خالق سریال Loki یعنی مایکل والدرون به عنوان نویسنده جدید فیلم Avengers: The Kang Dynasty انتخاب شد.

خالق سریال «لوکی» یعنی مایکل والدرون قرار است بار دیگر با استودیو مارول همکاری داشته و به تازگی نیز برای نگارش فیلم‌نامه فیلم «انتقام‌جویان: سلسله کانگ» به خدمت گرفته شده، فیلمی که در مدت اخیر با مشکلات متعددی مواجه شده است.

فیلم «انتقام‌جویان ۵» یکی از بزرگترین فیلم‌های استودیو مارول در سال‌های آینده به شمار می‌رود که در ابتدا برای اکران در ماه مه سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه‌ریزی شده بود ولی به خاطر اعتصابات بازیگران و نویسندگان اکران آن به سال ۲۰۲۶ موکول شده است.

بنابر گزارش‌های تازه، مایکل والدرون که اخیرا به عنوان خالق و نویسنده سریال «لوکی» با استودیو مارول همکاری داشته، قرار است وظیفه نگارش فیلم «انتقام‌جویان: سلسله کانگ» را برای دنیای سینمایی مارول در دست داشته باشد، این خبر پس از اتمام سریال «لوکی» با فصل دوم آن بوده است.

فیلم انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی‌ (Avengers: Secret Wars)
فیلم Avengers Secret Wars

همچنین آشکار شده که مایکل والدرون قرار است فیلم‌نامه فیلم «انتقام‌جویان ۶» یعنی فیلم Avengers: Secret Wars را نیز بنویسد. با وجود اینکه مایکل والدرون برای نویسندگی این دو اثر به خدمت گرفته شده، اعلام شده که دستین دنیل کرتون دیگر سکان کارگردانی فیلم «انتقام‌جویان ۵» را در دست ندارد و شخص دیگری به عنوان کارگردان این اثر انتخاب خواهد شد.

در ابتدا قرار بود که نویسنده فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania یعنی جف لاونس فیلم‌نامه فیلم «انتقام‌جویان: سلسله کانگ» را قلم بزند اما خروج دستین دنیل کرتون از این پروژه و همچنین عملکرد متوسط فیلم «انت‌من و واسپ: کوانتومانیا» سبب شد تا او از این پروژه کنار برود و مایکل والدرون برای نگارش فیلم‌نامه به خدمت گرفته شود.

همچنین، اینکه مایکل والدرون نگارش هر دو فیلم جدید انتقام‌جویان را در دست دارد باعث می‌شود تا این دو اثر خط داستانی بهتر و منجسم‌تری داشته باشند. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این آثار سینمایی در دست نیست.

منبع: screenrant

source

توسط funkhabari