توییتر ایکس باکس اخیراً با انتشار پیامی از بازیکنان دعوت کرده است که خود را برای اخبار و اطلاعیه‌های مهم ایکس باکس در رویداد The Game Awards 2023 آماده کنند.

به نظر می‌رسد که ایکس‌ باکس در مراسم آتی The Game Awards 2023 حضور گسترده‌ای خواهد داشت. خبرنامه رسمی ایکس باکس که هر هفته برای مشترکین آن ارسال می‌شود، از بازیکنان دعوت می‌کند تا خود را برای این مراسم آماده کنند و اطلاعیه‌های بزرگ را از دست ندهند.

توییت جدید ایکس باکس به شرح زیر است:

بهترین بازی‌های سال و برندگان بزرگ را به صورت زنده در مراسم The Game Awards در تاریخ ۷ دسامبر جشن بگیرید. ایکس باکس در کنار اطلاعیه‌ها و معرفی‌های مهم، اخبار دیگری دارد که امیدواریم آن را از دست ندهید!

ایکس باکس هنوز اشاره نکرده است که چه عناوینی در رویداد The Game Awards نمایش داده خواهند شد. با این حال، ممکن است در مراسم مذکور شاهد تریلر جدیدی از بازی‌هایی مانند Perfect Dark یا Avowed باشیم.

در طی چند سال گذشته، ایکس باکس معرفی‌های بزرگی در مراسم The Game Awards داشته است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رونمایی از بازی‌های Senua’s Saga: Hellblade 2 و Perfect Dark اشاره کرد. علاوه بر این، ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ شوکیس‌های بیشتری خواهد داشت و رویداد ویژه‌ی آن‌ها احتمالاً برای ژوئن سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی شده است.

مراسم The Game Awards 2023 در تاریخ ۷ دسامبر (بامداد ۱۷ آذر) برگزار خواهد شد.

source

توسط funkhabari