همکاری هیدکی کامیا و هیدئو کوجیما فاجعه آمیز خواهد بود

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق بایونتا و Devil May Cry، از استودیو پلاتینیوم گیمز جدا شده و اکنون ویدئویی در یوتیوب منتشر کرده تا درباره آینده صحبت کند. 

کامیا درباره ایده همکاری با دیگر بازی‌سازهای ژاپنی از جمله هیدئو کوجیما، خالق متال گیر سایلد، و یوکو تارو، خالق Nier، صحبت کرد و باور دارد که نتیجه کار فاجعه خواهد بود. هیدکی کامیا اعلام کرد که حضور چندین شخصیت قوی و بزرگ برای کار روی یک پروژه ممکن نیست، چون تا حد زیادی با هم سازگاری نخواهند داشت.


مطلب پیشنهادی:چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]مردی با ایده‌هایی خیلی بزرگ!
چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]

خالق بایونتا برای توضیح بیشتر از مثال دراگون بال استفاده کرد که گوکو می‌توانست قدرت خودش را با دیگر شخصیت‌های ترکیب کند. با این تفاوت که در دنیای واقعی توسعه دهنده‌هایی که شخصیت و ایده‌های کاملا متفاوتی دارند، نمی‌توانند با یک دیگر کار کنند. او معتقد است که توسعه بازی باید حول یک جهت و دیدگاه واحد بچرخد، نه اینکه دیدگاه‌های رقیب با یکدیگر برخورد کنند.

هیدکی کامیا

این بازی‌سازی افسانه‌ای همچنین اشاره کرد که برای ۹ بازی دیگر از Bayonetta ایده در سر داشت که احتمالا هیچکدام از آن‌ها عملی نخواهند شد. با این وجود او انتظار دارد که استودیو PlatinumGames به کار روی فرانچایز بایونتا ادامه می‌دهد و طرفداران چیزی برای نگرانی نخواهند داشت. 

در ماه سپتامبر کامیا پس از گذشت ۱۵ سال از تاسیس PlatinumGames، از تصمیم خود برای جدایی از استودیو خبر داد. هنوز برنامه‌های این بازی‌ساز برای آینده مشخص نیست، اما او در کنار شینجی میکامی با حضور در جشنواره فرهنگ پاپ ژاپنی که از ۱۵ تا ۱۷ دسامبر (۲۴ تا ۲۶ آذر) در توکیو برگزار می‌شود، در این زمینه صحبت خواهند کرد. 


بررسی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3

همکاری هیدکی کامیا و هیدئو کوجیما فاجعه آمیز خواهد بود - ویجیاتو

source

توسط