پس از موفقیت فیلم ترسناک The Black Phone در گیشه شاهد ساخته شدن دنباله آن با حضور بازیگری نظیر ایثن هاک خواهیم بود.

فیلم ترسناک و ماورایی The Black Phone (تلفن سیاه) به کارگردانی اسکات دریکسون در سال ۲۰۲۱ با اقتباس از داستانی کوتاه به همین نام اکران شد و توانست تا با تنها ۱۸ میلیون دلار بودجه، فروش قابل توجه ۱۶۱ میلیون دلار را به ثبت برساند تا نظر مثبت کمپانی‌های یونیورسال و بلوم‌هاوس پروداکشنز برای ساخت دنباله آن جلب شود. دنباله‌ای که برای اکران در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده مطلع گشتیم که تمام بازیگران فیلم نخست در این دنباله حضور خواهند داشت. اتفاقی که سبب خواهد شد تا شاهد حضور بازیگرانی نظیر میسون تیمز، مدلین مک‌گرا، جرمی دیویس و میگل مورا باشیم. ایثن هاک نیز در سومین همکاری با اسکات دریکسون پس از Sinister و The Black Phone در این دنباله حضور پیدا خواهد کرد.

فیلم اقتباسی از داستان کوتاه جو هیل حول محور کودک‌ربایی جریان دارد که دست به ربایش نوجوانانی به نام‌های به نام رابین و فینی می‌زند. نوجوانانی که در یک زیرزمین حبس شده و روی دیوار با تلفنی بسیار قدیمی مواجه می‌شوند. تلفنی که راه ارتباطی ارواحی بوده که در گذشته توسط این کودک‌ربا کشته شده و آن‌ها سعی دارند تا به طریقی فراطبیعی، نوجوانان داستان را از مرگ حتمی نجات دهند.

فعلاً جزئیاتی از داستان و وقایع فیلم The Black Phone 2 منتشر نشده و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی سازندگان صبر نماییم و بینیم که این بار ایثن هاک دست به چه شرارت‌هایی خواهد زد.

منبع: کولایدر

Batman Arkham knightmeysamb

source

توسط funkhabari