سدان برقی کرمان موتور به سامانه وارداتی ها اضافه شد

سامانه وارداتی ها اولین خودروی برقی را آماده عرضه کرده است. سدان برقی کرمان موتور که جک E50A یا همان J7 برقی نام دارد، بزودی به فروش می رسد.

به گزارش آخرین خودرو، کرمان موتور برنامه دارد تا اولین محصول برقی خود را به صورت وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه کند. این خودرو جک E50A نام دارد که احتمالاً در آینده به صورت مونتاژی و با نام کی ام سی J7 برقی به بازار می آید. با توجه به اضافه شدن این خودروی برقی به فهرست سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، در دوره بعدی سامانه E50A به فروش می رسد.

مشخصات فنی جک E50A

جک E50A قرار است با قوای محرکه برقی ۱۹۰ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور به بازار ایران بیاید. توان پیشرانه از طریق ساختار انتقال قدرت تک سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو یک باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعتی دارد که با استاندارد رسمی چین برای خودروهای برقی (CN یا GB/T) شارژ می شود. باتری های جک E50A فناوری آب خنک را دارند و می توانند در شرایط مختلف آب و هوایی، رفتار کم نوسانی داشته باشند. حداکثر مسافت قابل پیمایش با این سدان برقی کرمان موتور، ۴۰۲ کیلومتر اعلام شده است. همچنین جک E50A می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی ۷.۶ ثانیه ثبت کند.

در حالت شارژ سریع DC می توان ظرفیت باتری های این خودروی برقی را از ۳۰ درصد تا ۸۰ درصد طی کمتر از ۴۸ دقیقه پر کرد.

سدان برقی کرمان موتور به سامانه وارداتی ها اضافه شد

امکانات رفاهی و ایمنی اولین سدان برقی کرمان موتور

کرمان موتور جک E50A را با نسخه میانی به بازار ایران آورده و می توان گفت که این خودروی برقی امکانات کمتری از KMC J7 دارد. در E50A امکاناتی مانند دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین عقب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فناوری LED چراغ ها و… دیده می شود.

نوشته سدان برقی کرمان موتور به سامانه وارداتی ها اضافه شد اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source




source

توسط