بازی Hill Climb Racing 2 دنباله موفقیت‌آمیز نسخه پیشین همین عنوان است که توسط کمپانی فینگرسافت منتشر شده است. این بازی به شکل رایگان هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای iOS در دسترس است و شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای مانند جم که این ارز رایج این بازی است، می‌باشد.

در این بازی که محیطی کارتونی و در عین حال جذابی را ارائه می‌کند، شما نقش راننده یک اتومبیل را دارید که دو پدال گاز و ترمز را کنترل می‌کند. مسیر جاده پر پیچ و خم است و شما باید در این مسیر با بیشترین سرعت ممکن حرکت کنید و در عین حال از واژگونی خودرو جلوگیری کنید. اما برای تجربه بهتر این بازی می‌توانید آن را به شکل گروهی هم تجربه کنید. در این مطلب روش انجام این کار را به شما توضیح می‌دهیم.

قابلیت‌هایی که ۲  Hill Climb Racing را به یک جانشین موفق تبدیل کرده‌اند

یکی از مزایای تجربه این بازی، وجود بیش از ۲۰ نوع وسیله نقلیه مختلف است. در واقع با پیشروی در بازی و کسب رتبه‌های بالا همچنین بردن رقابت‌ها در مود گروهی و کسب سکه‌های زیاد می‌توانید وسایل نقلیه جدید بخرید که این‌ موارد شامل یک تانک جذاب می‌شود. از طرفی ۲۰ وسیله نقلیه متنوع به شکل قفل شده در بازی قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید.

امکان ارتقا وسیله نقلیه در Hill Climb Racing 2

در نسخه جدید هیل کلایمب ریسینگ شما می‌توانید با دادن چند سکه وسیله نقلیه خود را ارتقا دهید. در کل بیش از ۱۶ بخش برای ارتقا دادن وجود دارد که شما با انتخاب و آپدیت هر قسمت می‌توانید امکانات جدیدی در ماشین خود ببینید.

شخصی‌سازی ماشین و کاراکتر از قابلیت‌های جذاب نسخه جدید هیل کلایمب است

در صورتی که می‌خواهید شخصیت منحصر‌به‌فردی در بازی داشته باشید می‌توانید شخصیت و خودروی خود را شخصی‌سازی کنید. در این نسخه بیش از هزاران ترکیب متفاوت در بازی قابل دریافت هستند؛ از موارد مربوط به وسیله نقلیه مثل تایر و بدنه گرفته تا استایل کاراکتر.

کلایمب ریسینگ ۲ را می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید

 در Hill Climb Racing 2 می‌توانید با دوستان‌تان تیم شوید. در صورتی که دوستان‌ شما هم این بازی را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کرده‌اند می‌توانید آن‌ها را از حضور خود در بازی مطلع کرده و با همدیگر به رقابت بپردازید. در طول این رقابت همچنین می‌توانید از یکدیگر در جدول رده‌بندی پیشی گرفته و برای هم کری بخوانید. در ضمن می‌توانید با دوستان‌تان یک تیم تشکیل دهید و با سایر بازیکن‌ها به صورت آنلاین رقابت کنید.

لذت رقابت با دعوت از دوستان در بازی Hill Climb Racing 2

زمانی که وارد منوی اصلی بازی Hill Climb Racing 2 می‌شوید، گزینه‌ای تحت عنوان Friends برای شما نمایش داده می‌شود. در کنار این گزینه می‌توانید حالت‌های مختلف بازی، چالش‌ها و همینطور گزینه مربوط به فروشگاه رسمی بازی را مشاهده کنید.

بعد از انتخاب گزینه دوستان در صورتی که حساب کاربری خود را از قبل به شبکه اجتماعی فیسبوک متصل کرده باشید می‌توانید مخاطبان فیسبوک خود را به این بازی مهیج دعوت کنید. سپس می‌توانید لینک دعوت به بازی را برای این افراد ارسال کنید. بعد از اینکه فردی را به لیست دوستان خود اضافه کردید نام این کاربر در زیر منوهای مربوط به چالش‌های روزانه و هفتگی بازی برای شما نمایش داده می‌شود. این اتفاق زمانی می‌افتد که کاربر دعوت شده توسط شما از قبل از این چالش‌ها را تکمیل کرده باشد. با کلیک کردن بر روی مشخصات حساب کاربری گیمر دعوت شده می‌توانید مشخصات کاراکتر و وسیله نقلیه او را ببینید.

هر ۲۴ ساعت یک بار و هر هفته یک مرتبه یک مسابقه گروهی برگزار می‌شود

به طور کلی در بازی Hill Climb Racing 2 هر ۲۴ ساعت یک بار و هر یک هفته یک مسابقه به شکل رندوم در منوی اصلی بازی برای شما نمایش داده می‌شود تا بتوانید با دوستان خود در این بازی مهیج شرکت کنید. زمان‌ها و رکوردهایی که در این بازی ثبت کرده‌اید برای این پلیرها به نمایش در خواهد آمد

نمایش ۴ پلیر ناشناس برای تجربه بازی به صورت گروهی توسط استودیوی فینگرسافت

از طرفی زمانی که شما در چالش‌های روزانه و یا هفتگی شرکت می‌کنید، ۴ پلیر به شکل ناشناس به شما معرفی می‌شوند. از این ۴ بازیکن یکی از بازیکنان در جایگاه نخست قرار دارد و سه نفر دیگر جزو بهترین بازیکنان رده‌های بعدی هستند. یکی دیگر از منوهایی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم و مربوط به مود گروهی بازی Hill Climb Racing 2 است، منوی چالش‌ها می‌باشد.

منوی چالش‌ها را می‌توانید در سمت راست گزینه مربوط به دوستان مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه ۳ پلیر ناشناس توسط فینگر سافت به شما معرفی می‌شوند و در هر نقطه‌ای از دنیا که باشید می‌توانید با آن‌ها مسابقه بدهید. با انتخاب گزینه حتی آیتم‌ها و وسایل نقلیه‌ای که تا به حال موفق به آنلاک کردن آن‌ها نشده بودید را می‌توانید مورد استفاده قرار بدهید.

نحوه دعوت دوستان به مسابقه تپه نوردی اندروید

در این بخش با اسکرول کردن به سمت پایین می‌توانید لیستی از چالش‌هایی که توسط سایر گیمرها ایجاد شده است را ببینید. تجربه بازی در این حالت برای اولین بار کاملا رایگان است. اما برای دفعات بعدی باید مقادیر مشخصی جم بپردازید. در این قسمت علاوه بر مشاهده چالش سایر بازیکنان می‌توانید خودتان نیز یک چالش بسازید و گیمرهایی از سراسر دنیا را به این بازی دعوت کنید. توجه داشته باشید که نیازی نیست یک کاربر حتما در فهرست دوستان شما در بازی باشد. چرا که شما می‌توانید با ارسال لینک‌هایی آن‌ها را به این چالش دعوت کنید.

برای باز کردن چالش و دعوت از دوستان باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا بازی را باز کنید
  • در صورتی که از شما سوال شد کدام اپلیکیشن را می‌خواهید با این لینک باز کنید باید گزینه Hill Climb Racing 2 را انتخاب کنید
  • در این مرحله چالش بعد از باز شدن بازی برای شما ظاهر خواهد شد

آی گیم تنها مرجع قابل اطمینان خرید جم و دایموند هیل کلایمب ریسینگ

در بازی محبوب Hill Climb Racing 2 یک بخش مولتی پلیر یا چند نفره هم ارائه شده است که با آن می‌توانید ضمن اتصال به اینترنت به شکل آنلاین با دیگران وارد رقابت شوید. رتبه شما در هر کدام از این مسابقات ثبت شده و در نهایت گیمری برنده کلی بازی خواهد که بیشترین امتیاز را توانسته باشد در مجموع کسب کند.

سایت آی گیم یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های خرید درون بازی ایرانی برای خرید آیتم های درون بازی هیل کلایمب ریسینگ  است. از طریق این مجموعه می‌توانید انواع پریمیوم پس، جم و آفرهای این بازی را با قیمتی مناسب در زمانی کوتاه دریافت کنید. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، سایت خرید پول تمام بازی های موبایلی فوری با کمترین قیمت

source

توسط funkhabari