اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های پازل – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Bad Piggies همراه ویجیاتو باشید.

باید اعتراف کرد که بازی‌های پازلی برخلاف پتانسیل‌هایی که دارند، هرگز آن‌طوری که باید و شاید دیده نمی‌شوند. دوراقع این بازی‌ها مورد کم لطفی گیمرها قرار گرفته‌اند و باید اعتراف کرد که دنیای این بازی‌ها بسیار دوست داشتنی‌تر و جذاب‌تر از آن‌چیزی است که بنظر می‌رسد. همچنین بازی‌های پازلی جزو اولین عناوین ویدئویی ساخته شده در تاریخ‌اند و این سبک از بازی‌ها سال‌هاست که در میان گیمرها حضور دارند. یکی از دلایلی که سبب شده تا دنیای این بازی‌ها کمتر دیده شود، کمتر هیجان‌انگیزتر بودن این بازی‌ها در مقایسه با سایر عناوین ویدئویی است که بازی‌های پازل محور را چندان گزینه خوبی برای اکثر گیمرها نکرده است.

اما با این‌حال گاهی یک تغییر کوچک در نگرشی کسل‌کننده، سبب ایجاد بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین اتفاق ممکن می‌شود. وقتی برای اولین‌بار پلتفرم موبایل متولد شد، زمینه‌ای فوق‌العاده برای بازی‌سازها بود تا به دنبال اتفاقات جدید در دنیای این پلتفرم باشند. در این بین فرصتی فراهم شد تا بازی‌های پازلی موبایلی نیز خودشان را نشان دهند. خوشبختانه امروزه این سبک از بازی‌ها برخلاف پلتفرم‌های اصلی روی گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب‌اند و فرنچایزهای پازلی مختلفی را نیز می‌توان پیدا کرد که روی پلتفرم موبایل دردسترس‌اند.


مطلب پیشنهادی:Raft Survival یا یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا روی پلتفرم موبایلدنیایی ناشناخته پیش‌ روی شماست
Raft Survival یا یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا روی پلتفرم موبایل

بنابراین با تمام این توضیحات، اگر شما نیز موبایل گیمرید و به دنبال تجربه یک بازی پازلی دوست داشتنی هستید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا باهم نگاهی به یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای پازلی داشته باشیم. درواقع هدف ما در این مقاله بررسی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پازل محور موبایل است که سال‌هاست از انتشارش می‌گذرد و اکنون تجربه مجدد آن در کالبد یک بازی موبایلی؛ ابدا خالی از لطف نیست.

source

توسط