نقد‌ها و نمرات ریمیک بازی Super Mario RPG منتشر شد

یکی از موردانتظارترین عناوین کنسول دستی نینتندو سوییچ یعنی ریمیک بازی Super Mario RPG از دیروز منتشر شده و منتقدان با نمره‌های خود، شرایط و ارزش خرید و تجربه این محصول را ارزیابی کرده‌اند.


مطلب پیشنهادی:چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟اجرای بازی‌های کنسولی مثل اسکایریم روی موبایل!
چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟

درست در جریان رویداد نینتندو دایرکت سال جاری (خرداد ماه) بود که شرکت ژاپنی نینتندو (Nintendo) از نسخه بازسازی شده بازی Super Mario RPG رونمایی کرد و توضیح داد که این ریمیک قرار است با گرافیک‌ بسیار بالاتر و پشتیبانی از برخی از ویژگی‌های جدید تا پایان سال میلادی جاری به صورت انحصاری برای کنسول سوییچ روانه بازار شود.

Super Mario RPG

در ادامه نگاهی به برخی از مهم‌ترین نقدهای منتشر شده پیرامون Super Mario RPG می‌اندازیم تا در آینده ببینم که این نقدها روی فروش تجاری این محصول اثرگذار خواهد بود یا خیر؟

رسانه نینتندورس با اهدای نمره ۹۵ از ۱۰۰ نوشت:

بازی Super Mario RPG در کنسول نینتندو سوییچ یک بازسازی وفادار [به نسخه اورجینال] است که جان تازه‌ای به یک محصول افسانه‌ای که اکنون با سیستم‌ نسل جدید همگام شده و تصاویر HD، موسیقی متن فوق‌العاده و چند پیشرفت ملموس و البته نوستالژیک را ارائه می‌کند در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

رسانه گیم اینفورمر با اهدای نمره ۸۸ از ۱۰۰ نوشت:

در پشت صحنه، بسیاری از آن تغییراتی که پیرامون بازسازی بازی Super Mario RPG گفته شده بود بیشتر است. ریتم بازی تندتر شده و میانگین ساعت تجربه من حتی پس از شکست دادن باس فایت نهایی کمتر از میزان ساعت نسخه اورجینال بود. این بازی فقط کمی بهینه شده و مکانیزم‌های جدید به دل آن اضافه شده است تا آن ماجراجویی قدیمی را خوشایندتر کند. نتیجه [این کار] تجربه‌ای است که فقط سن و سال خودش را نشان داده و به طرفداران قدیمی و تازه‌واردان به طور یکسان پاداش می‌دهد.

رسانه IGN با اهدای نمره ۸۰ از ۱۰۰ نوشت:

بازی Super Mario RPG به دلایلی یک محصول کلاسیک در نظر گرفته می‌شود. این نسخه بازسازی شده فوق‌العاده که به ریشه‌ها پایبند است، به راحتی می‌تواند به هر کسی بفهماند که این چه بازی ارزشمندی در دوران SNES بوده است. درحالی که گرافیک به‌روز شده سبک بازی را بسیار زیبا و به نوعی غیر جاه‌طلبانه می‌کند؛ اما موسیقی عالی آن واقعا استثنائی است.

به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه فرمایید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


ویجی کست: دنیای گیم قراره برای همیشه با متاورس تغییر کنه؟

محتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - ویجیاتو

source

توسط