کریستوفر نولان: پخش انحصاری آثار روی سرویس‌های استریم می‌تواند بسیار خطرناک باشد

کریستوفر نولان اوایل این ماه همزمان با انتشار نسخه دیسک فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) اشاره‌ای به سرویس‌های استریم و محتواهای آن‌ها داشت. کارگردان فیلم‌های نام‌آشنایی Inception و Tenet بیان کرده که داشتن یک نسخه فیزیکی از فیلم بسیار مهم است تا «هیچ سرویس استریم بدجنسی نتواند آن را از شما بدزدد.»


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

نولان در مصاحبه جدید خود با The Washington Post بیان کرد:

هنگامی که آن جمله را گفتم مانند جوک بود؛ اما هنگامی که چنین اتفاقی در اینترنت می‌افتد، دیگر شوخی در کار نیست. این روزها این خطر وجود دارد که اگر نسخه محتواها فقط در سرویس استریم وجود داشته باشد، ممکن است خیلی راحت حذف شود و دیگر در دسترس نباشد.

کریستوفر نولان

سال گذشته شاهد این اتفاق بودیم که سرویس‌های اصلی پخش ویدیو، عناوین اصلی خود را حذف کردند تا به رقبا و سایر سرویس‌ها مجوز دهند و در برخی موارد آن‌ها را به طور کلی حذف کردند. گیرمو دل تورو، فیلمساز باسابقه نیز اخیرا نقل قول‌های اخیر نولان را همراه با برداشت خودش در توییتر به اشتراک گذاشت :« «رسانه‌های فیزیکی مسئولیت بسیار زیادی را می‌طلبد. اگر یک فیلم یا فیلم‌هایی که دوست دارید با کیفیت 4K HD، بلوری، DVD و غیره دارید، شما نگهبان آن فیلم‌ها برای نسل‌های آینده هستید.»

نولان در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود که چگونه زمان زیادی را صرف آماده‌سازی «انتشار نمایش خانگی» اوپنهایمر کرده، با این هدف که نسخه بلوری را تا جایی که می‌تواند خوب جلوه دهد.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم


محبوب ترین بازی موبایلی بین ایرانی‌ها کدومه؟

پچ جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه می‌کند - ویجیاتو

source

توسط