیری بالایی دارد. دلایل ذکر شده به حد کافی انگیزه لازم را جهت خرید این گروه از سرورها ایجاد می‌کند. از این رو اغلب صاحبان کسب‌وکار به دنبال یافتن بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps هستند.

بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps کدامند؟

توسعه کسب‌وکار و پیشرفت آن در فضای مجازی در گرو عوامل زیادی است. سرور مجازی تاثیر بالقوه ای در پیشرفت و ارتقا رتبه سایت شما دارد. اما سوال مهمی که وجود دارد این است که بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps چیست؟ به نظر می‌رسد پاسخ دادن به این سوال کمی مبهم به نظر برسد، زیرا برای هر کس بهترین سایت گزینه‌ای است که بتواند نیاز او را برآورده نماید و نیاز کاربران با هم متفاوت است.

در هنگام مقایسه فروشگاه های عرضه کننده vps، شرایط متفاوتی از قبیل پشتیبانی، سرعت، امنیت، حجم و قیمت مورد بررسی قرار می‌گیرد. به طور مثال، کسی که وب‌سایتی همراه با محتوای بالا دارد و بسیاری از صفحات را در فضای مجازی به خود اختصاص می‌دهد، لازم است که به دنبال سرور مجازی با فضای ذخیره‌سازی بالاتر باشد. حال اگر کاربر مورد نظر با کمبود بودجه روبرو باشد، شرایط فرق می‌کند و اولویت او بر روی vps با قیمت پایین‌تر گذاشته می‌شود. بدین طریق بهترین سایت از دید کاربران با هم فرق می‌کند.

Kamatera

در بین بهترین سایت‌ های خارجی خرید vps، نام سایت کاماترا به چشم می‌خورد که به واسطه برخورداری از مقیاس‌پذیری بسیار بالا، سریع‌ترین تغییر سایز یا حجم را از خود ارائه می‌دهد. این سایت، انعطاف پذیری خوبی دارد و می‌تواند گسترش دامنه را تحت مدیریت قرار دهد. سایتی با پشتیبانی فنی 24 ساعته که امکان ذخیره بسیار زیادی را فراهم نموده و در مواقع لزوم نیز می‌تواند سرورهای اضافی را به مجموعه خود بیافزاید. در این مرکز، روش‌های ابری متعددی در راستای افزایش دامنه سرورهای مجازی شخصی نیز ارائه می‌شود. هم اکنون این مجموعه بیش از 10 سرور کارآمد را در سطح جهان مورد حمایت قرار داده است.

بهترین سایت خرید vps
آشنایی با بهترین سایت خرید vps

Bluehost VPS

اگر به دنبال یافتن بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps با کمترین مشکل هستید، سایت بلوهاست می‌تواند در راستای نیاز شما عمل کند. این سایت با ارائه سرورهای مجازی منطبق با نیاز مخاطبان توانسته کاربران زیادی را در مجموعه خود گرد هم بیاورد. در بلوهاست، طیف گسترده‌ای از انواع vps به چشم می‌خورد که می‌تواند با نیاز اغلب وب‌سایت‌ها انطباق پیدا نماید.

همچنین بخوانید :

یکی از مراکز فوق‌العاده برای افرادی با سطح اطلاعات کم در زمینه هاست و دامنه بوده و می‌تواند شرایط لازم را برای افزایش اطلاعات آن‌ها فراهم نماید و بستر یادگیری بیشتر را مهیا کند. ضمن پشتیبانی گسترده 24 ساعته، از مسیرهای مختلفی با کاربران خود وارد ارتباط می‌شود و زمینه مدیریت چند سرور را با هم برقرار می‌کند. از این رو کسانی که نیازمند تغییر سایز دامنه سایت خود در لحظه هستند، با کمترین تاخیر ممکن می‌توانند خدمات مورد نظر را از این سایت دریافت نمایند.

Liquidweb VPS

نام سایت خارجی Liquidweb VPS در بین بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps نیز قرار گرفته است. این وب سایت مدیریتی گسترده و همه جانبه بر روی شبکه و سخت‌افزار کاربران خود ارائه می‌دهد. پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی در انواع سرورهای مجازی این مجموعه، در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. شاید بتوان گفت که از این نظر سایت liquidweb توانسته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و از موارد پیشین قدرتمندتر عمل نموده است.

این پلتفرم، خدمات متنوع خود را به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران می‌گذارد. علاوه بر مدیریت مداوم شبکه‌های مختلف، ساختارهای امنیتی را نیز مدیریت می‌کند تا بتواند از سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای مربوطه پشتیبانی به عمل بیاورد. به طور کلی خدمات ارزنده‌ای دارد.

Scala Hosting

بهترین سایت‌ های خارجی خرید vps در جهت ارتقا سطح فعالیت و قرار گرفتن کسب‌وکار در مدار پیشرفت کمک می‌کند. کاری که سایت Scala Hosting  نیز به انجام می‌رساند. سرورهای مجازی یا vps ارائه شده در این سایت، دارای منابعی متغیر هستند. به تعبیر دیگر، این سرورها می‌توانند با نیاز مخاطب خود و مشخصات وب‌سایت او هماهنگ شوند و منابع خود را در راستای وب‌سایت مورد نظر تغییر دهند.

سایت خریدی همراه با 24 افزونه مفید و کاربردی که زمینه انتخاب سیستم‌عامل و هم‌چنین دیتاسنتر را نیز فراهم می‌کند. کافیست تنظیماتی را که برای سایت مورد نظر خود در نظر گرفته‌اید را در این سایت وارد کنید، خواهید دید که قیمت متناسب با اشتراک‌های مختلف به نمایش در می‌آید و به راحتی می‌توان یک مورد را انتخاب نمود.

بهترین سایت های خارجی برای خرید وی پی اس
بهترین سایت های خارجی برای خرید وی پی اس

HostGator

اگر به دنبال خرید ارزان‌ترین هاستینگ vps هستید و بودجه‌بندی در این زمینه برای شما حائز اهمیت است، هاست گیتور یکی از بهترین سایت ‌های خرید vps می‌باشد. سایتی بسیار محبوب و پرطرفدار است که از نظر پشتیبانی مخاطبان و مشتریان خود جایگاه اول و برتر را دارد. در شرایط عادی، انتقال محتوا از یک هاست به هاست دیگر، هزینه‌های زیادی را در بر می‌گیرد و ساده نیست.

همچنین بخوانید :

اما چنان‌چه جزو کاربران این مجموعه بین‌المللی باشید و بخواهید انتقال محتوا را انجام دهید، فرایندی کاملا رایگان خواهد بود که عملی فوق‌العاده است. علاوه بر ارائه پشتیبانی به صورت 24 ساعته، از سرورهای مجازی با امکانات پیشرفته بهره‌بند می‌باشد. شبکه امنیتی در این سایت بسیار قدرتمند بوده و ضمن سهولت در مقیاس بندی، ضریب امنیت و سطح محافظت را بیشتر نموده است.

InMotion

عوامل بسیاری باعث شده است تا InMotion در بین بهترین سایت‌ های خارجی خرید vps قرار بگیرد. ضمن این‌که مجموعه InMotion برای صاحبان کسب‌وکار، طرح‌های اختصاصی ارائه داده است. به نحوی که به شکل مدیریت شده وارد عمل می‌شوند و شرایط آپدیت مداوم سرور را تسهیل می‌نمایند. مانند سایت خارجی هاست گیتور، مهاجرت از یک هاست به دیگری در این سایت به صورت رایگان انجام می‌گیرد و هزینه‌ای از کاربر طلب نمی‌شود.

علاوه بر این موارد، برای افراد برنامه‌نویس و کسانی که مدیریت یک سیستم را بر عهده دارند، طرح‌های اختصاصی هاستینگ ابری را ارائه می‌دهد. سرور مجازی یا vps در این مجموعه عملکرد فوق‌العاده بالایی دارد و در صورت نارضایتی، امکان بازگشت وجه نیز وجود دارد، البته این قابلیت تا 90 روز پس از خرید فعال می‌باشد که زمان‌بندی بسیار مطلوبی است.

A2 Hosting VPS

در سایتA2 Hosting VPS علاوه بر طرح‌های مدیریت شده، بهترین و کارآمدترین طرح‌های مدیریت نشده برای افراد برنامه‌نویس ارائه می‌شود. در بین بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps، سریع‌ترین سرویس‌دهنده، این مرکز محسوب می‌شود. ضمن این‌که SSD ارائه شده در این مجموعه هزینه ای ندارد، قابلیت تغییر در سرور مجازی مطابق با دلخواه مخاطب نیز برنامه‌ریزی شده است. امکان بازگشت وجه در این وب‌سایت حداکثر 30 روز پس از خرید vps انجام می‌شود.

بهترین روش خرید وی پی اس
بهترین و امن ترین روش خرید وی پی اس

Hostinger

در سایت خارجی Hostinger می‌توانید بهترین طرح‌های هاستینگ را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر نسبت به سایر مراکز معرفی شده خریداری کنید. روند قیمت‌گذاری اشتراک‌های انواع سرور مجازی در این مجموعه به صورت ماهیانه تعیین شده است. به عبارتی می‌توان گفت که این سایت به سبب عملکرد مطلوب خود و ارائه قیمت معقولانه برای سرورهای مجازی، از جمله بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید :

سرعت بارگذاری سایت در آن نیز در سطوح بالایی قرار گرفته است. شایان ذکر است که تا 30 روز بعد از انجام فرایند خرید، فرصت بازگشت وجه پرداختی نیز وجود دارد و همواره از کاربران خود پشتیبانی می‌نماید. در کنار تمامی موارد ذکر شده، رایگان بودن گواهینامه معتبر SSL و دامنه نیز از امتیازات آن به حساب می‌آید.

مزایای خرید vps از سایت‌های خارجی

به طور کلی، خرید از انواع سایت‌های خارجی برای کاربران ایرانی با مشکل و درگیری روبرو شده است. دلیل بروز این سری از مشکلات را باید در نحوه پرداخت هزینه مربوطه جستجو نمود. همان‌طور که می‌دانید پرداخت ارزی در شرایط بین‌المللی برای ایران تحریم است‌ و امکان اتصال حساب کاربر به بانک‌های خارجی وجود ندارد. از این رو بایستی متوسل به شیوه‌های غیر مستقیم شد که در نتیجه فرایند خرید را به تاخیر می‌اندازد و بدین صورت مستلزم پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.

خرید vps از سایت‌های خارجی نیز با چنین شرایطی مواجه شده است. فرقی نمی‌کند که بهترین سایت ‌های خارجی خرید vps را انتخاب کنید یا به سراغ معمولی‌ترین آن‌ها بروید، مشکل به وجود آمده در مرحله خرید و پرداخت هزینه برای شما یکسان است. با این وجود باز هم نمی‌توان از خیر خرید این سرور مجازی گذشت، زیرا مزایای فوق‌العاده‌ای را با خود به ارمغان خواهد آورد.

با استفاده از سرور مجازی به راحتی می‌توانید انواع کنترل پنل‌ها و سیستم عامل‌های موجود را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. راه‌اندازی خودکاری دارند و منابع اختصاصی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. هم راستا با آن می‌توان از نرم‌افزارهای مجازی‌ساز نیز کمک گرفت. جهت دسترسی پیدا کردن به منابع سرور نیازمند ریموت نخواهید بود و در عین حال با استفاده از ریموت می‌توان کل سرور را مدیریت کرد.

علاوه بر این‌که به هر سرور یک آی‌پی ثابت اختصاص می‌دهد، قابلیت فعال کردن بیش از یک آی‌پی برای آن نیز وجود دارد. قابلیت همگام‌سازی با بهترین سخت‌افزارهای بازار را دارد و در صورت بروز تداخل یا مشکل، امکان نصب مجدد سیستم عامل برای آن نیز مهیا است. همواره در ارائه کلیه خدمات خود استانداردهای بین‌المللی را رعایت می‌نماید.

بهترین برنامه مجازی خرید vps
بهترین پلن مجازی خرید vps و ویژگی های آن

نحوه خرید vps از سایت‌های خارجی

در مسیر خرید سایت‌های خارجی، اولین کاری که باید انجام دهید، جستجو در میان بهترین سایت‌های خارجی خرید vps است که پس از انتخاب یک سایت مناسب، طرح‌های هاستینگ آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. از بین گزینه‌های موجود، سروری که از نظر سیستم عامل، رابط گرافیکی، سطح امنیت، نحوه اتصال به سرور و نوع زبان برنامه‌نویسی در شرایط ایده‌آل‌تری قرار دارد، انتخاب می‌گردد. با پرداخت هزینه مربوط به آن و خرید اشتراک مورد نظر برای این سرور مجازی، در نهایت vps برای کاربر فعال خواهد شد.

همچنین بخوانید :

قیمت مربوط به انواع وب‌سایت‌های خارجی متناسب با قابلیت‌ها و امکانات در نظر گرفته شده برای آن‌ها متفاوت است و نمی‌توان قانون مشخصی را برای هزینه‌های نهایی هر طرح هاستینگ در نظر گرفت. ولی به طور کلی، صاحبان مشاغل اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی به دنبال گزینه‌هایی ارزان قیمت هستند. در مسیر خرید و دریافت سرور مجازی با قیمت پایین، دو روش اصلی و کلیدی به چشم می‌خورد که در جهت انجام پرداخت‌های ارزی کارآمد هستند. کاربران ایرانی می‌توانند با تکیه نمودن به این دو راهکار به راحتی می توانند دامنه، ایمنی، سرعت و منابع سایت خود را گسترده‌تر نمایند.

اولین روش، استفاده از مسترکارت یا کارت‌های بین‌المللی مجازی است که تراکنش‌های مالی در بستر اینترنت را به انجام می‌رساند. دومین روش کمک گرفتن از شرکت‌های واسطه می‌باشد. در این شیوه کافیست که یک شرکت معتبر و کاملا قانونی را بیابید و علاوه بر هزینه خرید سرور مجازی، کارمزد را نیز برای او واریز کنید تا به سادگی vps برای شما فعال شود. تمامی اقدامات مرتبط با خرید سرور مجازی توسط این واسطه انجام می‌شود.

خرید غیر مستقیم سرور مجازی

بهترین سایت‌ های خارجی خرید vps به عنوان میزبان سرورهای مجازی وارد عمل می‌شوند. در هر کدام از این سایت‌ها می‌توانند مطابق با نیاز وب‌سایت کاربر و میزان منابعی که برای ارتقا سطح و عملکرد مطلوب خود به آن‌ها احتیاج پیدا می‌کند، یک بسته میزبانی از سرورهای مجازی انتخاب شود.

بدین منظور لازم است که در سایت مورد نظر حساب کاربری یا اکانت شخصی برای خود باز نمایید. در این صورت به راحتی می‌توانید تمام خدمات سایت را از نظر بگذرانید و به اشتراک‌های مختلف آن دسترسی پیدا کنید.

روش های ساخت و خرید vps
روش های ساخت و خرید vps

ورود به سایت‌های فوق از طریق اکانت شخصی صورت می‌گیرد و به همین دلیل، اطلاعات هر پلن و طرح در معرض دید کاربر قرار خواهد گرفت. سایت‌های واسطه با توجه به طرح انتخابی و درخواستی شما اقدام به پرداخت هزینه خواهند نمود. البته قابلیت دسترسی به تمامی خدمات سایت به طور مستقیم برای شما فراهم است و از طریق داشبورد مشتری انجام خواهد گرفت.

سوالات متداول برترین سایت ‌های خارجی خرید vps

VPS یا سرور مجازی چیست؟

VPS یک محیط میزبانی در بستر اینترنت می‌باشد که به سرور شما اجازه می‌دهد تا از منابع بیشتری بهره‌مند گردد. منابع مورد نظر شامل حافظه و پردازشگر بوده و به نحوی قدرت تحلیل اطلاعات را بالاتر می‌برد. افزایش منابع در این سرور مجازی به شیوه‌ای ساده صورت گرفته است. در حقیقت، سرور اختصاصی از حالت فیزیکی به حالت مجازی درآمده و با تقسیم منابع در بین کاربران محتوای آن افزایش پیدا کرده است.

اختلاف میان سرور مجازی و سرورهای اختصاصی چیست؟

برای سرور مجازی از پردازنده‌های مشترک استفاده می‌شود و تنها قسمتی از سرور اختصاصی را داراست. اما تمام قسمت‌های مربوط به سرور اختصاصی اعم از CPU به صورت اختصاصی انتخاب شده است.

نحوه خرید vps یا سرور مجازی چگونه است؟

برای خرید vps و اشتراک آن باید اقدام به پرداخت ارزی نمود. امکان پرداخت آنلاین و مستقیم از طریق حساب‌های بانکی برای کاربران ایرانی در داخل کشور وجود ندارد. تراکنش‌های مالی در این زمینه به کمک سایت‌های واسطه آسان شده است.

جمع‌بندی

در این مقاله، تمامی توضیحات مربوط به بهترین سایت های خرید سرور مجازی و ویژگی های آن ها را در اختیار شما قرار دادیم. با خواندن این مطلب شما می توانید به راحتی و با استفاده از خدمات سایت های واسط از این فروشگاه های اینترنتی سرور مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید. البته اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتری در این خصوص هستید، راه‌های ارتباطی ارائه شده را دنبال کنید و با مشاورین زبده ما تماس بگیرید تا از این طریق بتوانید راهنمایی‌های لازم را به دست آورید.

source

توسط