استودیوی استرناتس(The Astronauts)، سازندهی بازی Witchfire، به تازگی توضیح داده است که چرا آن ها نمیخواستند تا بازی جدید خود را در سبک شبیهساز پیادهروی تولید کنند.
این شرکت مستقل در سال ۲۰۱۴، با عنوان ترسناک ماجراجویی Vanishing of Ethan Carter معروف شد و بعد از عرضهی این بازی، به یکی از استودیوهای کلیدی در سبک شبیهساز پیادهروی شناخته شد. با این حال، بعد از این پروژه، استرناتس تغییر مسیر داد و با ساخت عنوان اول شخص تیراندازی فانتزی تاریک و روگلایک Witchfire، جهت جدیدی پیدا کرد. نسخهی Early access آن اوایل امسال به صورت دسترسی زودهنگام عرضه شد و توانست موفقیت خوبی برای استودیوی سازندهی آن به ارمغان بیاورد. اما سوالی که ایجاد شد، این بود که چرا سازندهی این بازی چنین تغییر بزرگی در سبک خود ایجاد کرده است.
طی آخرین مصاحبهی آدرین چیملارز (Adrian Chmielarz)، یکی از موسسهای استرناتس، با وبسایت گیمینگبولت (GamingBolt)، او اعلام کرد که از نظر اعضای این استودیو، دورهی بازیهای شبیهساز پیادهروی تمام شده است. با اینکه این ژانر میتواند تجربهای فوق العاده برای پلیرها به ارمغان بیاورد، اما محدودیت گیمپلی باعث شد تا آنها عنوانی در سبک جدید تولید کنند. از دیدگاه او، در این بازیها هیچ نوع مهارت خاصی نیاز نیست و تنها باید نظارهگر اتفاقات بازی باشید.
او همچنین در ادامه گفت که بخش اصلی اعضای این تیم، در قدیم عناوینی در سبک اول شخص تیراندازی سرعتی مانند Painkiller و Bulletstorm، ساخته بودند و اکنون علاقه داشتند تا دوباره به همان مسیر بازگردند.
Witchfire اکنون در فاز اولیه خود، تنها برای رایانههای شخصی در دسترس است و به نظر تنها ضعف آن مرتبط با محتویات اندک است و اگر پشتیبانی از آن در آینده قطع نشود، میتواند به عنوانی جذاب در سبک شوتر سرعتی روگلایک تبدیل شود.
source