محتوای گسترده مرتبط با ونوم (Venom) ممکن است از آخرین ماجراجویی مرد عنکبوتی شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) و اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، یعنی Marvel’s Spider-Man 2، حذف شده باشند.
تونی تاد (Tony Todd)، صداپیشه ونوم، طی سخنرانی خود در پنل Marvel’s Spider-Man 2 در مراسم Fan Expo شهر سانفرانسیسکو، فاش کرد که اینسامنیاک گیمز تنها از ۱۰ درصد خطوط صوتی او در بازی استفاده کرده است و این نشان میدهد که محتوای بریده شده ممکن است برای آینده ذخیره شده باشند.
تونی تاد به اشتراک گذاشت که خطوطی را برای یک سناریوی حذف شده در Marvel’s Spider-Man 2 ضبط کرده است که در آن مایلز مورالز (Miles Morales) سیمبیوت را در اختیار میگرفت. مشخص نیست که آیا اینسامنیاک گیمز قصد دارد این داستان را در یک دنباله یا DLC بالقوه بررسی کند یا خیر.
پیش از این، مایک فیتزجرالد (Mike Fitzgerald)، مدیر تکنولوژی هستهای در استودیوی اینسامنیاک گیمز، طی مصاحبهای در مورد امکان پیادهسازی فناوری Ray Traced Global Illumination (RTGI) در Marvel’s Spider-Man 2 و همچنین ارتقای بصری بازی نسبت به تریلر پیش از انتشار آن صحبت کرده بود.
فیتزجرالد در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان RTGI علاوه بر Ray Traced Reflections در بازیای مانند Marvel’s Spider-Man 2 بر روی کنسولی مانند PS5 با قابلیتهای محدود، اظهار داشت که هر بازی دارای تعادل، محیط و سبک خاص خود است. او اشاره کرد که برای محیطی مانند شهر نیویورک، بازتابها برای ایجاد ظاهر آن فضا بسیار مهم هستند و اضافه نمود که او و تیمش در اینسامنیاک گیمز نمیخواستند هیچ یک از اینها را فدای چیز دیگری کنند.
علاوه بر این، او اظهار داشت که حرکت و پیمایش مرد عنکبوتی در شهر به قدری سریع است که نمیتوان زمان زیادی را برای حل این تکنیکهای رندر به شکلی پایدار اختصاص داد. او اشاره نمود که حل و فصل مشکلات مربوط به RTGI به زمان زیادی نیاز دارد، اگرچه بیانیه او یک تعمیم گسترده است و برخی توسعهدهندگان دیگر کارهای بزرگی با این فناوری انجام میدهند.
نظر شما در این باره چیست؟
source