به تازگی تصویری تازه از فیلم بازسازی شده Nosferatu منتشر شده که نیکلاس هولت را نشان می‌دهد.

رابرت ایگرز که سابقه ساخت آثار حماسی، ترسناک و تاریخی را در کارنامه خودش دارد، توسط کمپانی Focus Features به خدمت گرفته شده تا بازسازی و برداشتی تازه از فیلم کلاسیک و خون‌آشامی «نوسفراتو» را بسازد.

به تازگی مجله امپایر تصویری تازه از فیلم «نوسفراتو» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این تصویر نیکلاس هولت در نقش توماس هاتر را نشان می‌دهد، کسی که باید در مقابل خون‌آشام مخوف کنت اورلاک با بازی بیل اسکاشگورد قرار بگیرد.

فیلم Nosferatu
فیلم Nosferatu

این تصویر تازه منتشر شده از فیلم چیز زیادی را آشکار نمی‌کند و فقط نیکلاس هولت در نقش توماس هاتر را نشان می‌دهد که در مقابل کنت اورلاک قرار گرفته است. با این حال، این تصویر کنت اورلاک را به نمایش نمی‌گذارد و مخاطبان باید برای تصویر واضح‌تر از این شخصیت بیشتر صبر کنند.

در فیلم اصلی «نوسفراتو» محصول سال ۱۹۲۲، توماس هاتر به عنوان یک مشاور در ترانسیلوانیا کار می‌کند که با کنت اورلاک آشنا می‌شود. با این حال، این آشنایی سبب می‌شود تا این خون‌آشام شیفته همسر هاتر به نام الن با بازی لیلی رز دپ شود و حالا توماس هاتر باید تلاش کند تا سایه شوم این خون‌آشام را از خودش و همسرش دور کند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «نوسفراتو» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان آرون تیلور جانسون، اما کورین، ویلم دفو و رالف اینسئون اشاره کرد. رابرت ایگرز سکان کارگردانی فیلم را در دست دارد و خود وی نیز فیلم‌نامه آن را قلم زده است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ میلادی اکران می‌شود ولی هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

منبع: collider

source

توسط funkhabari