پوستر جدیدی از سریال اسپین‌‌آف Money Heist منتشر شد

سریال پرطرفدار Money Heist یا La casa de papel که با نام‌های «سرقت پول» و «خانه کاغذی» نیز شناخته می‌شود، با یک سریال پیش‌درآمد بازگشته که Berlin نام دارد و همانطور که حدس می‌زنید روی شخصیت برلین متمرکز است. پدرو آلنسو هم قرار است یک بار دیگر نقش شخصیت «برلین» را در این سریال جدید نتفلیکس بازی کند.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Wednesday | دنیای سیاه و سفید تیم برتونمرموز و شبح‌وار مثل ونزدی آدامز
نقد سریال Wednesday | دنیای سیاه و سفید تیم برتون

به تازگی پوستر جدیدی از سریال اسپین‌آف Money Heist منتشر شده که شخصیت برلین را به همراه چند کاراکتر دیگر با پس‌زمینه‌ای از برج ایفل نشان می‌دهد. می‌توان گفت با نزدیک شدن به سال جدید قرار است در سریال برلین با داستان یک سرقت بزرگ در پاریس همراه شوید. شخصیت مورد علاقه طرفداران و گروهش قرار است در این اسپین آف یکی از جاه‌طلبانه ترین سرقت‌های او را برنامه‌ریزی کنند – جواهراتی به ارزش ۴۴ میلیون دلار. در ادامه پوستر جدید را مشاهده می‌کنید:

با توجه به استقبال گسترده از سریال اصلی، تبلیغات این سریال پیش‌درآمد به طرز عجیبی محدود بوده است. با این حال، انتظار می‌رود با انتشار یک تریلر که احتمالا هفته آینده اتفاق بیفتد، طرفداران را تا زمان پخش سریال در تب و تاب نگه خواهد داشت. علاوه بر پدرو آلونسو در تیم رویایی برلین، بازیگرانی نظیر تریستان اوجوا را داریم که نقش «دامیان» را بازی می‌کند و همچنین میشل خنر (کیلا)، بگونیا وارگاس (کامرون)، جولیت پنا فرناندز (روی)، جولین پسشال و جوئل سانچز دیگر بازیگران سریال Berlin را تشکیل می‌دهند.

هنوز مشخص نیست که شخصیت‌های آلیسیا سیرا و راکل موریو چگونه به این سریال معرفی خواهند شد، اما در حال حاضر تئوری‌هایی در آستانه نمایش سریال وجود دارد. با این حال، طرفداران باید منتظر بمانند تا سریال به نتفلیکس بیاید.

سریال پیش‌درآمد Berlin در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ (جمعه ۸ دی ۱۴۰۲) از نتفلیکس پخش خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتابداستان‌های جذاب و خلاقانه
برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتاب


بررسی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3

بازی Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ حضور داشته باشد - ویجیاتو

source

توسط